« Vastaus #102 : 09.11.2005, 20.17.34 »
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen
Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys
ei oo mitään väliä iällä kun kokemus, voima, tekniikka ja tällaset asiat huippuseuroissa auttaa!!! kokemusta on Cristianolla huomattavasti enemmän!!
Minusta te väititte ronskun kanssa että C.Ronaldo olisi vanhempi kuin Robinho, mutta myönnän kyllä että Ronaldolla on enemmän kokemusta

Kirjattu
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi