RealMadridFIN::foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Foorumin ohjenuorat
-
Kaikille käyttäjille luettavaksi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
RealMadridFIN::foorum
»
Real Madrid
»
Keskustelua Real Madridista
»
Aihe:
SIIRRETTY: Parsa
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: SIIRRETTY: Parsa (Luettu 1635 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Juhana
Ylläpitäjä
Viestejä: 1173
¡Hala Madrid!
SIIRRETTY: Parsa
«
:
16.04.2005, 20.19.33 »
Ei liity Real Madridiin.
http://www.realmadridfin.net/yabbse/index.php?board=4;action=display;threadid=46
Kirjattu
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
RealMadridFIN::foorum
»
Real Madrid
»
Keskustelua Real Madridista
»
Aihe:
SIIRRETTY: Parsa