Kirjoittaja Aihe: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00  (Luettu 15625 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #80 : 25.08.2008, 01.07.11 »
Siellä se Robinho hengaili juhlakuvissa, mitäköhän kaveri oikeasti funtsii tällä hetkellä? Jos tuo joukkue, stadion ja ilmapiiri eivät kaverille kelpaa niin jossain mättää ja pahasti.

Dudek vaikuttaa sen sijaan mahtavalta tyypiltä :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #81 : 25.08.2008, 09.31.31 »
Loistava voitto!!! Kerta kaikkiaan mikä esitys kahden miehen alivoimasta huolimatta.
Saattoi pikkasen syödä Valencian leirissä miestä, kun kaikesta huolimatta ottivat pataan.  ;D

Tuolta vielä maalit: http://www.mightyfootball.com/real-madrid-vs-valencia-spanish-super-cup-24082008/
 
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #82 : 25.08.2008, 16.20.43 »
Ei itseä onneksi vituta yhtään se, että hirveän ekan puoliajan jälkeen päätin mennä nukkumaan. Noh, tuli sitten pyörittyä se 3h sängyssä ja ehkä 3h tuli lopulta nukuttua. Aamulla kun heräsin kuudelta duuniin, niin kattelin ylen tekstistä tuloksen. Oli pieni wtf-fiilis, kun näin että peli oli päättynyt 4-2.

Ei siinä, helvetin hieno homma. Osoitti kaverit jonkinlaista karakteeriä, ehkä tästä loppujen lopuksi tuleekin hyvä kausi. Hienoa oli myös nähdä, että vaihtopelaajat mitä pelissä käytettiin olivat Higuain, Dlr ja Drenthe  :peukku_ylos:

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #83 : 25.08.2008, 20.03.03 »
Kumpaakaan peliä Supercopaa en nähnyt, mutta teidän hehkutukset ja muut raportit kuulostavat erittäin lupaavilta!  :peukku_ylos: Ei ole ollenkaan uutta, että ensimmäisen maalin tekee vastustaja, mutta kun nousut ovat tuota luokkaa kuin eilen, ei ole hätäpäiviä.

Rootfacen videoiden perusteella van der Vaartin punainen väärä tuomio. Se nyt ei kuitenkaan Iturraldelta ensimmäinen sellainen ollut...
De la Redin maali oli erittäin hieno; tarvitaan peliälyä näkemään maalivahdin vastaantulo, eikä se laukauskaan huono ollut. Hän tulee olemaan tärkeä pelaaja tulevaisuudessa. Ja hienoa oli nähdä jälleen onnistuminen Higuiainilta.

Robbenin esityksiä en ole nähnyt, mutta uskon täysin, että hän on kaikkien kehujen arvoinen. Huomasin sen jo viime kaudella, jolloin hän oli ajoittain maaginen. Ei vaan ikinä jaksanut kuin sen tunnin, aina sattuneesta syystä toipui loukkaantumisesta...

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
« Vastaus #84 : 25.08.2008, 21.17.25 »
Kyllä Robben on elintärkee tällä hetkellä Madridille. Tuo röyhkeyttä kentälle ja pelinopeutta mitä on aina välillä puutunut peleistä. Ei miestä turhaa hehkuteta mut kunhan ei tänä kautena kärsis loukkantumisista