Kumpaakaan peliä Supercopaa en nähnyt, mutta teidän hehkutukset ja muut raportit kuulostavat erittäin lupaavilta!

Ei ole ollenkaan uutta, että ensimmäisen maalin tekee vastustaja, mutta kun nousut ovat tuota luokkaa kuin eilen, ei ole hätäpäiviä.
Rootfacen videoiden perusteella van der Vaartin punainen väärä tuomio. Se nyt ei kuitenkaan Iturraldelta ensimmäinen sellainen ollut...
De la Redin maali oli erittäin hieno; tarvitaan peliälyä näkemään maalivahdin vastaantulo, eikä se laukauskaan huono ollut. Hän tulee olemaan tärkeä pelaaja tulevaisuudessa. Ja hienoa oli nähdä jälleen onnistuminen Higuiainilta.
Robbenin esityksiä en ole nähnyt, mutta uskon täysin, että hän on kaikkien kehujen arvoinen. Huomasin sen jo viime kaudella, jolloin hän oli ajoittain maaginen. Ei vaan ikinä jaksanut kuin sen tunnin, aina sattuneesta syystä toipui loukkaantumisesta...