Kirjoittaja Aihe: Jornada 18: Real Madrid - Granada  (Luettu 4790 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #20 : 07.01.2012, 22.53.48 »
Propsit Realille, että huonohkon ensimmäisen puoliajan jälkeen ottelu ratkottiin nopeasti toisen puoliajan alkuun.

Varane, Ramos, Lass, Özil ja Benz  :peukku_ylos:

madridista2222

  • Viestejä: 2
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #21 : 07.01.2012, 22.56.32 »
Siis en ymmärrä mikä ronaldolla on, ihan selvästi özil, benzema ja pipitalla menee hermot kaveriin kun ei viitsi olla 100% iloinen kun he tekevät maalin. + crisu pilasi taas tänään monta hyökkäystä mitkä kyseinen kolmikko pisti aluille.

tärkeet 3 pojoo seuraavaksi taputtelemaan malagapeli loppuun  :peukku_ylos:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #22 : 07.01.2012, 22.59.27 »
Propsit Realille, että huonohkon ensimmäisen puoliajan jälkeen ottelu ratkottiin nopeasti toisen puoliajan alkuun.

Varane, Ramos, Lass, Özil ja Benz  :peukku_ylos:
Itse lisäisin tuohon vielä Alonson  ;)

Oikeastaan jokainen hyvä hyökkäys (poislukien vastahyökkäykset) lähti alkujaan miehen jalasta.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2012, 23.01.07 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #23 : 07.01.2012, 23.00.43 »
Jaa se olikin, hidastusten perusteella, Malagan pelaaja joka syötti Cristianolle eikä Kaka. Vähän pakkoyrittämisen makua Crisun pelissä.

Özililtä ei mikään huippupeli, mutta omalla tasollaan nyt kuitenkin. Lassin pelistä pidin taas ja Varane ilmeettömän rauhallinen tontillaan.  :peukku_ylos:

Rutiinivoitto, toivottavasti Benzemalle ei mitään vakavaa.