Jaa se olikin, hidastusten perusteella, Malagan pelaaja joka syötti Cristianolle eikä Kaka. Vähän pakkoyrittämisen makua Crisun pelissä.
Özililtä ei mikään huippupeli, mutta omalla tasollaan nyt kuitenkin. Lassin pelistä pidin taas ja Varane ilmeettömän rauhallinen tontillaan.

Rutiinivoitto, toivottavasti Benzemalle ei mitään vakavaa.