''Valheen torvi'' voi suksia saman tien sinne mistä tulikin, oli sitten kuinka Blaugrana lasit päässä, niin ei voinut olla huomaamatta lahjottua tuomaria

...ja muuten saat odotella niitä ''jännittäviä'' otteluita pitkään, sillä kuten eilen, myös keväällä kentällä dominoi vain yksi joukkue ja se on Madridin valkoiset

, hyvä että itsekin myönnät Mourinhon kaapanneen liigamestaruuden jo itselleen, sillä se on kyllä Realin hävittävissä ei Barcan voitettavissa

...ja eiköhän portugalilainen taktiikkavelho hoida homman kotiin ja tee itsestään samalla kaikkien aikojen valmentajaa

(voisi Guordiolat ja Cruyffit yrittää menestyä neljässä eri liigassa

, not happening). HALA MADRID!
Juuri näin Pelinrakentaja, valitettavasti tässä provosoituu nyt itse ja saa varmaan provosoitua ainakin tämän Pelinrakentajan mut ihan tiedoksesi et katsohan se peli uusintana, tuomari oli kyllä paska mut kyl se sotki molempia ei pelkästään Madridia, edelleen jos Lass olisi toisen keltaisen saanut niin Madridin nousu olisi tod näköisesti jäänyt esittämättä.
Toiseksi, jos nyt ton pelin perusteella olet varma että joukkueesi dominoi tulevaisuudessa niin katso vaikka 10 viimeistä klassikkoa miten ne on päättynyt ja selitä sit taktiikkavelhosta ja varmoista kevään voitoista.
Peli oli mun mielestä edelleen loistava, vääryys ei missään nimessä olisi ollut jos Madrid olisi voitttanut mutta kyllä Nou Campilla pitää olla tyytyväinen tasuristakin, ainakin itse olen tyytyväinen jos Barca hakee Bernabeulta tasurin hyvällä tai huonolla peli-ilmeellä.
Edelleen, kevään pelejä odotellen, tulee loistavia matseja jos joukkueet ovat vähänkään samalla tasolla mutta ton matsin perusteella ei todellakaan kannata ruveta vielä mestarien liiga pyttyjä juhlimaan, en tiedä kuinka paljon Madrid pystyy parantamaan pelaamista tuosta matsista mutta nähdyn perusteella Barca varmasti nostaa tasoa, esim se 11sekunnin kohdalla tullut eka paikka ei olluty Realin hyvyyttä vaan Barcan sähläämistä kuten myös muutama muu tilanne.
Xavista, oli nuo hölmöydet laukonut heti pelin jälkeen kentän laidalla, ei enää virallisissa haastatteluissa, veikkaan et oli Xavikin ihmeissään kun Realin pelaajat piirittivät loistavan peliesityksen jälkeen ottelun jälkeen tuomaria ja huutelivat että tällä kentällä ei voi voittaa, tosi asiassa voitto kaatui kuitenkin omaan tehottomuuteen maalipaikoissa, ei Barcan hyvyyteen tai tuomariin. Myöskin Sergio Ramos oli toisesta keltaisesta huutanut kentällä että ei edes osunut Busquetsiin, osui kyllä minkä kaikki me näimme, se että oliko kortin paikka on makuasia, toinen antaa, toinen ei mutta kyllä kyynärpää päähän osui. Itse en välttämättä korttia olisi antanut koska keltainen oli jo alla.
Ja Pelinrakentajalle vielä lahjotuista tuomareista ja liiton miehistä, satuitko näkemään englannin kenttien kauhukakaran Balotellin jalalla sotkemisen josta sai 4 matsia pelikieltoa, Mites Pepe, vähintään yhtä törkeä temppu ja pohjalla aiemmin kärsitty pitkä pelikielto väkivaltaisesta sekä sekä vastustajan tahallisesta vahingoittamisesta, ratkaisu, virallinen varoitus. Kyllä tässäkin tapauksessa on varmaan aika paljon soiteltu liittoon Madridin puolelta ettei tule pelikieltoa, toki samoin varmasti olisi barcakin tehnyt per espanjalaiseen tyyliin mut pelikieltoa olisi pitänyt tulla.
Hyvää kevättä Pelinrakentaja, koeta ottaa jälkipelit vähän rauhallisemalla höyryllä, se on paljon kivempaakin:) edellinen kirjoitukseni oli tarkoitus vaan kertoa palstan lukijoille et madrid pelasi äärimmäisen hyvää ja hienoa futista pelissä ja toivoa että samaa näkisi tulevaisuudessakin.
Visca barca