Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Coentrao on pelannu treenipelit tosi hyvin,ja todennäkösesti avaa Valencia vastaan,koska Marcelo on vasta lentelemässä Madridiin.
Mielenkiintoinen kausi tulee, Direct footballille terveisiä ettäö tuskin tässä mitään yksipuolisia näytöksiä on luvassa kenellekään, toinenkin osapuoli on kyllä vakuutellut että treenikausi ollut hyvä ja eräs (juoponnäköinen vai miten se meni) argentiinalainen 10 paita on saanut levätä ensimmäisen kerran kesällä useaan vuoteen, ei copa americaa, ei mm kisoja, ei olympialaisia:)