Oma näkemykseni Ramosin laittamiselle oikeaksi pakiksi: ei toimi. Ainakaan kovempia vastaan. Arbeloa tasapainottaa puolustusta lähes täydellisesti olemalla tavallaan kolmas alas jäävä pelaaja, Marcelon noustessa aina maalinpaikkoihin asti. Toki Arbeloa nousee aina välillä, mutta harkiten. Ramos puolestaan tykkää enemmän hyökätä, mitä nyt muistelen? Voisi olla tuhoisaa jos molemmat laitapakit nousisivat. Tietenkin se pitäisi katsoa kummalta laidalta mennään ja kumpi nousee, mutta Realin ollessa kyseessä hyökätään/pyöritetään ajoittain 8-9 miehellä vastustajan boxin rajoilla.