No niin. Uudet tuulet ovat alkaneet puhaltaa Real Madridissa uuden valmentajan Luxemburgon myötä. Luxan varsinainen debyytti tuleekin heti hikiseen aikaan kun Los Merengues menee haastamaan rakkaan paikallisvastustaja Atléticon Calderónille. Takana on siis minipeli Realia vastaan, jonka Zizou ratkaisi pilkulta. Voitto oli tärkeä ja näin Valkoiset nousivat sarjataulukossa kolmanneksi. Sivussa sunnuntain kuumasta derbystä on Salgado pelikiellon takia. Hänen tilalleen on arvioitu nuorta Arbeloaa. Mielenkiintoista myös nähdä miten Luxa alkaa peluuttamaan hyökkääjiä. Kumpi saa enemmän peliaikaa: Morientes vai Owen?
Pelaajamarkkinoilla huhujen puolesta on ollut viime viikot hiukan hiljaisempaa. Sacchi on tosin jo ilmoittanut ja julkaissut "pelaajalistoja", joista voitaisiin valita se varteenotettavin vaihtoehto. Mitään siirtoa ei tällä hetkellä ole näköpiirissä, mutta voi olla, että jonain päivänä tässä tammikuun aikana El Real ilmoittaakin yhtäkkiä tehneensä jonkin (tärkeän) hankinnan. Toivottavasti näin tapahtuu ja toivottavasti Pérezkin pääsee irti maneereistaan ja saa hankittua tärkeän puolustavan keskikenttäpelaajan.
Puolustajatilanne on yhä auki. Woodgate on näillä näkymin tekemässä debyyttinsä helmikuussa, mutta ehtiihän Puuportti siinä välissä lukata itsensä jo monta kertaa joten ei pidä liian innolla odottaa joukkueen kolmannen britin viivästynyttä debyyttiä valkoisessa paidassa.
Näillä näkymin siis derbyyn, jonka UK siis näyttää!

iHala Madrid!