Kirjoittaja Aihe: Kausi 04-05 (vol.2)  (Luettu 91352 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Kausi 04-05 (vol.2)
« : 05.01.2005, 17.31.24 »
No tässä olisi toinen versio kun tuo varsinainen teki tepposet. :-\

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #1 : 05.01.2005, 18.07.08 »
Eli tänään klo 19 on tuo 6 minsan minipeli La Realia vastaan avointen ovien kanssa. Sitten katseet voikin jo suunnata sunnuntaihin. Luxemburgolla on heti edessään derby. Valmentajavelhoksi Brasiliassa noussut Luxemburgo on kertonut, että haluaa Madridin pelaavan taidokasta ja hyökkäävää (brassimaista) mutta samalla kurinalaista ja tehokasta futista. Näillä periaatteilla Luxemburgo onkin menestynyt moninen valmentamine joukkueineen Brasiliassa.
Ja Salgado on pelikieltonsa takia poissa sunnuntain derbystä. Saa nähdä kuka pelaa Michelin tilalla. Mejía? Se on oikeastaan ainut vaihtoehto, Pavónista ei taida laitapakiksi oikein olla. ::)

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #2 : 05.01.2005, 18.17.31 »
Kuulostaa hyvälle!
Tiedän monta pelaajaa jotka ei täytä noita äsken mainittuja vaatimuksia  8)
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #3 : 05.01.2005, 18.38.58 »
Mielenkiintoista on toi, että realin tasoisessa joukkueessa ei ole kahta oikeaa puolustajaa.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #4 : 05.01.2005, 18.53.27 »
Zidane pilkulta 2-1!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #5 : 05.01.2005, 18.59.38 »
Joko se päättyi?
 ???
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #6 : 05.01.2005, 19.01.04 »
Voitto tuli sittenkin! Mahtavaa! :)

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #7 : 05.01.2005, 19.01.56 »
Kylläpäs on mahtavaa, että tuli pointsit kuitenkin ;)

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #8 : 05.01.2005, 19.05.17 »
Tekiköhän Luxemburgo vaihtoja?
Jos jollain ei kunto kestänyt täyttä peliaikaa?  ;D

Oikee mies veti pilkun, Figo olis mokannut tai Beckham varsinkin.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #9 : 05.01.2005, 19.06.46 »
Figo ei edes pelannut ja Luxemburgo vaihtoi ainakin Pavónin Ronskun tilalle heti maalin jälkeen. Ja Ronaldo hankki tuon pilkun.

Aslakki

  • Valitut
  • Viestejä: 152
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #10 : 05.01.2005, 22.04.19 »
Pavón tuli tosiaan Ronaldon tilalle ja Raúlkin otettiin pois. Taidettiin vaihtaa Solariin.

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #11 : 06.01.2005, 00.09.27 »
Hyvä jatkaa

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #12 : 06.01.2005, 12.40.46 »
Real Madrid pelasi tuon pätkän todella hyvin. Casillas ei koskenut palloon kertaakaan :peukku_ylos:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #13 : 06.01.2005, 16.30.50 »
Mihin ite kiinnitin Luxemburgon ekassa pelissä huomiota oli akseli Raul - Ronaldo - Morientes. Respectit siitä Luxemburgolle. Oiskohan nyt viimeinki semmonen mies ohjaksissa joka uskaltaa toteuttaa myös omia ajatuksiaan...?  ;)

Samalla ryminällä vaan sunnuntaina paikallispeliin! Ite hurrailen Los Merenguesit voittoon paikan päällä katsomossa... :peukku_ylos: 8)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #14 : 06.01.2005, 18.29.39 »
Paikan päällä?! :o

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #15 : 06.01.2005, 19.09.50 »
Mihin ite kiinnitin Luxemburgon ekassa pelissä huomiota oli akseli Raul - Ronaldo - Morientes. Respectit siitä Luxemburgolle. Oiskohan nyt viimeinki semmonen mies ohjaksissa joka uskaltaa toteuttaa myös omia ajatuksiaan...?  ;)

Samalla ryminällä vaan sunnuntaina paikallispeliin! Ite hurrailen Los Merenguesit voittoon paikan päällä katsomossa... :peukku_ylos: 8)
Mä oon kateellinen :-[
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #16 : 06.01.2005, 20.49.46 »
Mihin ite kiinnitin Luxemburgon ekassa pelissä huomiota oli akseli Raul - Ronaldo - Morientes. Respectit siitä Luxemburgolle. Oiskohan nyt viimeinki semmonen mies ohjaksissa joka uskaltaa toteuttaa myös omia ajatuksiaan...?  ;)

Samalla ryminällä vaan sunnuntaina paikallispeliin! Ite hurrailen Los Merenguesit voittoon paikan päällä katsomossa... :peukku_ylos: 8)
Mä oon kateellinen :-[

Sattu sopivasti Isukin 50 v kemut samalle viikonlopulle ja niitä lähetään juhlistamaan Madridiin. Eihän sitä tilaisuutta voinu jättää käyttämättä ku tommonen peli pyörähtää sunnuntaina käyntii! On vielä eka kerta ku näkee La Ligaa livenä. Tunnelmat on korkeella... :peukku_ylos:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #17 : 07.01.2005, 13.34.18 »
Matkan jälkeen sit raporttia meille kateellisille. ;)

Becksi

  • Vieras
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #18 : 07.01.2005, 17.33.24 »
Mihin ite kiinnitin Luxemburgon ekassa pelissä huomiota oli akseli Raul - Ronaldo - Morientes. Respectit siitä Luxemburgolle. Oiskohan nyt viimeinki semmonen mies ohjaksissa joka uskaltaa toteuttaa myös omia ajatuksiaan...?  ;)

Samalla ryminällä vaan sunnuntaina paikallispeliin! Ite hurrailen Los Merenguesit voittoon paikan päällä katsomossa... :peukku_ylos: 8)

voihan perkules. kateellisia ollaan. no nautihan oikein urakalla... :D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #19 : 07.01.2005, 20.14.52 »
No niin. Uudet tuulet ovat alkaneet puhaltaa Real Madridissa uuden valmentajan Luxemburgon myötä. Luxan varsinainen debyytti tuleekin heti hikiseen aikaan kun Los Merengues menee haastamaan rakkaan paikallisvastustaja Atléticon Calderónille. Takana on siis minipeli Realia vastaan, jonka Zizou ratkaisi pilkulta. Voitto oli tärkeä ja näin Valkoiset nousivat sarjataulukossa kolmanneksi. Sivussa sunnuntain kuumasta derbystä on Salgado pelikiellon takia. Hänen tilalleen on arvioitu nuorta Arbeloaa. Mielenkiintoista myös nähdä miten Luxa alkaa peluuttamaan hyökkääjiä. Kumpi saa enemmän peliaikaa: Morientes vai Owen?

Pelaajamarkkinoilla huhujen puolesta on ollut viime viikot hiukan hiljaisempaa. Sacchi on tosin jo ilmoittanut ja julkaissut "pelaajalistoja", joista voitaisiin valita se varteenotettavin vaihtoehto. Mitään siirtoa ei tällä hetkellä ole näköpiirissä, mutta voi olla, että jonain päivänä tässä tammikuun aikana El Real ilmoittaakin yhtäkkiä tehneensä jonkin (tärkeän) hankinnan. Toivottavasti näin tapahtuu ja toivottavasti Pérezkin pääsee irti maneereistaan ja saa hankittua tärkeän puolustavan keskikenttäpelaajan.
Puolustajatilanne on yhä auki. Woodgate on näillä näkymin tekemässä debyyttinsä helmikuussa, mutta ehtiihän Puuportti siinä välissä lukata itsensä jo monta kertaa joten ei pidä liian innolla odottaa joukkueen kolmannen britin viivästynyttä debyyttiä valkoisessa paidassa.

Näillä näkymin siis derbyyn, jonka UK siis näyttää! :)


iHala Madrid!