Kirjoittaja Aihe: Fernandon muistoa kunnioittaen...  (Luettu 14548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Fernandon muistoa kunnioittaen...
« : 13.01.2005, 18.25.54 »
...tässä on faktoja miehestä:

-Syntynyt 5.4.1976 Cáceresissa.

-Lempinimeltään "El Moro".

-Aloitti pääsarjauransa Albacetestä. Siirtyi sieltä Zaragozaan ja sieltä vuonna '97 omaan suosikkijoukkueeseensa Real Madridiin.

-Fernandon suosikkiyhtye on The Queen.

-Fernandon suurimmat urheilijasankarit ovat moninkertainen olympiavoittaja Carl Lewis sekä entinen espanjalainen pyöräilijäsuuruus Miguel Indurain.

-A-maajoukkuedebyyttinsä Fernando teki vuonna '98 Ruotsia vastaan tehden saman tien kaksi maalia viidessä minuutissa.

-Fernandon uran tärkein maali on varmasti vuoden 2000 CL-finaalissa tekemä Real Madridin avausmaali Valenciaa vastaan.

-Fernando meni naimisiin Vitoriansa kanssa 23. joulukuuta 1999. Parilla on kaksi lasta: Fernando ja Lucia.

-Vapaa-ajalla Fernando rentoutuu surffaamalla netissä, katsomalla tv:tä ja viettämällä aikaa perheen parissa.


iFernando Morientes!


Puhkin

  • Viestejä: 339
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #1 : 13.01.2005, 19.12.55 »

Suker

  • Viestejä: 24
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #2 : 13.01.2005, 19.51.58 »
Hienon topiikin olet saanut aikaiseksi, hienoa luettavaa  :)

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #3 : 13.01.2005, 20.06.26 »
Joku vähemmän tietävä voisi kuvitella, että Morientesille on tapahtunut jotain kamalampaa kuin siirto Englantiin. (voiko sen kamalampaa olla?)

Morientes on Raulin ohella minun lapsuuden idolini ja oli äärimmäisen tärkeä ja hieno pelaaja Madridissa. Harmittaa vietävästi että Moron aika realissa on ohi, mutta kaikki hyvä kaiketi päättyy aikanaan. Nyt on Ronaldon vuoro nousta esikuvaksi tämän hetken nuorille real-faneille.

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #4 : 14.01.2005, 09.06.21 »


Upee topiikki!

Harmittavaa todellaki että tän tason mies lähtee suosikki joukkueesta. Upee ura Real Madridissa! Kiitos siitä!

Morientes kuuluu omiin suosikki pelaajiin(näkyy ehkäpä nimimerkistäki) ja oisin mielummin nähny miehen pelaavan Real Madridissa. Mutta onnea ja menestystä miehelle Liverpooliin. :peukku_ylos:

Jotain hyötyä nyt siitäki et Nelonen pursuttaa Liverpoolin pelejä. ;)

Royce

  • Vieras
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #5 : 14.01.2005, 11.08.18 »
Jotain hyötyä nyt siitäki et Nelonen pursuttaa Liverpoolin pelejä. ;)

Haha, yeph.

Moro hoitanu homman hyvin kotiin niin kentillä kuin mediassakin :peukku_ylos:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #6 : 14.01.2005, 15.03.51 »
Fernandon numeroksi punaisessa paidassa tulee 19. Ja huomenna onkin kiva kattella kun Moro upottaa MunAn kiveksineen kaikkineen! ;D

Royce

  • Vieras
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #7 : 14.01.2005, 15.31.59 »
Kellä pellellä on sitten se '9' Liverpoolissa?
« Viimeksi muokattu: 14.01.2005, 15.32.21 kirjoittanut Roiss »

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #8 : 14.01.2005, 15.48.29 »
Kellä pellellä on sitten se '9' Liverpoolissa?
Tais olla Cissellä.. Vaikkei teekkään sillä mitään vähään aikaan...  ;D
« Viimeksi muokattu: 14.01.2005, 15.48.54 kirjoittanut Kärsä (VSA) »
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #9 : 14.01.2005, 23.46.16 »
Täytyy vaan toivoo, ettei nyt Morolle satu käymään samal taval kun Cissélle, elikkäs tulee joku kyrmyniska(perus valioliiga-jyrä) ja kenkäsee jalan amputointikuntoon...
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #10 : 15.01.2005, 02.10.36 »
Jos ei kerran Morolle käynyt kuinkaan Real Madridissa, ei ole pelkoa Valioliigassakaan.
Nimittäin Madridissa ollessa joka treeneissä on niitä "Valioliigan kyrmyniskoja", mutta Liverpoolissa niitä on nykyisin jopa vähemmän! Perkele! Mihin on maailma menossa? Kohta on Valioliigan ja La Ligan pelaajat vaihdettu kokonaan keskenään, ja ei ainakaan La Ligan eduksi. Kyllä Vituttaa ja vitusti!
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #11 : 15.01.2005, 11.33.56 »
Kyse ei ookkaan nyt Liverpoolista (huom. onha sielläki Hyypiä ja Gerrard) vaan niistä muista emosumuvaliotasoliigan joukkueista. Esim. ManU: Keane, Chelsea: Terry,  Arsenal: Campbell.....
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #12 : 15.01.2005, 12.24.51 »
Se mitä Cisselle tapahtui oli silkka vahinko.. Cissehän itse kenkäisi ikävästi maata ja takaa tullut puujalka sattui vain osumaan ikävästi..
En tässä puolustele puujalka -brittejä mut sattuu näitä paremmissa piireissäkin..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #13 : 15.01.2005, 16.15.49 »
Tänään Pool-debyytissään Fernandolla oli yhteensä kaksi maalintekopaikkaa. Kummatkin ekalla puoliajalla. Ensimmäisessä Moro pääsi puskemaan aika hyvin kulmapotkusta, mutta silti suoraan päin MunAn maalivahtia Roy Carrollia. Sitten toisessa tilanteessa Moro sai pitkän kaaripallon, otti sen haltuun ja veti puolivolleystä, mutta osuma ei valitettavasti ollut puhdas vaan pallo osui inhottavasti sukkaan ja lopulta peliväline kimposi reilusti yli ja ohi. Noin 70 minuutin kohdalla Moro vaihdettiin toiseen ex-Madrid-pelaajaan, Antonio Nuñeziin. Liverpool painosti viimeiset kymmenen minsaa, mutta eivät saaneet maalia aikaan. Morolta kuitenkin ihan OK debyytti ottaen huomioon pelaamattomuuden ja muut seikat.

Royce

  • Vieras
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #14 : 15.01.2005, 17.45.16 »
Ei oo totta hörökorva-Rooneykö sen ainoan maalin teki  :-X
« Viimeksi muokattu: 15.01.2005, 17.45.28 kirjoittanut Roiss »

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #15 : 15.01.2005, 18.08.13 »
Ei oo totta hörökorva-Rooneykö sen ainoan maalin teki  :-X

Kyllä. Apina eteni kohti rankkialuetta ja laukoi kovan, maatapitkin tulevan kaukolaukauksen, joka meni maaliin. Se kyllä oli Dudekin torjuttavissa, mutta ihmeellisesti puolalaisveskari päästi pallon menemään etunurkkaan. Päätteeksi Rooney näytteli uhoamistaitoaan The Kopille.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #16 : 15.01.2005, 18.37.45 »
Tuleeko kenelläkään mieleen vastaavaa seuraa joka on myynyt sen hetken ehkäpä kovimman pelimiehen, vain koska seuran tyyli on peluuttaa isoja nimiä kentällä? Makelele & Morientes tuli nyt ainakin mieleen jotka on saanut lähteä Real Madridin Galactico ideologian takia ???
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #17 : 15.01.2005, 23.05.04 »
Tuleeko kenelläkään mieleen vastaavaa seuraa joka on myynyt sen hetken ehkäpä kovimman pelimiehen, vain koska seuran tyyli on peluuttaa isoja nimiä kentällä? Makelele & Morientes tuli nyt ainakin mieleen jotka on saanut lähteä Real Madridin Galactico ideologian takia ???
Kyllä tulee mieleen, muuan MunA möi maailman parhaan pelaajan Real Madridiin pari vuotta sitten  >:(  ;D

No tosissaan ei sentään, Luis Figo kyllä myytiin Barcasta elämänsä kunnossa pahimmalle kilpailijalle.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #18 : 16.01.2005, 18.23.55 »
Joutui katsomaan eileen Liverpool - MunA pelin ihan vain Morientesin takia..

Minut yllätti se että kun seurasin peliä silmääni ei pistänyt koko ajan Morientes vaan Steven Gerrard.. Tappeli palloista jatkuvasti ja loi muille tilanteita sekä sai pallot omille pelaajille.. Toisin kuin Beckham...

Tiesin että on pelimies, mutta eilinen peli oli jotain mikä sai mut sille kannalle että Gerrard on ehdottomasti Realin pakko ostaa!! Vaikka onkin Britti.. ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #19 : 16.01.2005, 19.42.58 »
Kyllähän Gerrard on briteistä parhain, mutta tapa jolla hän pallosta taistelee ei aina tapahdu kovin siistillä tavalla.