Tänään Pool-debyytissään Fernandolla oli yhteensä kaksi maalintekopaikkaa. Kummatkin ekalla puoliajalla. Ensimmäisessä Moro pääsi puskemaan aika hyvin kulmapotkusta, mutta silti suoraan päin MunAn maalivahtia Roy Carrollia. Sitten toisessa tilanteessa Moro sai pitkän kaaripallon, otti sen haltuun ja veti puolivolleystä, mutta osuma ei valitettavasti ollut puhdas vaan pallo osui inhottavasti sukkaan ja lopulta peliväline kimposi reilusti yli ja ohi. Noin 70 minuutin kohdalla Moro vaihdettiin toiseen ex-Madrid-pelaajaan, Antonio Nuñeziin. Liverpool painosti viimeiset kymmenen minsaa, mutta eivät saaneet maalia aikaan. Morolta kuitenkin ihan OK debyytti ottaen huomioon pelaamattomuuden ja muut seikat.