Juve oli loppua kohden yllättävän hampaaton. Poolin puolustus toimi eikä Bianconerilla löytynyt tuttuun tapaan enempää mielikuvitusta.
Lyon meni sitten tippumaan PSV:lle. Vaikka PSV saakin varmasti monilta sympatioita välierissäkin niin minä ainakin seison Milanin takana nyt. Ihan vaan senkin vuoksi, että en ole koskaan sen suuremmin välittänyt PSV:stä ja senkin takia, että Milanissa on paljon enemmän sympaattisia pelaajia (Sheva, Kaká, Pirlo...) ja Milan todennäköisesti kohtaa Chelsean finaalissa niin onhan se vaikeampi pala Abran öljyjunalle kuin PSV, jonka rahkeet eivät varmasti riittäisi enää. Mutta Lyonin tippuminen oli harmillista, jälleen tuli ranskalaisille lähtö puolivälierissä. Sääliksi käy, mutta PSV oli niukasti parempi rankkareilla.
Ja pelit jatkuu kahden viikon kuluttua, keskiviikon tv-matsina Chelsea-Liverpool, vai liekö oli toisinpäin. Anyway, saa JP:kin ejakulouida päällensä kun kaksi sumua on mukavasti välierissä, suomalaisille kuitenkin onnea matkaan...vaikka toivonkin ettei kumpikaan heidän seuroistaan voittaisi pokaalia Istanbulissa.