Kirjoittaja Aihe: UCL: kevät 2005  (Luettu 34081 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #120 : 13.04.2005, 15.05.58 »
Toinen seikka, joka on aina muistettava on se, että varsinkin Italiassa kaarteet ovat ultrien pyhää yksityisaluetta. Sinne ei poliisin pidä mennä, muuten tulee kovaa naamaan tai henki lähtee pahimmassa tapauksessa. Eiliset tapahtumat San Sirolla ovat kuitenkin juuri niitä pahimpia mitä voi tapahtua. Kukaan ei välitä jos ultrat tappelee keskenään, mutta asia on jo vakavampi jos he alkavat vahingoittaa muita ja selvästi koettevat estää pelin kulkua heittämällä kamaa ja soihtuja kentälle.
Tänään voi kyllä olla kuumat paikat Delle Alpilla ja varmasti onkin...toivotaan nyt, että väkivaltaisuuksia ei ilmenisi. Pahinta kuitenkin pelätään... :-\

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #121 : 13.04.2005, 23.39.44 »
Ihme on tapahtunut!! Suomalainen pelaaja on mestareiden liigan finaalissa eli joko Hyypiä tai Forssel on finaalissa luultavasti Milanoa vastaan!! ;D Ihmettelen kuinka myöhään Juve rupes pelaamaan tosissaan eikä sitä tahtoa löytyny oikeen keneltäkään Juven pelaajalta....Nyt pitää vaan toivoa että joukkueiden fanit eivät kohtaa kadulla koska Juven pelaajat voi olla hieman vihaisia....ehkä ois kuitenkin ollu parempi että Juve ois voittanu. Hyypiä kruunas ittensä melkein sankariks Kivespoolissa pitämällä nolla pelin Juvea vastaan!!!
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #122 : 14.04.2005, 07.53.26 »
Ei sais olla mahdollista että enemmän suojalkapalloa muistuttavaa peliä pelaava joukkue on finaalissa ::)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #123 : 14.04.2005, 08.35.29 »
Oikein Juvelle, että tippuivat. Ei tuollaisella pelaamisella kuulukaan menestyä. Aika naurettavaa oli, kun näytti siltä että Juve varmistelee 0-0 tulosta, vaikka välieräpaikasta pelattiin. Mielestäni Capello voi ottaa omaan piikkiinsä aika paljon. Varmaan koko ottelun ajan korosti pelaajille, ettei ole kiire maalintekoon. Yleensä Juve tekee yhden räkämaalin tuurilla 85min kohdalla. Nyt sitä ei tullut.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #124 : 14.04.2005, 09.19.33 »
Juve oli loppua kohden yllättävän hampaaton. Poolin puolustus toimi eikä Bianconerilla löytynyt tuttuun tapaan enempää mielikuvitusta.
 
Lyon meni sitten tippumaan PSV:lle. Vaikka PSV saakin varmasti monilta sympatioita välierissäkin niin minä ainakin seison Milanin takana nyt. Ihan vaan senkin vuoksi, että en ole koskaan sen suuremmin välittänyt PSV:stä ja senkin takia, että Milanissa on paljon enemmän sympaattisia pelaajia (Sheva, Kaká, Pirlo...) ja Milan todennäköisesti kohtaa Chelsean finaalissa niin onhan se vaikeampi pala Abran öljyjunalle kuin PSV, jonka rahkeet eivät varmasti riittäisi enää. Mutta Lyonin tippuminen oli harmillista, jälleen tuli ranskalaisille lähtö puolivälierissä. Sääliksi käy, mutta PSV oli niukasti parempi rankkareilla.

Ja pelit jatkuu kahden viikon kuluttua, keskiviikon tv-matsina Chelsea-Liverpool, vai liekö oli toisinpäin. Anyway, saa JP:kin ejakulouida päällensä kun kaksi sumua on mukavasti välierissä, suomalaisille kuitenkin onnea matkaan...vaikka toivonkin ettei kumpikaan heidän seuroistaan voittaisi pokaalia Istanbulissa.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #125 : 14.04.2005, 12.31.09 »
Kyllä minä Hyypiälle yhden UCL-finaalitappion suon. Eli Liverpool finaaliin ottamaan käkeen Milanilta.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #126 : 14.04.2005, 14.44.53 »
Kyllä minä Hyypiälle yhden UCL-finaalitappion suon. Eli Liverpool finaaliin ottamaan käkeen Milanilta.
Ei vielä nuolaista ennenkuin tipahtaa....eli mitä vaan voi tapahtua. :D Kivespool tiputti jo Juven joka on tasoissa Milanin kanssa serie A:ssa mutta finaalia ennen pitäis voitaa kuitenkin chelsea joka johtaa valioliigaa yli kymmenellä pisteellä... ja poolia yli 30 pisteellä  :o
« Viimeksi muokattu: 14.04.2005, 14.45.23 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #127 : 14.04.2005, 14.55.44 »
Kyllä minä Hyypiälle yhden UCL-finaalitappion suon. Eli Liverpool finaaliin ottamaan käkeen Milanilta.
Ei vielä nuolaista ennenkuin tipahtaa....eli mitä vaan voi tapahtua. :D Kivespool tiputti jo Juven joka on tasoissa Milanin kanssa serie A:ssa mutta finaalia ennen pitäis voitaa kuitenkin chelsea joka johtaa valioliigaa yli kymmenellä pisteellä... ja poolia yli 30 pisteellä  :o
Niitä piste-eroja ei laske kukaan sillo kun UCL-välieräpelit vihelletään alkaneeksi.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #128 : 14.04.2005, 15.56.40 »
Kyllä minä Hyypiälle yhden UCL-finaalitappion suon. Eli Liverpool finaaliin ottamaan käkeen Milanilta.
Ei vielä nuolaista ennenkuin tipahtaa....eli mitä vaan voi tapahtua. :D Kivespool tiputti jo Juven joka on tasoissa Milanin kanssa serie A:ssa mutta finaalia ennen pitäis voitaa kuitenkin chelsea joka johtaa valioliigaa yli kymmenellä pisteellä... ja poolia yli 30 pisteellä  :o
Niitä piste-eroja ei laske kukaan sillo kun UCL-välieräpelit vihelletään alkaneeksi.
Just äskenhän mä laskin... ;)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #129 : 14.04.2005, 19.12.28 »
Laske mitä haluut, mut niil pisteil ei oo mitää merkityst välierissä.  ;)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #130 : 14.04.2005, 19.32.46 »
Niin eihän niillä oo mut kyllä ne kertoo että liverpoolillakin on mahdollisuudet voittaa....Tuskin kukaan usko Liverpoolin menevän jatkoon Juveakaan vastaan.   ;)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #131 : 15.04.2005, 09.49.35 »
Tuskin kukaan usko viime vuonna että Monaco ja Porto olisi finaalissa..
Tuskin kukaan usko että PSV pääsisi edes jatkoon..
Ja kaiken huippuna kukaan ei todellakaan uskonut että Kreikka voittaisi EM:n

Sitä se jalkapallo on.. Tilastoja on mut niitä ei lasketa tällasis matseis/turnauksis...

Just esim. Tanska, jengi pääsi 92 Ruotsin kisoihin ku Jugoslavia oli mitä oli... Sitten jengi otti ja voitti EM:n vaikka tuli takaportista..
« Viimeksi muokattu: 15.04.2005, 09.49.58 kirjoittanut Kärsä »
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #132 : 15.04.2005, 11.54.23 »
Kaiken huippu on kyl ku melkein kokonaan amatööreistä koostuva joukkue pudotti Espanjan ja Italian MM-kisoissa ;D ja lopulta sijottui 4. sijalle... mahtoikohan olla puhtaasti omin avuin saavutettu sija
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #133 : 15.04.2005, 15.21.48 »
Tietenkään niitä pisteitä ei lasketa UCL:ssä tai muissa turnauksissa mutta jos yli 30 peliä on pelattu niin se kertoo kyllä vähän siitä miten joukkue on aikaisemmin pelannut kaudella....??? ??? ;)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #134 : 15.04.2005, 15.38.30 »
Pointti olikin siinä et niillä kauden aikasemmilla peleillä ei oo mitään väliä siinä vaiheessa kun välierät alkaa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #135 : 15.04.2005, 15.46.39 »
Luxemburgo on tuonu paljon hyvää Valkoisiin... UCL:ssä ei äijä kuitenkaan saanu mitään aikaan.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #136 : 20.04.2005, 08.53.06 »
Ensi kevään finaalipaikaksi ucl:ssä valittiin Pariisi. Aika merkillistä sikäli kun myös 2000 pelattiin siellä. 2007 finaali pelataan Ateenassa.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #137 : 04.05.2005, 15.05.06 »
Vuosi sitten Rafa Benitez luotsasi Valencian UEFA-cupin finaaliin ja myös sen voittoon. Tänä vuonna Rafa on tehnyt "mourinhot"...on heti perään UCL-finaalin aika. Toivottavasti Milan hoitelee tuon PSV:n ja voittaa Istanbulissa koko paskan.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #138 : 04.05.2005, 16.28.07 »
Kova suoritus Poolilta päästä finaaliin saakka. Chelsean passiivisuus osoittautui turmiolliseksi, kuten vähän arvelinkin. Uskon kuitenkin että Liverpool häviää finaalin, ketä vastaan sitten ikinä pelaavatkin. Milan näyttää olevan aika vahvoilla juuri nyt.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #139 : 04.05.2005, 16.42.06 »
Olen erittäin tyytyväinen, että Mourinhon jalkapalloraiskaus ei tuonut toivottua tulosta. Vielä kun Milan hoitelee PSV:n ja finaalin niin tämän kauden katastrofi ei ole enää niin suuri UCL:ssa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio