Kirjoittaja Aihe: Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.  (Luettu 35991 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #20 : 18.06.2003, 16.14.10 »
Se kokoonpano:

Ronaldo/Portillo/Morientes piikissä

Raul piilokärki

Pelintekijä: Zidane

Vasen laita: MacManaman

Oikea laita: Figo

Puolustava keskikenttä: Makelele/Cambiasso

Puolustuslinja: Carlos-Pavon-Helguera-Salgado

Mokke: Iker

Vakio penkinlämmittimet: Beckham, Solari, Hierro
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #21 : 18.06.2003, 17.04.10 »
Figo jatkanee omalla paikallaan ja Beckham laitetaan sitten Makelelen pariksi hyökkääväksi puolustavaksi keskikenttäpelaajaksi. Tuosta tosin tullee varmaan melko dynaaminen ryhmitys, joten paikat vaihtuvat ottelussa lähes kokoajan, tarpeen mukaan.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #22 : 18.06.2003, 18.44.47 »
Jos Real Madrid on hankkinut tuollaisen pelaajan niin kyllä sille pitää löytyä paikka pelikentältä puolustavaksi keskikentäksi se olisi hyvä ja nousisi laitaan tukemaan Fiigoa...

aanrii

  • Viestejä: 7
  • Hala Madrid!!
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #23 : 18.06.2003, 21.12.46 »
Kyllä minäkin olin kauhuissani ja todella ärtynyt alkuun kuullessani Beckham uutisen, mutta ajan kanssa se on alkanut tuntua hyvältä ostokselta. JOS VAIN saadaa avauskokoonpanon toppari!!!! Gallas ja Marquez tulee ainakin nyt mieleen. Chivu taitaa kovaa vauhtia mennä Interiin. Interin Cordobakin olisi yksi vaihtoehto.

Taitaa ensi kauden kokoonpano näyttää tältä:

----------Ronaldo----------------
-------Raul-------Figo------------
Zidane---------------------Beckham
------------Makelele-------------
R.Carlos--Helguera--Hierro--Salgado
----------Casillas--------------

tai sitten:

----------Ronaldo----------------
-------Raul------------------Figo
Zidane-----------Beckham--------
------------Makelele-------------
R.Carlos--Helguera--Hierro--Salgado
----------Casillas--------------
Hala Madrid!!

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #24 : 18.06.2003, 22.00.58 »

----------Ronaldo----------------
-------Raul------------------Figo
Zidane-----------Beckham--------
------------Makelele-------------
R.Carlos--Helguera--Hierro--Salgado
----------Casillas--------------


Tämä näyttää paremmalta tosin Zidane voisi olla keskemälläkin vapaassa roolissa, silloin Carlos pääsisi paremmin nousuihinsa.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #25 : 18.06.2003, 22.29.42 »
 >:( :( >:( :( :keskari:  :keskari:  :keskari:  :traktori:  :traktori:  :peukku_alas:  :peukku_alas:  :peukku_alas:  :'( :'( :'( :'( :'(
Voi V***u minkä Realin johtajat teki! En voi sietää sitä Gayhamia, oltais ostettu joku isoperseinen vaihtopenkin lämmittäjä esim. John Hartson ja loistava toppari esim. W. Samuel, mutta ei neiti Becksiä!
 :keskari:  :keskari:  :keskari:  :keskari:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Paula

  • Viestejä: 48
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #26 : 19.06.2003, 16.18.10 »
Tulihan sitä vihdoinkion herralta itseltään kunnon kommenttia... Esim. ettei koskaan itse väittänytkään haluavansa viedä Raulin numeroa..  Tiedä sitä nyt kuinka suoraan sydämestä tulee tuo teksti, mutta parempi näin, että pyytää anteeksi nyt jo huonoa ajoitusta jne ja toivottaa onnen viimeiseen matsiin.

Unitedweb

  • Viestejä: 11
  • There is only one United. Manchester United.
    • Unitedweb.net
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #27 : 24.06.2003, 14.27.25 »
Tätä kommenttia tuolla vähän pyydettiin toisessa aiheessa, joten pistetään se nyt Juhanan mieliksi tänne oikean otsikon alle eli ManU miehen kommentia Becksistä.

Tuohon Beckhamiin en oikein vieläkään osaa sanoa mitään. Lähti kyllä liian halvalla, mutta ei kuulunut meidän parhaimmistoon parina edellisenä kautena - Keano, Nistelrooy, Scholes, Veron, Giggs ovat kaikki mielestäni parempia.

Harmittavaista sinänsä, että oma kasvatti lähtee - kuitenkin toisin kuin muut saman ikäpolven pelaajat, Beckhamhan on kotoisin Lontoosta ja muu lössi Manchesterista (Scholes, Nevillet, Butt). Itseäni ei oikein innostanut Beckhamissa se, että miehestä kertovat uutiset löytyivät aina juorupalstoilta ei urheilupalstoilta. On Beckham mielestäni hyvä pelaaja, mutta ei maineensa veroinen. Besthän sen joskus puki parhaiten sanoiksi: "Beckham cannot kick with his left foot, can't head the ball, can't tackle and he doesn't score enough goals. Otherwise he's all right."

En voi väittää, ettei se jossain määrin harmittaisi, mutta isot egot eivät ole koskaan kuuluneet Fergusonin suunnitelmiin. Kaikkea parasta kuitenkin Beckhamille ja toivottavasti peli kulkee hyvin aurinkoisemmilla pelikentillä.

Beckham

  • Viestejä: 2
  • Oma teksti
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #28 : 26.06.2003, 21.40.07 »
  Beckham tuo varmasti Realille uusia kannattajia ympäri maailmaa varsinkin aasiasta. :peukku_ylos:  luulen Beckhamin pelaavan oikealla ja Figo vasemmalla ??? niin kuin joku sanoi Beckhamilla ei ole  vasuria mutta on maailman paras oikea jalka  ;D ;D

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #29 : 26.06.2003, 21.54.22 »
Beckhamilla ei ole  vasuria mutta on maailman paras oikea jalka  ;D ;D
Tuskin nyt sentään
O-ou

Sivustaseuraaja

  • Viestejä: 17
  • Minä rakastan YaBB SE Forumia!
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #30 : 28.06.2003, 23.23.56 »
 ;D Eipä voi kun nauraa. Pelimieshän Beckham on ollu maunosso mutta on häpeä espanjaan.  Eikö madridissa olla vihattu Becksiä aika kovasti ja toivottu Barcaan? Olen varma että mies tekee realia paljon vihamielisemmäksi. Halusko seurajohto saada lisää "realmadridfanijovuodesta2002" faneja joita täälläki taitaa jo olla?

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #31 : 30.06.2003, 07.31.43 »
Tietysti seura uusia faneja haluaa. Itse en haluaisi ja varsinkaan jotain feikkejä, jotka ei ymmärrä fudiksesta mitään, jotka vaan on faneja, kun on loistojoukkue koossa...  >:(

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #32 : 30.06.2003, 19.09.03 »
niin kuin joku sanoi Beckhamilla ei ole  vasuria mutta on maailman paras oikea jalka  ;D ;D



Niin varmaan, bluulen että Rivaldonkin oikea jlaka on parempi!
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

zaqqy

  • Viestejä: 13
  • Oma teksti
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #33 : 30.06.2003, 19.54.25 »
Niin varmaan, bluulen että Rivaldonkin oikea jlaka on parempi!

bluule ihan rauhassa vaan!Voiko turhempaa väittelyä ollakaan että kenellä on parempi oikea jalka ja kenellä ei.


Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #34 : 02.07.2003, 13.42.56 »
Beckhamin numero Realissa on 23. Ei vois paskempaa numeroo olla :tuoppi:
Taitaa olla Di Stefanon entinen numero :keskari:  
« Viimeksi muokattu: 02.07.2003, 13.45.35 kirjoittanut Sewe »
O-ou

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #35 : 02.07.2003, 14.02.41 »
Joo näinhän se meni, että Di Stefanon entinen numero annettiin Becksille, kait!?

Ainaki Becks pelaa Realissa numerolla 23, Di Stefanon numerosta en oo ihan 100 varma.  

« Viimeksi muokattu: 02.07.2003, 15.38.35 kirjoittanut Morienttes »

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #36 : 02.07.2003, 14.06.38 »
Joo näinhän se meni, että Di Stefanon entinen numero annettiin Becksille!  


Vittu mikä varas :traktori:
O-ou

zaqqy

  • Viestejä: 13
  • Oma teksti
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #37 : 02.07.2003, 14.47.02 »
siis voi kauheeta.Sille annettiin Di Stefanon entinen numero!Miten tästä nyt oikein selviäis kun varas sai 23 numeron.  ??? 8) :tuoppi:  :traktori:

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #38 : 02.07.2003, 16.00.19 »
Lainaus
siis voi kauheeta.Sille annettiin Di Stefanon entinen numero!Miten tästä nyt oikein selviäis kun varas sai 23 numeron.
Niin, jos vaan 25 numeroa on käytössä ja niistäkin on suurin osa viety, niin eipä tossa välttämättä hirveesti vaihtoehtojakaan ollut. Joku toinen numerohan olisi voinut olla vastaavasti taas vaikka entinen Puskasin tai Butragueñon ym. numero.

Futiksessahan ei kuitenkaan numeroita jäädytetä. Ei kai sille Peksillekään ruveta numeroa ettimään sillä lailla, että tarkistetaan historiasta, että kyseinen numero ei vaan ole kuulunut kellekään entiselle legendalle? :)
« Viimeksi muokattu: 02.07.2003, 16.03.44 kirjoittanut Mikko »

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #39 : 02.07.2003, 19.11.10 »
Hmmm... Mitäs jos odotetaan Becksin näyttöjä kentällä ja sitten vasta haukutaan hänet lyttyyn..  ;)
 :traktori: