Kirjoittaja Aihe: Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.  (Luettu 35966 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #40 : 02.07.2003, 19.41.26 »
Näinhän se pitäisi tietenkin tehdä.

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #41 : 02.07.2003, 19.52.57 »
Joo kai se on odotettava pelien alkua ja sitte vasta haukkua/ylistää. Toivottavasti prettyboy ylittää itsensä kentällä! Se jää nähtäväks...  :peukku_ylos:  :peukku_alas:

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #42 : 03.07.2003, 19.36.33 »
Loistava homma toi beckhamin siirto, saatiin realiin maailman paras keskikenttä pelaaja. Uskon ja tiedän että nro. 23 tulee olemaan tärkeä pelaaja realille.

Teemu

  • Viestejä: 26
  • Oma teksti
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #43 : 03.07.2003, 21.21.25 »
Loistava homma toi beckhamin siirto, saatiin realiin maailman paras keskikenttä pelaaja. Uskon ja tiedän että nro. 23 tulee olemaan tärkeä pelaaja realille.
Taidat olla Manun kannattaja...

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #44 : 04.07.2003, 00.49.40 »
Loistava homma toi beckhamin siirto, saatiin realiin maailman paras keskikenttä pelaaja. Uskon ja tiedän että nro. 23 tulee olemaan tärkeä pelaaja realille.
Taidat olla Manun kannattaja...
Ei mulla ole varsinaista suosikkijoukkuetta, mutta beckhamia olen kannattanut kauan..
Nyt tulee kyllä realin pelejä aika paljon tiiviimmin seurattua..

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #45 : 04.07.2003, 01.46.20 »
maailman paras.. laf..
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #46 : 04.07.2003, 16.31.14 »
Loistava homma toi beckhamin siirto, saatiin realiin maailman paras keskikenttä pelaaja. Uskon ja tiedän että nro. 23 tulee olemaan tärkeä pelaaja realille.

Beckham maailman paras keskikenttäpelaaja? No, onneksi kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Tuollaisen kanssa nimittäin olisi muuten menty jo vankilaan ;) Ei Beckhamia voi kukaan maailman parhaaksi keskikenttäpelaajaksi sanoa, maailman paras laitakeskikenttäkin on ehkä liikaa. Beckham ei yllä pallollisena LÄHELLEKÄÄN esimerkiksi Zidanea, ja keskikenttäpelaajan paikalla pallollinen taituruus kun kuitenkin on tärkeätä.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #47 : 04.07.2003, 16.32.47 »
Hmmm... Mitäs jos odotetaan Becksin näyttöjä kentällä ja sitten vasta haukutaan hänet lyttyyn..  ;)
 :traktori:

Sami, tuu pois sieltä, sut on nähty. Niin, siis Beckhamin fanipaita päällä uuden Beckham-hiustyylin kanssa ;D  :tuoppi:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #48 : 04.07.2003, 19.48.53 »
Loistava homma toi beckhamin siirto, saatiin realiin maailman paras keskikenttä pelaaja. Uskon ja tiedän että nro. 23 tulee olemaan tärkeä pelaaja realille.
Mä en kyllä menis nyky Becksiä kehumaan ees kännissä parhaaks, ehkä 98-99 vuonna Becks oli maailman huippua, mutta sitten alko sen pelillinen ala mäki kun se meni naimisiin sen spaissarin kanssa, mutta taasen julkkis Becks tuli yhä enemmän näkyviin.
Hei sälli mieti mitä sanot Beckham muka paras?! ;D ??? ??? ??? :keskari:  :keskari:  :peukku_alas:  :peukku_alas:  :tuoppi:  :traktori:  :traktori:  :traktori:  :tuoppi:  :keskari:  :peukku_alas:  :'( :'(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #49 : 04.07.2003, 20.24.33 »
Joo tuskin Becks on paras keskikenttäpelaaja mutta yksi maailman parhaista laitakeskikenttä pelaajista mutta ei silti luis figon tasoa mutta onhan Becksillä loistavat vaparit ja keskitykset mutta vaikka nämä ovat ehkä maailman parhaat niin ei silti niiden perusteella pitäisi valita maailman parasta

Sami

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 290
  • ¡Hala Madrid!
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #50 : 04.07.2003, 22.25.17 »
Hmmm... Mitäs jos odotetaan Becksin näyttöjä kentällä ja sitten vasta haukutaan hänet lyttyyn..  ;)
 :traktori:

Sami, tuu pois sieltä, sut on nähty. Niin, siis Beckhamin fanipaita päällä uuden Beckham-hiustyylin kanssa ;D  :tuoppi:


Hmmm... Millanenkohan se Becksin tuleva hiustyyli on? Voisin antaa hyvän ehdotuksen:

Ja fanipaitaa en oo vielä kerenny ostaa, on kyllä pienoinen kutina paitaa kohtaan...   :-*

Mut oikeesti, odotan innolla Becksin ekaa esiintymistä kentällä.  :tuoppi:

 :traktori:

Roopeldo

  • Viestejä: 46
  • Ei oo muutaku Kärpät
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #51 : 05.07.2003, 16.00.09 »
Olen sitä mieltä että kyllä Becks tuota figoa parempi on vaikka unissaan...Enpä ole koskaan nähnyt figon taistelevan niinkuin beckham.....enkä ole koskaan nähnyt beckhamin vinkuvan yhtä paljon Figo....Oikeastaan inhoan figoa...Olen Samin kanssa ihan samaa mieltä...Aika lapsellisia kommentteja joiltain tuntuu tulevan...heh....esim.23 vittu mikä numero=)
- MIKSI HJALLIS kutsuu kesäisin Teemu
Selänteen mökilleen? -Hän haluaa sinne maailman parhaan laiturin.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #52 : 05.07.2003, 16.06.51 »
Hmmm... Millanenkohan se Becksin tuleva hiustyyli on? Voisin antaa hyvän ehdotuksen:

Mulla on kanssa hyvä ehdotus kunnon taka-tukka ja sitten Becksiä aletaan kutsua Takatukka-Thopmsoniksi! :traktori:  :traktori:  :traktori:


Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Beckham

  • Viestejä: 2
  • Oma teksti
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #53 : 05.07.2003, 22.31.44 »
se on ihan sama mimmone hius tyyli o se ny sattuu tienaamaan muutaman  millin sil et se vaihtaa hiustyylii  ;) ja beckhaqm tosiaa veis figoo silmät kii kädet selän taa sidottun

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #54 : 06.07.2003, 12.14.44 »
ja beckhaqm tosiaa veis figoo silmät kii kädet selän taa sidottun

Niinkö? Pelaaja, jonka en koskaan ole nähnyt haastavan vastustajaa, veisi Figoa? Niin varmaan  :D
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #55 : 06.07.2003, 20.13.41 »


Niinkö? Pelaaja, jonka en koskaan ole nähnyt haastavan vastustajaa, veisi Figoa? Niin varmaan  :D
Lainaus

Puhut muuten asiaa! Mun mielestä Becks seisoo vaan siinä keskiviivalla ja laukoo niitä maagisia millintarkkoja keskityksiään! :traktori:  :traktori:  :traktori:  :traktori:  :tuoppi:  :tuoppi:  ??? ??? :P
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #56 : 07.07.2003, 10.10.11 »
Tätä Figon ja Beckhamin paremmuutta on turha enää jatkaa  :traktori: ....kaikki sen tietää ja tunnustaa, että Figo on selvästi parempi kuin Becks :tuoppi:
O-ou

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #57 : 07.07.2003, 17.33.19 »
Tätä Figon ja Beckhamin paremmuutta on turha enää jatkaa  :traktori: ....kaikki sen tietää ja tunnustaa, että Figo on selvästi parempi kuin Becks :tuoppi:

Mielipidekysymys, mutta oikeassa olet makuasioista ei voi päästä yhteisymmärrykseen.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #58 : 07.07.2003, 21.56.36 »
Näin tehdään! (Ainakin ite teen)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

VìÍÍé

  • Viestejä: 12
  • Oma teksti
    • kotisivuni
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #59 : 16.08.2003, 09.56.11 »
Jos Raul lähtee niin lähtee vähintään puolet faneistakin!
Olen samaamieltä 8) Raulia ei kannata päästää pois!