Loistava homma toi beckhamin siirto, saatiin realiin maailman paras keskikenttä pelaaja. Uskon ja tiedän että nro. 23 tulee olemaan tärkeä pelaaja realille.
Beckham maailman paras keskikenttäpelaaja? No, onneksi kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Tuollaisen kanssa nimittäin olisi muuten menty jo vankilaan

Ei Beckhamia voi kukaan maailman parhaaksi keskikenttäpelaajaksi sanoa, maailman paras laitakeskikenttäkin on ehkä liikaa. Beckham ei yllä pallollisena LÄHELLEKÄÄN esimerkiksi Zidanea, ja keskikenttäpelaajan paikalla pallollinen taituruus kun kuitenkin on tärkeätä.