Tätä kommenttia tuolla vähän pyydettiin toisessa aiheessa, joten pistetään se nyt Juhanan mieliksi tänne oikean otsikon alle eli ManU miehen kommentia Becksistä.
Tuohon Beckhamiin en oikein vieläkään osaa sanoa mitään. Lähti kyllä liian halvalla, mutta ei kuulunut meidän parhaimmistoon parina edellisenä kautena - Keano, Nistelrooy, Scholes, Veron, Giggs ovat kaikki mielestäni parempia.
Harmittavaista sinänsä, että oma kasvatti lähtee - kuitenkin toisin kuin muut saman ikäpolven pelaajat, Beckhamhan on kotoisin Lontoosta ja muu lössi Manchesterista (Scholes, Nevillet, Butt). Itseäni ei oikein innostanut Beckhamissa se, että miehestä kertovat uutiset löytyivät aina juorupalstoilta ei urheilupalstoilta. On Beckham mielestäni hyvä pelaaja, mutta ei maineensa veroinen. Besthän sen joskus puki parhaiten sanoiksi: "Beckham cannot kick with his left foot, can't head the ball, can't tackle and he doesn't score enough goals. Otherwise he's all right."
En voi väittää, ettei se jossain määrin harmittaisi, mutta isot egot eivät ole koskaan kuuluneet Fergusonin suunnitelmiin. Kaikkea parasta kuitenkin Beckhamille ja toivottavasti peli kulkee hyvin aurinkoisemmilla pelikentillä.