Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 13 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mun mielestä kausi on paska vaikka tulisi yksi pysti. Tuolla satsauksella, ja historialla pitää voittaa kaikki mahdollinen
Lainaus käyttäjältä: luisfigo - 21.05.2004, 21.55.10Mun mielestä kausi on paska vaikka tulisi yksi pysti. Tuolla satsauksella, ja historialla pitää voittaa kaikki mahdollinenMä haluun La Ligan voiton, sit mä haluun Serie A:n voiton, Valioliigan voiton, Bundesliigan mestaruuden, Ranskan liigan mestaruuden, Veikkausliigan mestaruuden, Portugalin mestaruuden, Turkin mestaruuden, Belgian mestaruuden, Hollannin mestaruuden.....ja sit kaikkien maailman mestruuksien lisäksi pitäis voittaa viel Espanja Cup, Mestareiden liiga ja Uefa Cup ja kaikki samana vuonna. Ja sit mä haluun ettei Real Madrid päästä maaliakaan koko kaudella ja voittaa kaikki pelit 10-0.
vai homo se Queiroz nyt on...Etten sanoisi aika lapsellinen meininki...Turhautunut saa olla, mutta suotta noin agressiiviseksi käy.Kun tämä on vain jalkapalloa. Joskushan sitä on käytävä alhaalla, jotta voi nousta taas huipulle. Kysykää vaikka Toni Niemiseltä...
Kyllä puolustukseen tai keskikentän pohjalle ois saatava vielä joku. Ja 1 hyökkääjäkin ois hyvä. Jos ei Moroa haluta takas niin sitten vaikka Ruud.
Van Nistelrooy tekisi aivan varmasti paljon maaleja, ennemmänkin kuin ManU:ssa. Koska Real Madridilla on niin paljon enemmän taitoa, jolla pallot peltataan siihen maalivahdin alueelle josta hevospää tuikkaa pallot tyhjään maaliin. Ja sitten tätä juhlitaan kuin jotain todellista tähtipelaajaa. Ja hevospää vie turhana miehenä yhden tärkeän pelipaikan, vaikkapa siltä tärkeältä DMC:ltä
Tähti-Ruud vaan kehiin! Niin jos Moro ei tuukaan Valkoisiin... Ruud ei sikäli hirveän taitava ole teknisesti mutta mies on todella voimakas ja ahne maalintekijä. Sellaisiakin joskus haluaisin nähdä Valkoisissa. Ja vielä: Ruud ei ole mikään diiva, mitä Ronsku joskus vähän on!