Kirjoittaja Aihe: Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja  (Luettu 93442 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

S. B.

Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #480 : 23.05.2004, 13.28.12 »
Mun mielestä kausi on paska vaikka tulisi yksi pysti. Tuolla satsauksella, ja historialla pitää voittaa kaikki mahdollinen

Mä haluun La Ligan voiton, sit mä haluun Serie A:n voiton, Valioliigan voiton, Bundesliigan mestaruuden, Ranskan liigan mestaruuden, Veikkausliigan mestaruuden, Portugalin mestaruuden, Turkin mestaruuden, Belgian mestaruuden, Hollannin mestaruuden.....ja sit kaikkien maailman mestruuksien lisäksi pitäis voittaa viel Espanja Cup, Mestareiden liiga ja Uefa Cup ja kaikki samana vuonna. Ja sit mä haluun ettei Real Madrid päästä maaliakaan koko kaudella ja voittaa kaikki pelit 10-0.

Sewe

• http://sewe.cjb.net
« Vastaus #481 : 23.05.2004, 14.23.20 »
Mun mielestä kausi on paska vaikka tulisi yksi pysti. Tuolla satsauksella, ja historialla pitää voittaa kaikki mahdollinen

Mä haluun La Ligan voiton, sit mä haluun Serie A:n voiton, Valioliigan voiton, Bundesliigan mestaruuden, Ranskan liigan mestaruuden, Veikkausliigan mestaruuden, Portugalin mestaruuden, Turkin mestaruuden, Belgian mestaruuden, Hollannin mestaruuden.....ja sit kaikkien maailman mestruuksien lisäksi pitäis voittaa viel Espanja Cup, Mestareiden liiga ja Uefa Cup ja kaikki samana vuonna. Ja sit mä haluun ettei Real Madrid päästä maaliakaan koko kaudella ja voittaa kaikki pelit 10-0.
Aina ei saa sitä mitä haluaa...
O-ou

el Blanco

« Vastaus #482 : 23.05.2004, 16.15.54 »

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!! :D :D
Tuo oli kyllä päivän paras!!! Kävisi aika tylsäksi elämä jos nuo asiat toteutuisi...vähän niin kuin Ferrarin dominointi formuloissa! :P
Mut joo...kaikki on suhteellista. 8)

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #483 : 23.05.2004, 22.31.44 »
Jahas. Että tällästä tälläkertaa. Puoltuntii pelattu ja taulussa 0-3 La Realille. Tällä hetkellä Real Madrid on La Ligan huonoin joukkue.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Royce

• Vieras
« Vastaus #484 : 23.05.2004, 22.53.29 »
1-3, saatiin pilkku et vähän fiilis nousis

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #485 : 24.05.2004, 11.58.39 »
lopputulos taisi olla 1-4... kaverikin sai rankkarin... Depor nousi sitten ohitse kolmanneksi... UCL:n karsinnat kutsuvat 8)

Kaudelle 2003/04 kokonaisuudessaan :peukku_alas:

« Viimeksi muokattu: 24.05.2004, 12.02.30 kirjoittanut Petri P »

el Blanco

« Vastaus #486 : 24.05.2004, 13.11.29 »
No niin...kausi on saatu pakettiin ja sitä voidaankin kuvailla kahdella sanalla: KATASTROFAALISEN SURKEA!!! Puolustus vuoti kuin seula, pelaajia ei kierrätetty eikä oikein ollut mistä kierrättää...sen lisäksi loppuun hieno viiden (!!!!!) matsin tappioputki ja neljä viimeisintä kotimatsia päättyi myös tappioon. Näin Real rikkoi ennätyksiä ihan mukavasti! :-\ :'( >:( :P
Ja kyllä noista murskatappioista alkaa tulla Valkoisille jo klisee...paska juttu koko vitun kausi!! Anteeksi paha kieleni, mutta kyllä nyt on menossa sellainen turhautuminen, että ei muusta väliä!! >:(
Mutta kaikesta huolimatta...olen vihainen tällä hetkellä Valkoisille, mutta se viha on suuresta rakkaudestani seuraa kohtaan! ;)
Ja tässä vielä terveiset homo-Queirozille: Ala vetää, äijä!!!!!! :P

Barcelona

• Oma teksti
« Vastaus #487 : 24.05.2004, 14.11.37 »
vai homo se Queiroz nyt on...Etten sanoisi aika lapsellinen meininki...Turhautunut saa olla, mutta suotta noin agressiiviseksi käy.Kun tämä on vain jalkapalloa. Joskushan sitä on käytävä alhaalla, jotta voi nousta taas huipulle. Kysykää vaikka Toni Niemiseltä... ;)

KesantoVesa

« Vastaus #488 : 24.05.2004, 15.29.33 »
vai homo se Queiroz nyt on...Etten sanoisi aika lapsellinen meininki...Turhautunut saa olla, mutta suotta noin agressiiviseksi käy.Kun tämä on vain jalkapalloa. Joskushan sitä on käytävä alhaalla, jotta voi nousta taas huipulle. Kysykää vaikka Toni Niemiseltä... ;)

Vain jalkapalloa??

el Blanco

« Vastaus #489 : 24.05.2004, 15.37.49 »
Vain jalkapalloa??? :o Allekirjoituksessanikin lukee, että Real on osa sydäntäni  :-* ja meikäläinenhän elää täysillä joka hetkessä. Koen Valkoisten kanssa riemua ja surua, tuskaa ja häpeää...kaikkea!!! Minulle Realin kannustaminen, Barcelona, on elämäntapa ja olen erittäin innokas eläytymään joukkueeni menestyksen kautta...taikka sitten tappioiden! Toki pohjallahan kaikki joskus käyvät mutta eihän siellä käynti ole koskaan kivaa!!! Kuitenkin sanon tämän tiivistettynä: Jalkapallo ei ole vain jalkapalloa...eikä Real Madrid ole vain yksi joukkue muiden joukossa - ei ainakaan minulle!! ;)

Morienttes

« Vastaus #490 : 25.05.2004, 08.19.14 »
Joo, ei ihan menny putkeen toi loppukausi! Oltais nyt voitu hoitaa toi viiminen matsi huolella kotiin, omien kannattajien edessä. Mut ei aina onnaa ku alamäkeen ollaan jouduttu... Mut ku Barca vielä omalta osaltaan ois "auttanu" Realia häviöllä Real Zaragozaa vastaan ni ois ollu niin herkullinen paikka korjata kurssia! Mut ku ei, ni ei sitte. Eiköhän tää kausi oo tässä!  :-\

Ens kauteen uudella innolla ja joukkueella. Nyt on tehty jo hyviä kauppoja ja päätöksiä, etenkin puolustuksen vahvistus oli loisto homma(Perezille vähä pakkoki). Ja uus valmentajaki tuo uutta powerii johtamiseen. Tai toivotaa ainaki niin...  

el Blanco

« Vastaus #491 : 25.05.2004, 13.16.00 »
Kyllä sinne joukkueeseen on saatava vielä uudistuksia jos meinataan pärjätä ensi kaudella! ::)

KesantoVesa

« Vastaus #492 : 25.05.2004, 13.47.16 »
Kyllä puolustukseen tai keskikentän pohjalle ois saatava vielä joku. Ja 1 hyökkääjäkin ois hyvä. Jos ei Moroa haluta takas niin sitten vaikka Ruud.

el Blanco

« Vastaus #493 : 25.05.2004, 16.43.47 »
Kyllä puolustukseen tai keskikentän pohjalle ois saatava vielä joku. Ja 1 hyökkääjäkin ois hyvä. Jos ei Moroa haluta takas niin sitten vaikka Ruud.

Täysin samaa mieltä olen ma! ;)

luisfigo

« Vastaus #494 : 25.05.2004, 19.00.40 »
Van Nistelrooy tekisi aivan varmasti paljon maaleja, ennemmänkin kuin ManU:ssa. Koska Real Madridilla on niin paljon enemmän taitoa, jolla pallot peltataan siihen maalivahdin alueelle josta hevospää tuikkaa pallot tyhjään maaliin. Ja sitten tätä juhlitaan kuin jotain todellista tähtipelaajaa. Ja hevospää vie turhana miehenä yhden tärkeän pelipaikan, vaikkapa siltä tärkeältä DMC:ltä
« Viimeksi muokattu: 25.05.2004, 19.01.23 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

« Vastaus #495 : 25.05.2004, 19.03.42 »
Tähti-Ruud vaan kehiin! ;D
Niin jos Moro ei tuukaan Valkoisiin... ::)
Ruud ei sikäli hirveän taitava ole teknisesti mutta mies on todella voimakas ja ahne maalintekijä. Sellaisiakin joskus haluaisin nähdä Valkoisissa. Ja vielä: Ruud ei ole mikään diiva, mitä Ronsku joskus vähän on! ;)

Royce

• Vieras
« Vastaus #496 : 25.05.2004, 19.06.37 »
Eih. On ihan tampiota maksaa jotain 50 milliä Ruudista, kun Moron sais ilmatteeks. Ne 50 milliä vois käyttää sitten puolustuksen ja keskikentän vahvistamiseen. Mut ei, tää on tätä horopolitiikkaa
« Viimeksi muokattu: 25.05.2004, 19.07.20 kirjoittanut Royce »

el Blanco

« Vastaus #497 : 25.05.2004, 19.08.17 »
Kuten olen sanonut: Jos Moro ei pelaa Valkoisissa ensi kaudella ja lähtee Sumuisille Saarille niin silloin ostetaan Ruud. Ja kyllä sen puolustavan keskikenttämiehenkin saa jostain sit... ::)

Royce

• Vieras
« Vastaus #498 : 25.05.2004, 19.09.14 »
Van Nistelrooy tekisi aivan varmasti paljon maaleja, ennemmänkin kuin ManU:ssa. Koska Real Madridilla on niin paljon enemmän taitoa, jolla pallot peltataan siihen maalivahdin alueelle josta hevospää tuikkaa pallot tyhjään maaliin. Ja sitten tätä juhlitaan kuin jotain todellista tähtipelaajaa. Ja hevospää vie turhana miehenä yhden tärkeän pelipaikan, vaikkapa siltä tärkeältä DMC:ltä

Tää on näit historiallisia postauksia  :D

luisfigo

« Vastaus #499 : 25.05.2004, 19.35.10 »
Tähti-Ruud vaan kehiin! ;D
Niin jos Moro ei tuukaan Valkoisiin... ::)
Ruud ei sikäli hirveän taitava ole teknisesti mutta mies on todella voimakas ja ahne maalintekijä. Sellaisiakin joskus haluaisin nähdä Valkoisissa. Ja vielä: Ruud ei ole mikään diiva, mitä Ronsku joskus vähän on! ;)
Ronaldo on tähti, eikä turhaan. Yksi parhaista kautta aikain. Ronaldo myös rakentaa peliä, hevospää tuikkaa pallon vaan maaliin alle 5m etäisyydeltä. Ja yleensä maalivahti on pihalla tilanteesta
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer