Kirjoittaja Aihe: Ketä et haluaisi ikinä nähdä Valkoisessa talossa?  (Luettu 15422 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

Re: Ketä et haluaisi ikinä nähdä Valkoisessa talossa?
« Vastaus #40 : 05.03.2008, 16.24.10 »

Kai tässä nyt jokin suhteellisuus pitää säilyttää.

Suhteessa mihin? Kommenttinini oli täysin rinnastettavissa aikaisempiin viesteihin, joissa ei esimerkiksi haluttu Mika Nurmelaa tai Vili Savolaista Valkoisiin.

Nyt mä en kyllä tajua mistä on kyse... Mutta olen utelias, joten voisiko joku selittää tyhmälle?

Emmä kyllä itekään enää tiedä. Kai tässä oli meikäläisellä jonkin sortin tarvetta saada viestien määrä kasvamaan.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Raulisti

« Vastaus #41 : 05.03.2008, 16.25.18 »
samasta syystä kuin saksalaiset ja britit. Suurin yksittäinen syy on se, että henkilökohtainen taitotaso on yksinkertaisesti liian huonoa Real Madridiin.

Kai tässä nyt jokin suhteellisuus pitää säilyttää. En haluaisi nähdä itseäni Real Madridissa, koska henkilökohtainen taitotasoni ei AIVAN riitä..jne.

Aivan samaa mieltä olen että kai niillä pelaajilla joita luetellaan pitäisi edes olla jokin teoreettinen mahdollisuus pelata joskus Realissa taitojensa puolesta. Ei kai siinä ole mitään järkeä että luetellaan vaan paskoja pelaajia pitkä lista.

oma lista:

1. Rooney
2. Adriano
3. Cassano

Muita ei tule mieleen...
32

Sergio mi sol

« Vastaus #42 : 17.03.2008, 15.56.40 »
Ai minä kyllä näkisin mielelläni C. Ronaldon pukeutuneena valkoiseen paitaan, enkä pelkästään sen takia, että valkea väri sopii hänelle hyvin, vaan myös siksi, että hän on taidollisesti Realin arvoinen pelaaja  ;D

Sen sijaan jo esillä olleet Drogba ja Eto´o saavat minunkin puolestani pysyä poissa Madridista, kuten myöskin Ballack, Frings sekä se yksi ranskalainen arpinaama-ällötys, jonka nimeä en muista...

*Pahalta näyttää, passi puuttuu...*

Rootface

« Vastaus #43 : 17.03.2008, 16.10.17 »
Ai minä kyllä näkisin mielelläni C. Ronaldon pukeutuneena valkoiseen paitaan, enkä pelkästään sen takia, että valkea väri sopii hänelle hyvin, vaan myös siksi, että hän on taidollisesti Realin arvoinen pelaaja  ;D

Sen sijaan jo esillä olleet Drogba ja Eto´o saavat minunkin puolestani pysyä poissa Madridista, kuten myöskin Ballack, Frings sekä se yksi ranskalainen arpinaama-ällötys, jonka nimeä en muista...

..Franck Ribery...  ;)
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

« Vastaus #44 : 17.03.2008, 16.35.32 »
Franck ( :peukku_ylos: :sydän:) Ribery oikeasti maailman paras, Cristiina ( :peukku_alas: :keskari:) Ronaldo vain lädien mielestä.

manager

« Vastaus #45 : 17.03.2008, 19.46.50 »
Minusta jokaikinen Bayern Munchen pelaaja saa pysyä kaukana Santiago Bernabeusta :keskari:

Rootface

« Vastaus #46 : 17.03.2008, 20.18.23 »
Minusta jokaikinen Bayern Munchen pelaaja saa pysyä kaukana Santiago Bernabeusta :keskari:
Ehkö Luca Tonin ottisin, jo pelkästään siksi, että olen kaveria kätellyt, jututtanut ja vielä räpsässyt kuvankin, jossa kaveri poseeraa Tonin vieressä.  ;D

el Blanco

« Vastaus #47 : 17.03.2008, 21.04.52 »
Ehkö Luca Tonin ottisin, jo pelkästään siksi, että olen kaveria kätellyt, jututtanut ja vielä räpsässyt kuvankin, jossa kaveri poseeraa Tonin vieressä.  ;D

Lisätietoja tästä :o

Rootface

« Vastaus #48 : 17.03.2008, 21.54.14 »

Lisätietoja tästä :o
Vuosi sitten oltiin työreissulla Espanjassa Malagassa. Fiorentina oli leirillä samaisella paikkakunnalla. Oltiin yötä eräässä todella fiksussa hotellissa, en tietenkään enää muista nimeä, ja Fiorentinan koko ykkösjoukkue Mutu, Toni ja kumpp. samaisessa hotellissa. Siinä oltiin lounasta lopettelemassa kun kävelin aulassa ja katoin, että "kappas vaan, onpa Luca Tonin näköinen kaveri" ja samassa tunnistin Lucan Fiorentinan verkkareista. Samantien kynät ja paperit esiin ja kysäsemään, että ootko tosiaan maailmanmestari Luca TOni Fiorentinasta. Luca siihen, että jessöör. Mitäs siinä, vähän aikaa äimisteltiin ja haukottiin henkeä. Kädet täristen otettiin kaverilta nimmarit, kun se siinä samalla espressoa ryysti. Samassa pöydässä istui joku mr. nobody samasta jengistä - mahto kaveria harmittaa, kun en tunnistanu enkä näin pyytänäyt häneltä nimmaria. Mitä siinä muuta, kamerat esiin ja heti fotoa ottamaan. Työkaveri halus Lucan kans samoihin kuviin ja sehän passas. Tuossa se nimmari on vieressä jääkaapinovessa ja kuva löytyy koneelta. Voin täräyttää tänne sen tarvittaessa näytille, jos joku osais neuvoa miten sen tänne sivuille saa.  ;D Nää oli näitä "once in the lifetime" juttuja ku pääsee kaveria kätteleen, joka on maailmanmestruus-pokaalia nostellu. 8) Että semmosta.

pähkinä

« Vastaus #49 : 17.03.2008, 22.07.20 »
Passais mullekkin et ittellekkin kävis tollain joskus ;D

Rootface

« Vastaus #50 : 17.03.2008, 22.19.10 »
Olihan se aika jänskää.  :D
Tää menee nyt aika offtopic, mutta olihan se melko erikoista nähdä ku huippukuntoiset maailmantähdet vetää ulkona bussin edessä tupakkia ennen reeneihin lähtöä.  ;D

el Blanco

« Vastaus #51 : 17.03.2008, 22.24.47 »
Samassa pöydässä istui joku mr. nobody samasta jengistä - mahto kaveria harmittaa, kun en tunnistanu enkä näin pyytänäyt häneltä nimmaria.

;D

Luca Toni on hieno mies. Kerrassaan tyylikäs hyökkääjä ja hieno tuuletuskin :peukku_ylos:

Arakorn

« Vastaus #52 : 17.03.2008, 23.22.26 »
Kuvan voi ladata vaikkapa www.imageshack.us sivustolle, ja sitten laittaa linkkiä tänne. ;)

Rootface

« Vastaus #53 : 18.03.2008, 07.31.42 »
Kuvan voi ladata vaikkapa www.imageshack.us sivustolle, ja sitten laittaa linkkiä tänne. ;)

Kiitos. Tuoltahan se sitten löytyy: http://img219.imageshack.us/my.php?image=cimg4499hw1.jpg

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #54 : 18.03.2008, 09.13.37 »
Jatketaan OT:na mut itelle kävi aika vastaavanlainen tapaus joku vuosi sitten Lontoossa silloin kun Jose Antonio Reyes, missä pelaa??, pelasi vielä Arsenalissa. Oltiin mutsin ja siskon kaa Lontoossa päivän reissula ku oli mutsilla joku työjuttu ja sit pyörittiin siella kaupungilla ja sit menin sellaseen Nike Town liikkeeseen ja siellä sit hyllystö kattelin jotain ku sit joku vahingossa törmää ja tulee melko huonolla englannilla et "oh I´m sorry" Sit käännyn ja säpsähän vaa et jumalauta Reyes. Heti miestä hihasta kiinni ja nimmaria ja valokuvaa pyytämään. Mies kättelee hymyliee ja ofcourse, ofcourse. Sit kuva räppästiin ja itsehän näytän kuvassa siltä ku ois joku hiilihanko perseessä sen verran pelokkaan näkönen oon ;D Mut kyllä siinä vähän täris ku tollanen maailmantähti vastaan astelee

Rootface

« Vastaus #55 : 18.03.2008, 09.39.17 »
Jatketaan OT:na mut itelle kävi aika vastaavanlainen tapaus joku vuosi sitten Lontoossa silloin kun Jose Antonio Reyes, missä pelaa??, pelasi vielä Arsenalissa. Oltiin mutsin ja siskon kaa Lontoossa päivän reissula ku oli mutsilla joku työjuttu ja sit pyörittiin siella kaupungilla ja sit menin sellaseen Nike Town liikkeeseen ja siellä sit hyllystö kattelin jotain ku sit joku vahingossa törmää ja tulee melko huonolla englannilla et "oh I´m sorry" Sit käännyn ja säpsähän vaa et jumalauta Reyes. Heti miestä hihasta kiinni ja nimmaria ja valokuvaa pyytämään. Mies kättelee hymyliee ja ofcourse, ofcourse. Sit kuva räppästiin ja itsehän näytän kuvassa siltä ku ois joku hiilihanko perseessä sen verran pelokkaan näkönen oon ;D Mut kyllä siinä vähän täris ku tollanen maailmantähti vastaan astelee
Tuttu tunne. Olemmehan siis "melkein sukua maailmantähdelle".  ;D

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #56 : 18.03.2008, 09.53.13 »
Itsehän en kuvaa julkaise ennen kuin sitä photoshoppaan niin että itse olen kuvasta hävinnyt... jos jaksan

Robben

« Vastaus #57 : 18.03.2008, 14.32.48 »
Nokitan teidtät kaikki. Olin katsomassa tammikuussa Real Madrid-Villarreal ottelua Madridissa. Hotellin nimi oli Villa Real, joten tietenkin kaikki Villarrealin pelaajat asuivat siinä hotellissa. Kaverini kanssa olin matkassa, isät tietenkin mukana. Kaverini on tajuton Villarrealin fani, joten sehän meni aivan sekaisin. Kuvat kaikkien pelaajien kanssa erikseen ja kaikilta tietenkin nimmarit. Joten olen siis jutellut lähes kaikkien Villarrealin pelaajien kanssa.  ;)

pälle

« Vastaus #58 : 18.03.2008, 14.50.13 »
Nokitan mm. Beckhamilla ja Litmasella, kun olin taluttamassa Suomi-Englanti otteluun kentälle.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Rootface

« Vastaus #59 : 18.03.2008, 14.56.13 »
Okei, teille meni tämä "käsi".  ;)