Kirjoittaja Aihe: Real Madrid- Espanyol 7.3 (UK+ 21.00)  (Luettu 17578 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

Re: Real Madrid- Espanyol 7.3 (UK+ 21.00)
« Vastaus #80 : 09.03.2008, 13.34.04 »
Viime viikon vitutuksen jälkimainingit kestivät lauantaille ja oli pakko ottaa hermolomaa joukkueen seuraamisesta. Lukeman perusteella peli ei ihmeitä tarjonnut ja nyt loma vietettynä joukkueen seuraaminen tuntuu jälleen mieluisammalta.

Sneijderin paluu joukkueeseen on loistojuttu ja Babtistan penkitys on hyvin todennäköistä seuraavissa otteluissa.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Robben

« Vastaus #81 : 09.03.2008, 13.59.20 »
Kuinkas paljon Soldado sai peliaikaa kun itse en peliä nähnyt?

Noin vartin.

Kyllähän se on aika selvää, että Baptista sieltä tippuu, kun Sneijder kuntoutuu. Tai no, mistä näistä Syssen oivalluksista tietää... Guti - Sneijder hyökkävämmissä rooleissa ja Diarra/Gago heidän alla  :peukku_ylos:

Kyllä Gago on avauksen paikan ansainnut ennen ketään muuta keskikentällä. Diarra pelasi muuten ihan hyvän plein eilne, mutta Pepe oli kentän paras, hienoja nousuja nähtinn myös, jotka päättyivät lähes poikkeuksetta siihen että Espanyolin pelaajan oli pakko torpata Pepe maahan.

Arakorn

« Vastaus #82 : 09.03.2008, 18.36.58 »
Kuinkas paljon Soldado sai peliaikaa kun itse en peliä nähnyt?

Noin vartin.

Kyllähän se on aika selvää, että Baptista sieltä tippuu, kun Sneijder kuntoutuu. Tai no, mistä näistä Syssen oivalluksista tietää... Guti - Sneijder hyökkävämmissä rooleissa ja Diarra/Gago heidän alla  :peukku_ylos:
Ja minne Robinho, Nistelrooy tai Raúl?

Raúlille taisi muuten olla neljäs peli putkeen jossa teki maalin. Ja kuudessa pelissä nyt kuusi maalia.  :peukku_ylos:

pälle

« Vastaus #83 : 09.03.2008, 18.44.14 »
Unohtui mainita keskikentältä Diarra, joka pelasi kyllä loistavasti taas oman roolinsa. Syssellä on nyt keskikentällä positiivinen ongelma :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

manager

« Vastaus #84 : 09.03.2008, 19.40.55 »
Minä lähtisin ensi viikonlopun peliin tällä keskikentällä

Diarra  Guti
                                         Sneijder                    Robinho

Robben

« Vastaus #85 : 09.03.2008, 20.11.20 »
Minä lähtisin ensi viikonlopun peliin tällä keskikentällä

Diarra  Guti
                                         Sneijder                    Robinho

No ei kyllä tule Gago avauksesta putoamaan. Eilen Schuster kuulemma vain lepuutti argentiinalaista, koska tämä tulee olemaan tärkeä pelaaja loppukaudesta.