Kirjoittaja Aihe: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00  (Luettu 23754 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« : 29.03.2008, 18.09.32 »
Pepe loukkaantui maajoukkueen mukana ja ei pelaa huomenna. Siinä on aivan riittävä avaus tälle ottelu topicille >:(.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #1 : 29.03.2008, 18.28.28 »
Tämä peli näkyy siis huomenna UK:lla.   :peukku_ylos: :tuoppi:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arpikudos

  • Viestejä: 222
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #2 : 29.03.2008, 18.44.16 »
Casillas; Marcelo, Heinze, Canna, Ramos; Robinho, Diarra, Sneijder; Drenthe/Robben; Higuain y Raul

Siinä olisi mielestäni aika lailla hyvä avauskokoonpano, jolla voitaisiin aloittaa.
''- Siinähän on oikein kirjaimellisesti perseet olalla!''
Tuomas Virkkunen

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #3 : 29.03.2008, 18.56.43 »
Casillas; Marcelo, Heinze, Canna, Ramos; Robinho, Diarra, Sneijder; Drenthe/Robben; Higuain y Raul

Siinä olisi mielestäni aika lailla hyvä avauskokoonpano, jolla voitaisiin aloittaa.

Muuten kyllä, mutta Guti ja Gago Diarran ja Sneijderin tilalle.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #4 : 29.03.2008, 19.12.51 »
--Ramos---Cannavaro--Heinze---Marcelo

----------Gago---------Guti-----------------

----Robben-----------------Robinho-------

---------Raul---------Higuain--------------


Vanha kunnon yksinkertainen 4-4-2 ja sillä jälleen voittojen tielle. Turha yrittää mitään 4-3-3 härdellejä, kun ne ei näköjään toimi.
Soldado, Sneijder, Drenthe ovat sitten vaihdosta tuomassa omaa säpinäänsä.

Veikkausta ei viitsi laittaa, kun tulos voi olla mitä tahansa Realin murskavoitosta Sevillan vastaavaan.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #5 : 29.03.2008, 19.18.12 »
Mieluummin Ramos kun Heinze keskellä. :(

Miten tuli TAAS loukkaantuminen?  :peukku_alas:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #6 : 29.03.2008, 19.28.58 »
Heitetään nyt pieni veikkaus tuloksesta: 1-2 Andalucialaisille.
Valitettavasti.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #7 : 29.03.2008, 20.06.44 »
Mieluummin Ramos kun Heinze keskellä. :(

Miten tuli TAAS loukkaantuminen?  :peukku_alas:

Kyllä Heinze on oman paikkansa täyttänyt, kun on topparia pelannut. Ramos taas on pakko olla oikealla jos halutaan säilyttää edes jonkinasteinen peli hyökkäyssuuntaan oikean pakin tontilta. Diego Capelia vastaan peluuttaisin myös mielummin Ramosia kuin Torresia.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

juhmuli

  • Viestejä: 88
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #8 : 29.03.2008, 20.07.58 »
Casillas;Ramos,Cannavaro,Heinze,Torres;Robinho,Guti,Diarra,Sneijder;Higuaín y Raúl
tuossa Marcan veikkaus.

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #9 : 29.03.2008, 20.34.52 »
Itse tahtoisin nähdä keskikentän keskellä Sneijder-Gago kaksikon. Kovettaisi. Toisaalta Sneijderia tarvitaan oikealla, jotta Robinho pääsisi vasemmalle Marcelon kanssa. He kun ovat osoittaneet olevansa todella laadukas kaksikko. Tosin jos Torres aloittaa vasemmalla, Robinho voisi olla oikealla ja Rentte vasemmalla. Joka tapauksessa Sneijder-Gago keskelle ja kaksi laitalinkkiä. Toisaalta Diarra-Gago keskikentän pohjalle olisi myös kiva ratkaisu, vaikka ei se varmaan toimisikaan.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #10 : 29.03.2008, 21.51.29 »
Itse tahtoisin nähdä keskikentän keskellä Sneijder-Gago kaksikon. Kovettaisi. Toisaalta Sneijderia tarvitaan oikealla, jotta Robinho pääsisi vasemmalle Marcelon kanssa. He kun ovat osoittaneet olevansa todella laadukas kaksikko. Tosin jos Torres aloittaa vasemmalla, Robinho voisi olla oikealla ja Rentte vasemmalla. Joka tapauksessa Sneijder-Gago keskelle ja kaksi laitalinkkiä. Toisaalta Diarra-Gago keskikentän pohjalle olisi myös kiva ratkaisu, vaikka ei se varmaan toimisikaan.

No Robbenin voisi sinne oikealle laittaa.

manager

  • Viestejä: 529
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #11 : 30.03.2008, 12.24.03 »

                                                    Casillas
                                  Torres   Ramos   Cannavaro   Heinze
                                  Robinho    Diarra   Sneijder   Drenthe
                                                       Raul   Higuain

 Itse lähtisin tälläisella aloituksella. Toppariosasto on viime peleissä vuotanut aika pahasti ja haluaisin nähdä nyt Ramosin paikkaavan Pepeä. Drenthen ja Robinhon laittaisin laitalinkeiksi ja keskustan hyökkäävään rooliin Sneijderin sillä Jose Maria on ollut viime peleissä aivan surkea.

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #12 : 30.03.2008, 12.45.32 »
Muuten sama kuin managerilla, mutta Marcelo vasemmaksi pakiksi. Robbenia sitten jossain vaiheessa Drenthen tilalle.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #13 : 30.03.2008, 12.46.52 »
Itsellä kyllä huono kutina tänpäiväsestä pelistä. Oikeastaan kaikki on mahollista. Sevillan murskavoitosta Valkoisten vastaavaan. Avauksesta managerin kanssa pitkälti samaa mieltä. Ramos kuitenkin taitaa aloittaa oikealla laidalla. Torres/Marcelo vasemmalla. Olisi mielenkiintoista nähä Diarra ja Sneikka kaksikko keskellä ilman Gagoa ja Gutia.
Tulosveikkaukseks heitän 4-1 , Raul2,Luis Fabiano, Robinho ja Hiqsu  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

manager

  • Viestejä: 529
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #14 : 30.03.2008, 12.54.30 »
Saisi kyllä Higuainkin osua välillä tolppien väliin sillä kyllä mies välillä pistää pallon ohi tai yli paikasta mistä jokaisen hyökkääjän pitäisi maali tehdä

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #15 : 30.03.2008, 17.52.18 »
Tästä pelistä, kuten tietysti muistakin lähdetään hakemaan vain 3 pistettä, mutta tiukkaa tekee, jos kaikki 3 pistettä Bernabeulle jää tänä iltana. Sevillalla on niin kovat hyökkäyspään tehot, että jos ei tarkkana olla, niin omissa soi. Kolme pistettä tietysti olisi hieno juttu ja saataisiin eroa Villarrealiin ja Barcaan. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että näin ennen ottelua jo pisteeseenkin pitäisi olla tällä hetkellä, näillä esityksillä tyytyväinen. Veikataan nyt kuitenkin optimistisesti valkoisten voittoa 2-0.  :) :peukku_ylos:
REAL MADRID

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #16 : 30.03.2008, 18.51.35 »
Tästä pelistä, kuten tietysti muistakin lähdetään hakemaan vain 3 pistettä, mutta tiukkaa tekee, jos kaikki 3 pistettä Bernabeulle jää tänä iltana. Sevillalla on niin kovat hyökkäyspään tehot, että jos ei tarkkana olla, niin omissa soi. Kolme pistettä tietysti olisi hieno juttu ja saataisiin eroa Villarrealiin ja Barcaan. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että näin ennen ottelua jo pisteeseenkin pitäisi olla tällä hetkellä, näillä esityksillä tyytyväinen. Veikataan nyt kuitenkin optimistisesti valkoisten voittoa 2-0.  :) :peukku_ylos:

No ainakaan Navas ei ilmeisesti pysty pelaamaan, joten jotain lohtua sentäs.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #17 : 30.03.2008, 21.25.47 »
Tsemppiä joukkueelle :peukku_ylos:.
Casillas; Ramos, Cannavaro, Heinze, Marcelo; Gago, Guti, Sneijder; Higuain, Robben y Raul.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #18 : 30.03.2008, 21.28.50 »
Jep. Hieman hämää Robinhon vaihtopenkkirooli. Olihan hän keskiviikkonakin pelaamassa Ruotsia vastaan niin tuskin tuo loukkaantuminen enää kauheasti painaa.

Tänään Sneijder ja Cannavaro ovat valmiiksi jo meikäläisen suurennuslasin alla ja toivottavasti en pysty pelin jälkeen toteamaan, että minähän sanoin Sneijderin kuuluvan penkille.. ANNA MENNÄ WESLEY!

Kutkuttaa, jännittää ja ennen kaikkea pelottaa :peukku_ylos: :pallo:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

manager

  • Viestejä: 529
Re: Real Madrid C.F. - Sevilla C.F. 30.4 Klo:22.00
« Vastaus #19 : 30.03.2008, 21.33.38 »
Toivottavasti Gutilla nyt olisi tänään se peli missä mies antaa niitä namupasseja. Mutta kun Jose Maria tuntuu pelaavan niitä pelejä kerran kuukaudessa