Elikkä aloitin siis uuden kauden Tottenhamilla, mutta päivitetyllä DB:llä. Eli käytössä on sellaisia nimiä kuin Dos Santos, Modric, Gomes ja Bentley.

Tietenkin Cesar Sanchezia unohtamatta!

Huonona puolena kuitenkin se, että Tainio ei enää pelaa.

Tämä on toinen Tottenham-pelini, nyt kyllästyin Realin manageroimiseen kahden peräkkäisen liigan ja CLän myötä.
Hankintoja ekana kesänä olivat Kompany 20:llä millillä. Kompany tulee paikkaamaan loukkaantumisherkät King ja Woodgate. Tainion myötä ankkurit ovat Spursissa suorastaan surkeat, joten yritin hankkia De la Redin, Veloson tai Banegan. Kukaan ei kuitenkaan tullut, mutta sain lainattua De la Redin maksamalla 70% hänen liksastaan. Sopimukseen sisältyy myös 4,5 M:n osto-optio, mutta valitettavasti De la Red ei halua siirtyä Tottenhamiin. Ostin myös Pukin Sevillasta, ja Pukki on junnuissa ja joskus reserveissä mättänyt maaleja huimaan tahtiin!
Kausi on mennyt ihan OK. Voitin Chelsean ja Liverpoolin, mutta hävisin pahimmille rivaaleille Arsenalille 3-0. Myös ManU otti minusta voiton, mutta vain yhdellä maalilla ja sekin tuli minun pelaajani virheestä. Muutenkin joukkuetta on vaivannut huono puolustus sekä "vahingot". Jo 5-10:ssä pelissä olen johtanut yhdellä maalilla, mutta vastustaja on tullut tasoihin. Tämä on ollut paha isku haaveelleni päästä CL:ään; olen tällä hetkellä 8:na, mutta vain noin 4-7 pisteen päässä neljännestä paikasta. Kärjessä Chelsea, Arsenal ja ManU menevät menojaan.
UEFA Cupin lohkopelin selvitin puhtaalla pelillä, päihitin muun muassa Valencian hyvän puolustusvoittoisen toisen jakson jälkeen.
Hankintoja pitää kuitenkin tehdä, sillä minulla on hyvin kapea rinki. Minulla on tällainen muodostelma:
Gomes
Hutton - King - Woodgate - Bale
De la Red
Bentley - Modric - Dos Santos
Berbatov - Bent
Joskus toinen kärki poistuu ja otan tilalle keskikenttäpelaajan.
Ostin Soldadon hintaan 15M Getafesta tammikuusssa. Myös Liverpoolin 17-vuotias maalivahti Dean Bouzanis tuli junnuihin, sekä joku 19-vuotias melko lupaava junnu "feeder clubista". Tsekkiläinen pelaaja (Marek Suchy?) on toppari mutta osaa myös pelata ankkurina.
Vielä pitäisi hankkia ainakin vasemman puoleinen wingeri, sillä se ei ole Dos Santosin paras paikka, vaikka nuorukainen onkin pelannut hyvin siinä. Myöskään brassi Gilberto ei ole oikein tarpeeksi kovaa kaliiperia pelatakseen siellä avauksessani. Olen kaavaillut Sevillan Diego Capellia taikka Räpmiestä sinne. Kumpikaan ei kuitenkaan, ainakaan vielä, halua tulla.
Toinen ankkuri/keskikenttäpelaaja olisi myöskin mukava, joten yritän houkutella Velosoa tai Banegaa Spursiin. De la Red ei jaksa pelata kaikkia otteluita, ja lähtee ehkä (toivottavasti ei) kesällä takaisiin Madridiin.
Vielä pitäisi saada oikeaksi pakiksi joku korvaaja. Tähän harkitsen Micah Richardsia, joka pelaa myös hyvin topparina. Huima 50 miljoonan hinta on kuitenkin aika kova...