Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34747 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #80 : 03.08.2008, 19.12.03 »
Robson on myös ollut todella surkea. Baptista taas mielestäni pelannut ihan ok.
Siis täh? On tainnu mennä brassit sekasin katsoessa matsia. ;) En nähnyt ainuttakaan Baptistan syöttöä, joka olisi mennyt omille. Robinho on ainut, joka tuo nopeutta kentälle.. Muutenkin huomaa, että Real Madrid on selvästi nopeudessa jäljessä verrattuna Arsenaaliin..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #81 : 03.08.2008, 19.30.13 »
Itseltä tosin jäi ekat 20min näkemättä, mutta ainakin sen jälkeen Robinholta tuli monta huonoa ratkaisua. Baptista tosin oli myös aika neutraali.

Nisse, Robben ja Sneijder kentälle puoliajalla. Raul, Callejon ja Baptista pois ilmeisesti.

Arsenal siirtyi äsken Aden pilkulla 1-0 johtoon.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #82 : 03.08.2008, 19.38.48 »
Voi vitun vittu. Diabyn sakset ja Sneikalta polvi taittu aika vituilleen  :(

Pitkää sairaslomaa tiedossa. VITTU  :keskari:

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #83 : 03.08.2008, 19.51.07 »
Voi vitun vittu. Diabyn sakset ja Sneikalta polvi taittu aika vituilleen  :(

Pitkää sairaslomaa tiedossa. VITTU  :keskari:
Lisätietoa?  :o

"Wenger: Diaby (Taylor) should never play football again!"

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #84 : 03.08.2008, 19.52.35 »
Tuli aika nopeasti tilanne, mutta kyllähän se oli aika rumasti kahden jalan sakset. Marcan liveseurannassa Espanjaksi jotain.

Kyllä Sneikan ilme oli sellainen, että sattui. Toivottavasti päästään 2-3 viikolla.

Diabylle vieläkin  :keskari:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #85 : 03.08.2008, 19.58.43 »
Noniin, De la Red kentälle, en nyt nähnyt kuka tuli pois.

Madrid on ollut kyllä surkea, ei mitään rajaa.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #86 : 03.08.2008, 20.18.22 »
Madrid on ollut kyllä surkea, ei mitään rajaa.
samaa mieltä.. Pelinnopeus ei ole lähekkään vaadittua tasoa.. Katotaan nyt ku saadaan parhaat pelaajat kentälle.. Puolustuslinja kuitenkin on täysin eri sitten tosipeleissä ja tämä varmasti vakauttaa peliä..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #87 : 03.08.2008, 21.00.21 »
Sanokaa sitten jos löytyy highlightseja..

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #88 : 03.08.2008, 21.26.14 »
Tiedostan hyvin, että kyseessä oli vain harjoituspeli, mutta kyllä Raulin, Robbenin, Gutin ja van Nistelrooyn asenne silti pistää vituttamaan ja kovin. Pysyisivät sitten pois kentältä jos ei yhtään kiinnosta. Vähän heppoisestihan se Arsenalin rankkari lopulta tuli, mutta ei kyllä Real Madrid ottelusta enempää ansainnutkaan. De la Red pelasi lopussa ja näytti suoraan olevansa tämän porukan paras keskikenttämies. Täytyy valmennusjohdolla viirata pahasti päässä jos häntä ruvetaan vielä syrjimään samalla tavalla kuin Soldadoa viime kaudella. Ja sekin täytyy vielä todeta, että Guti ja Raul saavat pysyä jatkossakin poissa maajoukkueesta jollei yhtään parempaa asennetta löydy.

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #89 : 03.08.2008, 21.53.25 »
Tuli aika nopeasti tilanne, mutta kyllähän se oli aika rumasti kahden jalan sakset. Marcan liveseurannassa Espanjaksi jotain.

Kyllä Sneikan ilme oli sellainen, että sattui. Toivottavasti päästään 2-3 viikolla.

Diabylle vieläkin  :keskari:

 :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Marca, however, claims that Schuster's prognosis is likely to be correct, and that an MRI scan on Monday is likely to confirm that it is ligament damage. This could see the Dutch master out of action for up to six months.
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #90 : 03.08.2008, 21.57.42 »
:keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Marca, however, claims that Schuster's prognosis is likely to be correct, and that an MRI scan on Monday is likely to confirm that it is ligament damage. This could see the Dutch master out of action for up to six months.

Niinpä niin. Ja Virkkunen vielä kehtaa valittaa, jos Guti vähän kopsauttaa jaloille. Täytyy sanoa, että tämän Diabyn kohdalla on vaikea puhua edes ihmisestä. Täysi paska koko äijä. Toivottavasti joku potkii häneltä sääret poikki.

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #91 : 03.08.2008, 22.11.04 »
Sanokaa sitten jos löytyy highlightseja..


Tuossa Arakornille ja muille highlighteja.

http://www.footytube.com/2008/08/03/arsenal-1-0-real-madrid/

"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #92 : 03.08.2008, 22.12.39 »
Sanokaa sitten jos löytyy highlightseja..


Tuossa Arakornille ja muille highlighteja.  :peukku_ylos:

http://www.footytube.com/2008/08/03/arsenal-1-0-real-madrid/

Ei ole muuten Dudek ainakaan näitten highlightien perusteella huonosti pelannut. Hienoja torjuntoja.
Vaikka Ikeriä ei pysty millään syrjäyttäänkään. Mutta jos niinkin kävisi, että Iker loukaantuu niin ei pitäisi olla mitään hätää.


"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

manager

  • Viestejä: 529
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #93 : 03.08.2008, 22.39.01 »
:keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Marca, however, claims that Schuster's prognosis is likely to be correct, and that an MRI scan on Monday is likely to confirm that it is ligament damage. This could see the Dutch master out of action for up to six months.

Niinpä niin. Ja Virkkunen vielä kehtaa valittaa, jos Guti vähän kopsauttaa jaloille. Täytyy sanoa, että tämän Diabyn kohdalla on vaikea puhua edes ihmisestä. Täysi paska koko äijä. Toivottavasti joku potkii häneltä sääret poikki.

Ei kait siitä oo montaa vuotta kun Diabyn ura on vaarassa kun joku valioliigapuolustaja katkaisi oikeasta jalasta säären Diabylta ja Diabyn koko uran jatkuminen oli vaarassa..mutta aivan uskomattoman törkeä temppu Diabylta kun tietää vielä itsekin mitä tuosta voi seurata.. :keskari:

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #94 : 03.08.2008, 22.42.21 »
Tiedostan hyvin, että kyseessä oli vain harjoituspeli, mutta kyllä Raulin, Robbenin, Gutin ja van Nistelrooyn asenne silti pistää vituttamaan ja kovin. Pysyisivät sitten pois kentältä jos ei yhtään kiinnosta. Vähän heppoisestihan se Arsenalin rankkari lopulta tuli, mutta ei kyllä Real Madrid ottelusta enempää ansainnutkaan. De la Red pelasi lopussa ja näytti suoraan olevansa tämän porukan paras keskikenttämies. Täytyy valmennusjohdolla viirata pahasti päässä jos häntä ruvetaan vielä syrjimään samalla tavalla kuin Soldadoa viime kaudella. Ja sekin täytyy vielä todeta, että Guti ja Raul saavat pysyä jatkossakin poissa maajoukkueesta jollei yhtään parempaa asennetta löydy.

Sama.

Jos Villa tai joku enemmän peliä rakentava hyökkääjä olisi tarjolla niin rahat pöytään vaan. Nämä perseet ojossa rankkarialueella olevat tyypit riittää jo. Ottiko Ruud yhtään juoksuaskelta?

Saviolalle ja Babtistalle. :peukku_alas:

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #95 : 03.08.2008, 22.44.31 »
Pelistä sen verran kokonaisuudessaan, että kylläpäs oli saamatonta. Toki täytyy ottaa huomioon, että joukkueen koko alakerta oli täysin eri mitä oikeissa peleissä, joka kyllä tosiaan vakauttaa peliä. Madrid ei edes oikein halunnut hyökätäkään ja se sitten näkyikin. Pari puolivillaista paikkaa, mutta ei mitään ihmeempää.

Diabyn taklauksesta, todella perseestä tehdä tuollaista ystävyysottelussa, mutta hei jalistahan tää on. Apina kaveri nyt kuitenkin on, ei siitä mihinkään pääse. Eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta kaverilta.
Sneijder tulee tosiaan olemaan poissa ja kauan, mitä nyt tuli luettua Calderonin, Syssen ja Cannavaron kommentteja. Todella vakava loukkaantuminen ja tod. näk 4-6 kuukautta sivussa.  :keskari: :peukku_alas:

Madridin pelaajistosta ei hirveästi löytynyt ilonaiheita. Robinho ja Robben kyllä mielestäni hieman yrittivät jotain, mutta muu joukkue oli kertakaikkiaan niin vitun karmaiseva, että ei ihme että mitään ei syntynyt. Torres näytti viimein sen, että kaverin voisi lähettää takaisin Castillaan, surkeeta, kertakaikkiaan surkeeta. Heinze, missä on se Manu-aikojen kaveri? Salgado oli ihan ok, ekalla puoliajalla yks siisti nousu, muuten ei mitään erikoista, muutamia virheitä. Garcialta ihan ok peli, vaikka lopussa vähän yrittikin ajella jotain muka-loistavaa-brittiä. Diarra oli ajoittain jees, mutta syöttövirheitä liikaa. Guti oli laiska, samoin Ruud ja Baptista. De La Red oli kentälle päästyään tosiaan ehdottomasti paras Madrid-pelaaja. Dudek pelasi myös hyvin ja otti hienosti yhden pallon haltuun, joka kenties oli pelin kohokohta.

Pitää kuitenkin muistaa, että meijän kokoonpano oli hyvin erilainen kuin normaalisti ja Arsenal taas pelasi oikeestaan parhaalla mahdollisella kokoonpanolla miinus Fabregas ja se näkyi.

Diabylle vielä  :keskari:

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #96 : 03.08.2008, 23.28.12 »
:keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Marca, however, claims that Schuster's prognosis is likely to be correct, and that an MRI scan on Monday is likely to confirm that it is ligament damage. This could see the Dutch master out of action for up to six months.

Niinpä niin. Ja Virkkunen vielä kehtaa valittaa, jos Guti vähän kopsauttaa jaloille. Täytyy sanoa, että tämän Diabyn kohdalla on vaikea puhua edes ihmisestä. Täysi paska koko äijä. Toivottavasti joku potkii häneltä sääret poikki.

Tällä tempulla lunasti kyllä mun silmissä paikan samasta kurajengistä kuin Materazzi ja muutama muu rotta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #97 : 03.08.2008, 23.47.23 »
Emirates Cupin jälkeen Real Madrid palaa Madridiin. Kotona pelaajat ehtivät olla vain pari päivää kunnes koittaa aika lentää Kolumbiaan. Joukkue saapuu Bogotaan keskiviikkona ja ilmeisesti peli Santa Fe'ta vastaan on torstaina. Kyseessä siis jonkinlainen Di Stéfano-tribuutti.

Bogotaan matkaavat kai kaikki muut paitsi Sneijder, Drenthe, Gago ja Marcelo. Ehkä jopa näemme Van der Vaartin ensimmäistä kertaa Real Madridin riveissä.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #98 : 04.08.2008, 00.04.29 »
Muistutus kaikile, jotka eivät matsia vielä nähneet (minä): Urheilukanava näyttää matsin Arsenalia vastaan uusintana tiistaina muistaakseni kello 10.50.

Pakkohan se on katsoa, vaikka nämä teidän kommentit ei siihen hirveästi kannustakkaan :-\. Voin kyllä kuvitella olevani samoilla linjoilla, ei siinä mitään.

Vittu sitä Diabyä  :keskari: :keskari: :keskari:
¡Hala Madrid!

Arpikudos

  • Viestejä: 222
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #99 : 04.08.2008, 12.22.22 »
Katoin äsken videon, jossa on Diabyn taklaus. Tuli kyllä rumasti koiville. Aivan turhia tuollaiset taklaukset harkkamatseis :keskari: Sais Diaby mennä vähän itteensä. Diabyhan loukkaantu kans itse aikanaan aika pahasti, jos oikein muistan. Oli 9 kk sivus.
''- Siinähän on oikein kirjaimellisesti perseet olalla!''
Tuomas Virkkunen