Jep, eikös se ollut niin, että Iker, Ramos, Robinho, Marcelo ja Gago eivät ole mukana Itävallassakaan?
Olympialaisiin osallistuvat tulevat tietysti vasta niiden jälkeen, mutta Ikerin ja Sergion luulisi jo Lontoossa pelaavan.
EDIT: Haluiskohan El blanco mahdollisesti tehdä uuden kausitopikin?