Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34708 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Pretemporada 2008/2009
« : 13.07.2008, 16.15.54 »
Huomenna joukkue jälleen kokoontuu yhteen ja ainoastaan osa pelaajista ei huomenna matkaa joukkueen mukana Portugalin Algarveen. Yksi tärkeä asia on, että Robinho on joukkueen mukana ja AS:n mukaan on halukas jatkamaan Madridissa, mikäli seurajohto näin haluaa.

5 päivän joukkueen yhteinen lomailu, jolla ilmeisesti on tarkoitus nostattaa joukkuehenkeä. Siitä sitten alkaa todellinen harjoitteluosuus ja tapahtumapaikkana ensimmäikseksi on Itävalta.

Eli siirtorumban ulkopuolella Real Madridilla alkaa huomenna ihan oikeaki työ. Tästä se taas lähtee :peukku_ylos:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #1 : 13.07.2008, 16.59.00 »
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008, 00.51.48 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #2 : 14.07.2008, 21.42.16 »
Loistouutinen: Urheilukanava ja  Urheilu+kanava näyttää Real Madridin ensimmäiset todelliset harjoituspelit Lontoon Emirates Cupista suorina lähetyksinä!

02.08 15:55 Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV (UK)

03.08 18:00 Emirates Cup LIVE: Arsenal - Real Madrid (U+K)

 :pallo:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Ronaldo #9

  • Viestejä: 345
  • David Silva
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #3 : 14.07.2008, 21.44.29 »
Kiitos paljon uutisesta :sydän:!!!!!!!!
David Silva

Kenttis

  • Viestejä: 688
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #4 : 14.07.2008, 21.45.49 »
alkaakos la liga kausi elokuussa?

Ronaldo #9

  • Viestejä: 345
  • David Silva
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #5 : 14.07.2008, 22.21.24 »
En ole varma mutta toivottavasti!! Jos joku vois vielä kirjotella Real Madridin pelejen aikatauluja!!
David Silva

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #6 : 14.07.2008, 23.09.25 »
Huikeaa eteenpäinmenoa kyllä urheilukanavalta!  :peukku_ylos:.
alkaakos la liga kausi elokuussa?
Elokuun viimeisenä viikonloppuna pelataan ensimmäinen jornada
Koskas muuten ensi kauden otteluohjelma julkaistaan?

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #7 : 15.07.2008, 09.30.33 »
Joukkue saapui siis eilen Algarveen ja joukkueen mukana on vielä pelaajia, jotka todennäköisesti pelaavat ensi kaudella muualla. Esimerkiksi Soldado näytti olevan vielä joukkueen mukana. Javier Saviola oli myös mukana ja voihan olla, että El conejo jatkaa vielä ensi kauden.

Ilmeisesti tänään ja huomenna on ohjelmassa uintia, tennistä ja kuntosalia.

Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Iker

  • Viestejä: 333
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #8 : 15.07.2008, 10.46.16 »
Loistouutinen: Urheilukanava ja  Urheilu+kanava näyttää Real Madridin ensimmäiset todelliset harjoituspelit Lontoon Emirates Cupista suorina lähetyksinä!

02.08 15:55 Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV (UK)

03.08 18:00 Emirates Cup LIVE: Arsenal - Real Madrid (U+K)

 :pallo:

Urheilukanavalle :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #9 : 15.07.2008, 11.50.38 »
Joukkue saapui siis eilen Algarveen ja joukkueen mukana on vielä pelaajia, jotka todennäköisesti pelaavat ensi kaudella muualla.

Jep, Marcan mukaan paikalla on koko joukkue lukuun ottamatta Euro-finalisteja (Casillas, Ramos, De la Red ja Metzelder) ja olympialaisiin osallistuvia pelaajia (Robinho, Gago, Drenthe ja Marcelo). Ainoa ”uusi” kasvo on Javi García.


Tässä vielä tuota harjoitusotteluiden ohjelmaa tarkemmin:

  • 27. heinäkuuta, Linz – LASK
  • 2. elokuuta, Lontoo – Hamburg (Emirates Cup)
  • 3. elokuuta, Lontoo – Arsenal (Emirates Cup)
  • 7. elokuuta, Bogota – Santa Fe
  • 12. elokuuta, Frankfurt – Eintracht
  • 16. tai 17. elokuuta, Valencia – Valencia (Supercopa de España)
  • 23. tai 24. elokuuta, Madrid – Valencia (Supercopa de España)
  • 27. elokuuta, Madrid – Sporting de Portugal (Trofeo Santiago Bernabéu)
« Viimeksi muokattu: 17.07.2008, 12.22.22 kirjoittanut Kooma »

Ronaldo #9

  • Viestejä: 345
  • David Silva
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #10 : 15.07.2008, 12.37.29 »
Loistouutinen: Urheilukanava ja  Urheilu+kanava näyttää Real Madridin ensimmäiset todelliset harjoituspelit Lontoon Emirates Cupista suorina lähetyksinä!

02.08 15:55 Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV (UK)

03.08 18:00 Emirates Cup LIVE: Arsenal - Real Madrid (U+K)

 :pallo:

Urheilukanavalle :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Sentäs urheilukanavalle ja urheilu+kanavalle koska mulla näkyy ne!!
David Silva

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #11 : 15.07.2008, 17.35.09 »
Urheilukanava on kyllä jotain niin huikeutta.

Nytkin odottelen äskeisen ennakkoraportin jälkeen illan Superpesis-ottelun käynnistymistä ennakkotunnelmilla. Ja kaiken tämän mahdollistaa hieno Urheilukanava.

Ja vielä Realin harjoitusotteluita. Loistavaa toimintaa!  :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #12 : 15.07.2008, 18.08.13 »
Nytkin odottelen äskeisen ennakkoraportin jälkeen illan Superpesis-ottelun käynnistymistä ennakkotunnelmilla.
Vai että oikein pesistä.  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #13 : 17.07.2008, 12.19.04 »
Harjoituskauden ohjelmaan on lisätty ottelu LASK Linziä vastaan Linzin Linzer Stadionilla 27. heinäkuuta, jolloin joukkue majailee vielä Irdningissä. LASK sijoittui Itävallan Bundesligassa viime kaudella kuudenneksi.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202739328056/noticia/Noticia/Lask_Linz_%E2%80%93_Real_Madrid_2008-07-16.htm

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #14 : 17.07.2008, 12.43.09 »
Jep, eikös se ollut niin, että Iker, Ramos, Robinho, Marcelo ja Gago eivät ole mukana Itävallassakaan?

Olympialaisiin osallistuvat tulevat tietysti vasta niiden jälkeen, mutta Ikerin ja Sergion luulisi jo Lontoossa pelaavan.

EDIT: Haluiskohan El blanco mahdollisesti tehdä uuden kausitopikin?
« Viimeksi muokattu: 17.07.2008, 13.54.44 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #15 : 21.07.2008, 13.42.53 »
Viime tietojen mukaan, Schuster valinnut neljä pelaajaa Castillasta Itävaltaan matkanneeseen joukkueeseen:

Parejo, Anton, Juanmi Callejon ja Felipe Reyes. Parejo ja Anton suoraan nuorten EM-kisoista.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #16 : 21.07.2008, 13.48.40 »
Viime tietojen mukaan, Schuster valinnut neljä pelaajaa Castillasta Itävaltaan matkanneeseen joukkueeseen:

Parejo, Anton, Juanmi Callejon ja Felipe Reyes. Parejo ja Anton suoraan nuorten EM-kisoista.
Siis täh. Eikös Juanmi vaihtanutkaan seuraa vielä?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #17 : 21.07.2008, 14.12.20 »
Siis täh. Eikös Juanmi vaihtanutkaan seuraa vielä?

Ei vielä. Eivät agenttinsa kanssa hyväksyneet Mallorcan? tarjousta, ja miettivät nyt sitten uusia mahdollisuuksia. Primerasta kuitenkin uusi seura löytynee, sitä ennen on hyvä antaa näyttöjä seurajohdolle sekä Schusterille. Ilmeisesti halutaan katsoa että kannattako pelaaja myydä kokonaan pois vai myydäänkö osto-option kera.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2008, 14.17.18 kirjoittanut zzziii »

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #18 : 21.07.2008, 23.46.34 »
Joukkue on harjoitellut Valdebedasissa ennen matkaa Itävaltaan. Samalla joukkueen mukaan siis liittyivät Juanmi Callejon sekä Felip Ramos.




Ihana peto, älä lähde minnekään...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #19 : 22.07.2008, 00.48.59 »

Ihana peto, älä lähde minnekään...


Robinhokin siis Itävallassa.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!