Kirjoittaja Aihe: UCL 1. pelipäivä: Real Madrid - BATE Borisov 17.9 klo. 21.45  (Luettu 18689 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arakorn

Ja perkele huomiseksi pitäis lukea joku Hemingwayn 370 sivun opus, josta olen lukenut jo huimat 90 sivua. Ja sitten pitää joku helvetin kirjallinen salonki tai mikä lie esitelmä.

Mikä teos? offia
Farewell to Arms.

STRIKER

Mikä teos? offia
Farewell to Arms.
OFFIA...
Hyvä teos. Kirjava Satama toki parempi.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

Kentällä muuten valkoisissa (sekä maalissa) 7 vasuria...  :peukku_alas: ::) :peukku_ylos: 

pirtukola

• Los Blancos!
Saa muuten tehdä noista tilanteista.
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Arakorn

Nii, vittu onko niin vaikeata pistää sisään?

STRIKER

http://soccertv.page.tl/fabiotv.htm Tuolla sain toimimaan.  :peukku_ylos:

e. Ruud iskee!!! Mikä syöttö Diarralta.  :o
« Viimeksi muokattu: 17.09.2008, 23.00.23 kirjoittanut STRIKER »

Cicinho

Ruud varmistaa voiton :pallo: 2-0
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

pälle

Polleeeeeeeeee :pallo: :pallo: Hieno Pollemainen maali 8)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pirtukola

• Los Blancos!
voi vitun streami alko nyt pätkimään aivan vitusti.
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Ruuti  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

SSolari

Täytyy nyt kyllä olla Malilaisen puolella, että hyvin siellä kentällä on pelattu. Hieno syöttö linjan taakse Raulille 2-0 johtaneeseen maaliin. Ei tässä mitään, paikkoja on kyllä ja peli on TÄYSIN hallinnassa. Kaveri kun ei mitään kyllä saa aikaan. Robben RÄPMIEHEEN ja ÄKKIÄ.

Arakorn

:o Diarran syötöstä!!!

STRIKER

Robben RÄPMIEHEEN ja ÄKKIÄ.
Pyyntöösi vastattiin melko nopeasti. Schuster lukee foorumia pelienkin aikana...

e. Ja punainen lepakkopojulle. Voisi ruveta harkitsemaan pelin vaihtamista...  ::)

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Jollekkin maajussille punanen. Nyt Hiqsu <-> joku ja rumat lukemat taululle.
i Hala Madrid !

SSolari

Eniten tässä pelottaa nyt se, mitä kivaa nämä BATE:laiset keksivätkään. Veikkaan ainakin yhtä 2kk lomaa jollekin Valkoiselle.

Morienttes

Oli tosiaankin aika ottaa toi Robben pois. Nyt niitä maaleja alkaa tulemaan. Ruudvanille  :peukku_ylos: :tuoppi: :pallo:

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Hiqsu <--> Guti.
i Hala Madrid !

Finale

Noi Higuainin läpiajojen tuhlaukset ei enään kohta jaksa naurattaa >:(.

SSolari

No eipä ole tänään ollut ainoa. Hienosti tosin vei kaverin ensin kahville vain siksi, että sai ampua ohi.

Morienttes

Ei kyllä ollu mitään vakuuttavaa peliä. Parannettavaa on etenki ku tulee vastaan parempia jengejä. No täydet pisteet otettiin ja siihen pitää olla tyytyväinen! :peukku_ylos:

On muuten Heinze aika rotta, kunnon UFC otteet aina kulmissa ja ku kerkee iholla.  :P