Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Racing Santander(14.) - Real Madrid(8.) 21.9 klo. 20.00  (Luettu 12437 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos

Kokoonpano(RMA):
Porteros: Casillas y Dudek
Defensas: Sergio Ramos, Pepe, Cannavaro, Heinze, Torres y Marcelo
Centrocampistas: Diarra, Guti, Drenthe, De la Red, Robben, Van der Vaart
Delanteros: Raúl, Saviola, Higuaín y Van Nistelrooy

Poissaolot
Sneijder, Gago(loukkaantuminen) ja Codina, Javi Garcia, Salgado, Metzelder(tekninen päätös)

Kokoonpano(RAC):
Toño, Coltorti, Pinillos, Oriol, César Navas, Marcano, Christian, Lacen, Colsa, J. Gonçalves, Sepsi, Edu Bedia, Oscar Serrano, Luccin, Valera, Jonathan Pereira, Juanjo y Tchite.

Poissaolot
Garay(?) ja Munitis(loukkaantuminen)

Tuomari:
Pérez Lasa
------------------------------------------------------

Pahoittelen huonoa totetusta.. Käyttämälläni konella ei ole PS:a ja jouduin käyttämään Paintiä. Kuitenkin saatiin topic pystyyn, joten jatkakaa!  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Raul # 7

• El Capitan
Perseessä sellanen tuntuma et Realille nihkeähköllä pelillä 0-2 vieras voitto ja Kapteeni avaa kauden maalitilinsä Higuainin säestäessä viimesen kympin osumalla

Arakorn

Ja Garay on kyllä poissa.

florentinoperze

Casillas; Sergio Ramos, Cannavaro, Pepe, Heinze; Diarrá, De la Red, Guti, Higuaín; Raúl y Van Nistelrooy

Aika mielenkiintoinen miehitys Schusterilta. De la Red avauksessa on loistava juttu, mutta pitääkö Real Madridilla olla kaksi pivotea tänään on toinen kysymys. Itse olisin rohkeasti laittanut De la Redin pohjalle ja VDV:n kentälle.

Schuster luottaa kapteeninsa vieläkin ja tänään on El sieten pelattava paremmin mikäli haluaa peliaikaa saada tulevaisuudessakin. Toivottavasti näin tapahtuu.

Veikkaus:

2-4

RuudX2 , Cannavaro ja De La Red maalintekijöinä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

Kokoonpano herättää kyllä mielenkiintoisia kysymysmerkkejä.

0-3

RVN, Ramos ja DlR

Arakorn

Eiköhän tästä tule 0-1 tai 0-2 voitto meille, tai sitten Racing tekee yhden maalin myös. Joka tapauksessa, niukkamaalinen voitto meille. Toivon tietenkin olevani väärässä.
De la Red yksi maalintekijöistä tänään!  :tuoppi:

Kylläpä on ihmeellinen kokoonpano, totta.
4-2-1-3. Missä Marcelo ja Van der Vaart?

manager

Itse uskon että Raul avaa nyt maalitilinsä ja kapteenin siivittämänä Real ottaa joko 0-2 tai 0-3 vierasvoiton tai sitten Real pelaa yhtä paskasti kun Batea vastaan ja häviää 2-0

pälle

Peliä kattellaan samalla kun tehään mantsan valtiotyötä ja ruotsin tiivistelmää.
Peliä täytyy katsoa kahdeltakin kannalta. Tietysti Madridin takia, mutta myös Hongan kannalta. Toivottavasti Bajakin katsoo!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

SSolari

Ja niitä hyviä striimejä taas kiitos.

Arakorn

Kauheeta lägiä tää mun striimi taas. :( En silti viitsi vaihtaa jos missaan jotain uuden striimin latautuessa. Ja jotkuthan tunnetusti ovat pimeät vuoden päivät, eivätkä koskaan ala näyttämään mitään.  :peukku_alas:

SSolari

TVU:lla GoalTV näyttäisi taas pitkästä aikaa toimivan ihan ok:sti.

Raul # 7

• El Capitan
Missä Marcelo ja Van der Vaart?

Tätäpä ihmettelin juuri itsekin

Ronaldo #9

• David Silva
Mahtaako ottelu näkyä tv:stä? Jos tv ei näy netist näkyy varmaan. Linkkiä voisitte laittaa jos löydätte sivuja.
David Silva

Arakorn

Hitto että maksaisin kyllä, ja aika paljonkin, siitä, että näkisin ihan telkkarissa kanavan joka näyttäisi Realin kaikki matsit. :(

Raul # 7

• El Capitan
gol tv TVU:ll atoimii ihan moitteettomasti

Ronaldo #9

• David Silva
Ja linkki mahtaa olla? Siis jos se on netis.
David Silva

Iker

http://www.justin.tv/ tuolta jostai löysin.
Hitto että maksaisin kyllä, ja aika paljonkin, siitä, että näkisin ihan telkkarissa kanavan joka näyttäisi Realin kaikki matsit. :(
Sama

pälle

jep, fc honka espoo i want them t-shirts ;D
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

???

pälle

???
TVUn kommentaattori otti kantaa Santanderin Uefa-cup vastustajaan :)