Kirjoittaja Aihe: Jornada 15: FC Barcelona(1.) - Real Madrid(5.) 13.12 klo. 23.00  (Luettu 29887 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SSolari

Tommoinen "kaulapanta" / vastaava, joka siis varmasti pitää lämpimänä ja terveenä. Kyllähän nyt kun on talvi, niin monissa paikoissa on kylmempää.

(Pauliina)

Olipa muuten Sportissa aika Barca-voittoinen edustus! Ja voi sitä loilottelun määrää  :(..Neljä madridilaista onneks bongas mun huivin, ni saattiin meidänkin pöytään vähän tarvittavia lisävoimia. Mutta toivottavasti jonain päivänä mekin päästäisi näyttämään sitä meistä kumpuavaa yhteisvoimaa :)

Madridista #7

• el Águila de Móstoles
Olipa muuten Sportissa aika Barca-voittoinen edustus! Ja voi sitä loilottelun määrää  :(..Neljä madridilaista onneks bongas mun huivin, ni saattiin meidänkin pöytään vähän tarvittavia lisävoimia. Mutta toivottavasti jonain päivänä mekin päästäisi näyttämään sitä meistä kumpuavaa yhteisvoimaa :)
Koko foorumi katsomaan seuraava el Clásico Sporttiin ? :D
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Arakorn

Itse juutuin 20m jonoon eikä Elmokaan ottanut enää sisään.  :(

:keskari:

pirtukola

• Los Blancos!
Sepä meni ihan putkeen tämä classicon katsominen. :p meillä oli joukkueen saunailta ja saatiin viritettyä se näkyviin videotykillä mutta enhan minä enään nähnyt taululle asti.  :( ;D

Mutta empä tainnut jäädä juuri mistään paitsi.
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Robben

Oon ruvennu kattelemaan, että mikä ihme miehellä on tossa kaulassa? Ollut jo pari peliä, onko toi niin kun jonkinmoinen "kaulasuoja"!? Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte.

Ei ole enempää eikä vähempää kuin ns. kaulahuivi, eli lämmitin. Espanjassa on kylmä, alle 5 astetta joulukuussa, ja näin pystyy maalivahti välttämään esim. kurkkutulehduksen tai flunssan pitämällä itsensä lämpimänä.

matskulainen

aika hassusti menee kyllä nää kannatukset ikäluokkien mukaan ja yleinen toteamus että barcan kannattajat suomessa ovat huom. keskimäärin 90- + syntyneitä. Ja tässä ei mitään provoa tai ageismia harjoitettu

kutsutaan gloryhunttereiksi

Ja heistä noin puolet onkin yhtäkkiä Madridin kannattajia valkoisten taas menestyessä ::)
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Heinämies

• Calma
Pyhä Iker kertoi Eto´olle, että hän saattaisi antaa hyväntekeväisyysmatsissa pilkun upota selkänsä taakse.

http://www.goal.com/en/news/1705/real-madrid/2008/12/16/1014451/maybe-ill-let-etoo-score-in-charity-game-casillas

Bullshit! :)
Iker torjui pilkun jälleen ja teki jopa itsekin maalin!

http://www.goal.com/en/news/1705/real-madrid/2008/12/17/1015867/casillas-denies-etoo-again-in-iker-vs-nadal-charity-game

Henkistä yliotetta haetaan selvästi.
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Cicinho

"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Raul # 7

• El Capitan
http://www.youtube.com/watch?v=qyhBrfI9tkA

Putosin aika huolella tossa ihan lopussa ku selostaja heittää: "Y donde esta Raul??"  ;D