Äänestys

Mitä mieltä Beckhamin siirrosta?

Loistava siirto kaikin puolin
25 (22.3%)
Saatiin hyvä pelaaja kohtuuhintaan
21 (18.8%)
Puhdasta poliittista peliä
16 (14.3%)
Yksi turha hankinta lisää
7 (6.3%)
Selkeä pelillinen vahvistus
13 (11.6%)
Olisi saanut pysyä poissa
11 (9.8%)
Pahin painajaisuni toteutui
10 (8.9%)
Ei mitään väliä
9 (8%)

Äänestäjiä yhteensä: 103

Kirjoittaja Aihe: David Beckham  (Luettu 108933 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: David Beckham
« Vastaus #340 : 16.06.2006, 13.28.33 »
Hyvä koutsi.
Eihän Becks nytkään muuta saanut aikaan, syötti vain molemmat maalit... ::)
Niin no, kun koko pelin ajan ainut hyökkäysidea on joko Beckhamin keskitys tai Gerrardin/Lampardin kaukolaukaus ja noin paljon heikompi vastustaja vastassa --> näitä tilanteita tulee paljon niin väkisinkin jossain vaiheessa osuu. Jännä nähdä miten käy Ruotsia vastaan. Kuten jopa Keke sanoi "Ruotsi esitti Paraguayta vastaan parempaa peliä kuin Englanti vielä kertaakaan näissä kisoissa."
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #341 : 16.06.2006, 15.10.01 »
Niinpä. Englanti ei ole ikinä pelannut mitään lyhyt syöttö sommitelmia mutta nyt vaikuttaa ettei mitään muuta edes yritetä kun Lampardille ja Gerrardille pommi paikkaa tai BEckhamin pitkä pallo kärkeen. J.Cole nyt aina välilllä vähän kikkoja kokeilee mutta yksin on kovin vaikeeta.

Kuten E-spel sanoikin

-Jos pelissä tulee Beckham heittää pelissä sen 20-30 kesoa ni kyllä se nyt kerran tai pari jopa pikkumies Owen yhen maalin heittää
« Viimeksi muokattu: 16.06.2006, 15.12.41 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

mikko29

« Vastaus #342 : 17.06.2006, 11.47.30 »
"In his column Birchall said: 'David Beckham hasn't got the legs now to go past players on the right"
Aijaa ::) ;DTämä taitaakin olla jo meidän kaikkien tiedossa...

Lainaus soccernetin sivuilta, Birchall on T&T:n miehiä.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

« Vastaus #343 : 06.07.2006, 16.01.18 »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #344 : 06.07.2006, 20.49.02 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=3701
Voi helvetti soikoon mitä paskaa. Eikös se nyt ole jo kahdessa arvoturnauksessa ja DB:n Madridissa viettämien sapattivuosien aikana nähty, että ei tolla t-paitasimpanssilla tehdä yhtään mitään.  :keskari:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

mikko29

« Vastaus #345 : 06.07.2006, 20.53.39 »
Voi helvetti soikoon mitä paskaa. Eikös se nyt ole jo kahdessa arvoturnauksessa ja DB:n Madridissa viettämien sapattivuosien aikana nähty, että ei tolla t-paitasimpanssilla tehdä yhtään mitään. :keskari:
Sama

Finale

« Vastaus #346 : 06.07.2006, 21.45.12 »

Jos on totta niin  :peukku_alas: :keskari:

Ei voi olla totta. Vaikka Becksistä fanien keskuudessa tykätäänkin pelimoraalin puolesta ja seurajohto tykkää kun paidat menee kaupaksi niin silti ei keskikertaiselle pelaajalle voi maksaa noita rahoja. Ja vielä kolme vuottako ??? :peukku_alas:

HannuTouru

« Vastaus #347 : 06.07.2006, 21.48.12 »

Jos on totta niin  :peukku_alas: :keskari:

Ei voi olla totta.
Sama. Kannattaa muistaa, että tribalfootball.com on ehkä maailman epäluotettavin lähde. Joten ei kannata ainakaan vielä menettää yöuniaan tuon takia...  ;)
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Principe

« Vastaus #348 : 23.07.2006, 14.51.01 »
Mitäs luulette Becksyn hinnaksi, jos jalokivi olisi taas kaupan? Jos kerta Ronaldon hinta olisi joku 4 milj €, niin olisi kiinnostavaa tietää.. Ronaldon hinta siis GOALista.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #349 : 23.07.2006, 14.57.53 »
Minä voisin melkein maksaa kaikki rahani Becksin ostajalle...
i Hala Madrid !

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #350 : 23.07.2006, 15.42.18 »
Minä voisin melkein maksaa kaikki rahani Becksin ostajalle...

Eyh, ny ihan aikuisten oikeesti... Ootko ihan tuota mieltä?

Becks on hyödyllinen pelaaja tiimille. Kaveri pistää itsensä aina likoon vaikkei ehk siltikään ihan eliittitason peluri olekaan, MUTTA.... Mieluummin oikean asenteen omaava ku näit perus asennevammaisia tai leikittelijöitä sille paikalle.  Esim Cristiano Ronaldo tarjoaa joukkuelleen meisin mielest paljon vähemmän toistaseks ku Becks. Eikä Rellul ole oikeen muita erikoistilanne-spesialisteja kuin Becksi? Ja huom ny ei puhuta pelkästään lauottavista vapareista vaan myös niist annettavat keskitykset ja kulmat

Myönnetään et Becksin saavuttua joukkueeseen kirosin itsekin jonkun aikaa, mut teot kentäl saattaa muuttaa asenteita..
« Viimeksi muokattu: 23.07.2006, 15.44.24 kirjoittanut Roiss »

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #351 : 23.07.2006, 16.17.05 »
Esimerkiksi Joaquin, en tiedä onko hän niin kova antamaa kesoja, mutta ainakin Betiksessä pisti erikoistilanteet.
e.Ymmärrän, että et tykkää Portugalilaisista, mutta kyllä sinunkin pitäisi myöntää se, että C. Ronaldo on paljon monipuolisempi pelaaja ku Becks, myös hän toisi mielikuvitusta hyökkäyksiin.
e2. Beckhamilla on hyvä työmoraali ja hän yrittää aina parhaansa, mutta se ei riitä, ihan sama jos minä menisin Realiin, oon ihan paska, mutta kun yrittäisin ihan täysillä, eikä silti onnistuisi mikään, pitäiskö mun olla avauskokoonpanon mies ?
« Viimeksi muokattu: 23.07.2006, 16.20.34 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #352 : 23.07.2006, 16.21.26 »
Esimerkiksi Joaquin, en tiedä onko hän niin kova antamaa kesoja, mutta ainakin Betiksessä pisti erikoistilanteet.

Joaquin taisi voittaa La Ligan syöttöpörssin..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Principe

« Vastaus #353 : 23.07.2006, 16.32.05 »
...mutta se ei riitä, ihan sama jos minä menisin Realiin, oon ihan paska, mutta kun yrittäisin ihan täysillä, eikä silti onnistuisi mikään, pitäiskö mun olla avauskokoonpanon mies ?
Pitäähän jonkun näyttää siellä kentällä esimerkkiä muillekkin, kun ei kapteeni Raúl oikein tee enään sitä..

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #354 : 23.07.2006, 17.04.05 »
Ymmärrän, että et tykkää Portugalilaisista, mutta kyllä sinunkin pitäisi myöntää se, että C. Ronaldo on paljon monipuolisempi pelaaja ku Becks, myös hän toisi mielikuvitusta hyökkäyksiin.

Ei liity ny portugalilaisiin tää. Ja mitä Cristiano Ronaldosta, niin Realin pelitapoihin pitäisi kuulua, jos katsoo esim 5 vuotta sitten, pallonhallinta. Ja siihen ei C Ronaldo sovi, joka niin mielellään tahtoo veivailla palloa jaloissaan pitkään. Onnistuu sitten ajoittain kikoissaan tai ei, niin luvattoman paljon aiheuttaa pallonmenetyksiä. Joten ei todellakaan nykyisellään ole loistava pelaaja ennenkuin oppii sen, että harvemmin auttaa juosta sen pallon kans puol kenttää... Mikä sit luokitellaan mielikuvitukseks, toteutus on asia erikseen

C Ronaldossa mua viduddaa eniten se, et kaveri hamuaa gloriaa (ainakin tähän asti tuskin uudestisyntyny yhdesä yössä) tiimin menestyksen kustannuksella. Ei se voi men näinkään...

Beckhamilla on hyvä työmoraali ja hän yrittää aina parhaansa, mutta se ei riitä, ihan sama jos minä menisin Realiin, oon ihan paska, mutta kun yrittäisin ihan täysillä, eikä silti onnistuisi mikään, pitäiskö mun olla avauskokoonpanon mies ?

Njoo, ketä sitten tarjoaisit tuolle paikalle? Ei Joaquinkaan mitään ihmeitä ole saanut aikaseks. Ku tarkemmin miettiny nii en oo koskaan tainnu keksiä, et mitä Becksiltä oikeen odotetaan?
« Viimeksi muokattu: 23.07.2006, 17.06.39 kirjoittanut Roiss »

mikko29

« Vastaus #355 : 23.07.2006, 17.12.48 »
Ku tarkemmin miettiny nii en oo koskaan tainnu keksiä, et mitä Becksiltä oikeen odotetaan?
Mainostuloja ::)..no joo, eiköhän se ole työmoraali ja syöttötyöskentely mitä siltä odotetaan.

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #356 : 23.07.2006, 17.15.28 »
Ku tarkemmin miettiny nii en oo koskaan tainnu keksiä, et mitä Becksiltä oikeen odotetaan?
Mainostuloja ::)..no joo, eiköhän se ole työmoraali ja syöttötyöskentely mitä siltä odotetaan.

Jeps...

Vähän semmonen vaikutelma et monet odottaa joka matseis maalisyöttöi, vaparimaaleja jne - Johon tuskin kukaan kaveri tulee pystymään joten kyseessä on siis paska pelaaja... Vaikeaa olla maineensa veroinen

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #357 : 23.07.2006, 17.17.11 »
tähän voisi ottaa sellasen näkökulman, että miksi Becks hankittiin.. Varmaankin ykkössyy oli ei pelillinen eli paitojen myyminen ja toiseksi loistavat vaparit ja keskitykset.. Näistä on toteutunut tuo ensimmäinen, joten bisnes mielessä siirto oli lähes fantastinen.. Viime kaudella Becks taisi tehdä kaksi maalia vapareista, joka ainakaan minusta ei ole edes tyydyttävä summa.. Pakko on sitten ottaa toinen näkökulma vapareihin eli vaparit, jotka päättyvät puskuun.. Bekcsin ja Ramoksen kuviot tuottivat pari maalia.. Sitten noihin keskityksiin.. Totuus on se, että Realissa ei ole ollut kunnon pääpelaaja sitten Moron eli keskitykset ovat olleet lähes turhia.. Nyt kun (ehkä) Ruud tulee Madridiin niin noihin keskityksiin tulee edes jokin järki.. Mutta pitää muistaa, että RvN:kään ei ole mikään erikoinen pääpelaaja..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #358 : 23.07.2006, 17.35.19 »
tähän voisi ottaa sellasen näkökulman, että miksi Becks hankittiin.. Varmaankin ykkössyy oli ei pelillinen eli paitojen myyminen ja toiseksi loistavat vaparit ja keskitykset..

Juu, mutta kun mietitään tarkemmin onko tuo ensimmäinen pelaajan syytä. Siitähän suuri osa näist vihoista tulee. Jos Becks ei olis "myyvä tuote" ei varman nykyisen moni dissais sen suorituksia, pidettäis ihan hyvänä laitalinkkinä. Dat´s the shiet

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #359 : 23.07.2006, 17.38.08 »
Futuren kanssa sama. Ei minulla sinäänsä olisi Becksiä mitään vastaan jos pelaisi valioliigassa, valioliigassa hän saattaisi olla vaikka syöttöpörssin kuningas, mutta ei La ligassa pelata korkeaa ja pitkää palloa ja muuta ei Becks sitten osaakaan.
Ei mikään ihme, että ei ole Joaquin saanut mitään aikaan, tuskin kukaan pelaaja saisi hirveästi aikaan Betiksessä, olisi eri asia mitä hän voisi saada suuremmassa seurassa aikaan.
Joaquín on nopeampi,nuorempi, teknisempi minusta myös keskitykset ovat parempia jos ei parempia vähintään yhtä hyviä, lisäksi se suurin miehen plussa, että hän on espanjalainen.

Montakohan vaprua Becks veti viime kaudella ? 100 ? ja 2 maalia joista yksi jenkkiläistä joukkuetta vastaan treeni matsissa. Carlos veti vissiin 15 kertaa vähemmän ja teki 1 maalin.
Myös Zizou olisi ollut parempi vaihtoehto antamaan vapareita. Ainakin Ranskan joukkueessa antoi ja ihan hyvinkin.
Tällä kaudella ei oikein vielä keksi kuka voisi antaa, mutta jos Joaquin tai Kaká hankittaisiin, miehet varmasti tekisivät maaleja paremmalla prosentilla.

Juu, mutta kun mietitään tarkemmin onko tuo ensimmäinen pelaajan syytä. Siitähän suuri osa näist vihoista tulee. Jos Becks ei olis "myyvä tuote" ei varman nykyisen moni dissais sen suorituksia, pidettäis ihan hyvänä laitalinkkinä. Dat´s the shiet
Tottahan sekin, mutta jos näin olis ei mies varmaan Realissa pelais, sitten en ole sitä mieltä, että Becks pitäisi myydä pois, loppujen lopuksi hän on ihan ok pelaaja, mutta ei missään nimessä voi olla mestaruudesta taistelevan seuran avauksessa ( säännöllisesti).
« Viimeksi muokattu: 23.07.2006, 17.43.13 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !