Kirjoittaja Aihe: Otteluita videolla  (Luettu 2414 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mara

• Oma teksti
Otteluita videolla
« : 27.08.2003, 15.39.14 »
Moi,

Yksi espanjalainen kaverini myy jalkapallovideoita 10 euroa/ottelu + postikulut. Hänella on varmaan kaikki Realin matsit viimeisen viiden vuoden ajalta ja myös monia vanhoja matseja vuodesta 1960 lähtien. Jos jatakuta kiinnostaa, tässä e-mail:

informacion@futbolvideo.net

Ennen ostoa kannattaa kysyä otteluiden kuvanlaatua. Viimeisien vuosien ottelut on hyvällä kuvalla muutamia poikkeuksia lukuunottamatta (muunmuassa Real Madrid - Olimpia 2002 on huonolaatuinen). Myös jotkut vanhat matsit ovat aika hyvätasoisia, Real Madridin TV-kanava kun lähettää niitä jatkuvasti uudestaan.

Real Madrid - Olimpia ottelusta olen itse kiinnostunut jos jollakulla on ottelu hyvällä kuvalla. Voin ostaa sen tai vaihtaa johonkin omaan otteluuni. Minulla on monia MM-pelejä  vuodesta 1962 lähtien niinkuin myös monia ystävyysotteluita. Keräan erityisesti Pelen ja Cruyffin vanhoja otteluita. Joitakin Maradonan otteluita ja dokumentteja löytyy myös. En itse myy kasetteja, ainoastaan vaihdan tai ostan.

el Blanco

Re:Otteluita videolla
« Vastaus #1 : 15.04.2004, 17.06.20 »
Meiltä ja etenkin isältäni löytyy aika paljon jalkapallovideoita. Löytyy '86-MM-finaali, '90-finaali, '98-finaali, '02-finaali, löytyy koosteita vuoden '74-kisoista, vuoden '82-kisoista, vuoden '94-kisoista ja vuoden '98-kisoista. Lisäksi löytyy dokumentteja mm. Jari Litmasesta ja on pari Jaxin peliä vuodelta '95. Ah, niitä Ajaxin ja Litin kulta-aikoja! Lämmöllä niitä yhä muistelen, koska silloin olin Ajax-fani. :)

KesantoVesa

« Vastaus #2 : 15.04.2004, 17.15.19 »
Vanhoja pelejä ei multa löydy, mutta melkeen kaikki Realin ucl-ottelut viimesen viiden vuoden ajalta :)

el Blanco

« Vastaus #3 : 15.04.2004, 17.18.45 »
Vanhoja pelejä ei multa löydy, mutta melkeen kaikki Realin ucl-ottelut viimesen viiden vuoden ajalta :)

Mä en kylläkään ole harrastanut tuota Realin pelien nauhoittamista. Pitäisi varmaan joksus joku nauhoittaa...ja säilyttää... ;D

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #4 : 16.04.2004, 08.14.32 »
Mulla on muutamia nauhoja, joissa on koosteita MM/EM-kisoista ja muutamia matseja (pari Realin matsia, maajoukkueiden pelejä), mutta aika ja luokattomat videot ovat tehneet tuhonsa...  Taitavat mennä roskiin, kun ei niistä saa kohta enää selvää... :'(

Royce

• Vieras
« Vastaus #5 : 16.04.2004, 09.33.53 »
Jees pitäis varmaan täs kesällä hankkia Espanjasta noit Realin videoita. Uskoisin kyl, et ihan kaupoistakin löytyy sellasia "kokoelmia" tai sit yhelt friikkijäbältä uskois löytyvän...

MM-kisoja ja vastaavia suurempia tapahtumia löytyy kyl ihan dvd:lläkin. Jopa Suomessa oon nähnyt useampiakin...
« Viimeksi muokattu: 16.04.2004, 09.35.45 kirjoittanut Royce »

tiia

• iHala Madrid!
« Vastaus #6 : 16.04.2004, 10.08.24 »
Mulla on muutamia nauhoja, joissa on koosteita MM/EM-kisoista ja muutamia matseja (pari Realin matsia, maajoukkueiden pelejä), mutta aika ja luokattomat videot ovat tehneet tuhonsa...  Taitavat mennä roskiin, kun ei niistä saa kohta enää selvää... :'(
mulla on kans kaikki videot jo niin kuluneet, että ei saa edes pelaajista selvää, ja kansallislaulukin vinkuu pahasti ;)
Voishan niitä hankkia DVD:na, jos jollakin on tietoa jostain kaupoista tms Suomessa niin kertokaa ihmeessä.

el Blanco

« Vastaus #7 : 16.04.2004, 14.05.09 »
Isältäni löytyy DVD:nä 80-luvun Veikkausliigaa. Aika nostalgista, sanoisin! 8)

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #8 : 17.04.2004, 20.16.19 »
Isältäni löytyy DVD:nä 80-luvun Veikkausliigaa. Aika nostalgista, sanoisin! 8)

DVD:nä? Onko mahdollisesti ostanut jostain vai onko vain siirretty vanhoilta nauhoilta tuoreempaan formaattiin?

el Blanco

« Vastaus #9 : 19.04.2004, 08.05.27 »
Ne on jotenkin kopsattu VHS:ltä DVD:lle. En tiedä tarkemmin, koska en ole mikään tekniikan ihmelapsi! ;D

KesantoVesa

« Vastaus #10 : 19.04.2004, 10.13.47 »
VHS:n voi siirtää tietokoneelle ja siitä sitten polttaa dvd:lle...

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #11 : 19.04.2004, 13.27.35 »
Laatu kyllä kärsii enemmän tai vähemmän tuossakin muunnoksessa... VHS:ltä kun ei dvdhen verrattuna kovinkaan hyvää kuvaa millään saa.

Katsotaan jos saisin nauhoitettua tulevan Barca-pelin dvdlle.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

el Blanco

« Vastaus #12 : 01.07.2004, 14.55.18 »
Just kattelin tuossa videolta koosteet vuosien 94 ja 98 MM-kisoista. Sitten katselin myös pikakelauksena vuoden 98 välieräottelun Brasilia-Hollanti, joka huipentui rankkikisaan. Oli hienoa fiilistellä kun Hollanti töppäröi taas rankeissaan. ;D
Että näin! :D