Kirjoittaja Aihe: Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja  (Luettu 98208 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #80 : 02.12.2003, 15.28.57 »
Nyt vasta muistin laittaa tämän myös tänne:

http://www.saunalahti.fi/~juhanah/maalit/osasuna-realmadrid-1-1_ronaldo.avi

Hieno maali ja hieno läpisyöttö! Kiitokset videoklipistä :tuoppi:

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #81 : 07.12.2003, 14.06.57 »
Ei mul ainakaan toiminu toi maali-video

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #82 : 08.12.2003, 09.46.32 »
Ei mul ainakaan toiminu toi maali-video

Vaatine DivX-kodekin? http://www.divx.com/

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #83 : 08.12.2003, 20.13.59 »
aijaa, no kyl mä noi maalit nään kuitenkin, et ei nyt mitään vakavaa.

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #84 : 10.12.2003, 14.36.57 »
Barcelonasta ei ole mitään pelkoa niin kauan kun Rijkaard pelleilee penkin päässä!  :traktori:

Tässä parhaat poiminnat peluutuksista: Saviola on juuttunut penkille, Cocu häärää topparina, huipputoppari Marquez pelaa keskikentällä, Puyol samoin, ja Rysty istuu penkillä.  ??? :o  Käsittämätöntä pelleilyä!!!

Noilla näytöillä Florentino Perezin seuraava valmentajavalinta  ;D

Miltäs kuulostaa: Roberto Carlos maaliin, Beckham toppariksi, Salgado kärkeen ja Raul laitapakiksi  :traktori:  :traktori:  :traktori:
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #85 : 19.12.2003, 17.17.25 »
ei sattuis juhanalla oleen maaleja tosta leganes matsista?
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #86 : 22.12.2003, 00.05.59 »
Tietääkö kukaan koska arvotaan seuraavat ottelu parit tuossa "espanjan cupissa"? (ei muista millä nimellä kulkee) :)
REAL MADRID

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #87 : 22.12.2003, 00.32.50 »
Tietääkö kukaan koska arvotaan seuraavat ottelu parit tuossa "espanjan cupissa"? (ei muista millä nimellä kulkee) :)
Otteluparit on arvottu, en tiedä milloin, mutta on kuitenkin. Tässä tulee:

Alavés  -   Valladolid  
 
Valencia  -   Osasuna  
 
Villarreal  -   Sevilla  
 
Zaragoza  -   Betis  
 
Atlético  -   Deportivo  
 
Eibar  -   Real Madrid  
 
Levante  -   Barcelona

Ottelut ovat kaksiosaiset, 5.1 pelataan Eibarin kotistadionilla ja 12.1 Bernabeulla.
O-ou

Pentti

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #88 : 22.12.2003, 09.41.14 »
Loistavaa. Mallorca kaatui 3-1. Raulin, Ronaldon ja Figon maaleilla.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #89 : 22.12.2003, 10.52.44 »
Loistavaa! :tuoppi:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #90 : 22.12.2003, 12.13.49 »
Jees.. Nyt ollaan taas sarjakärjessä..

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #91 : 26.12.2003, 21.46.57 »
Joo en nyt keksiny mitään paikkaa mihin laittaa tää, mut jostain Bahrainin ghettosta on tarjottu Realille 10 milliä euroina yhdestä ystävyysottelusta, ei paha summa ei...  :traktori:

Pentti

  • Vieras
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #92 : 27.12.2003, 21.08.34 »
Pakkohan se on sanoa että etusivulla on virhe. Ensimmäisen maalin teki Raul eikä suinkaan Beckham.

Pete

  • Viestejä: 44
  • Oma teksti
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #93 : 31.12.2003, 18.33.27 »
Hyvin on kausi tähän saakka mennyt. Kun kerran en ole tällä hetkellä yhtään itsevarma joukkeestani, niin ilmoitanpa tässä vaan, että tällä kaudella Real Madrid voittaa vähintään tuplan!!!

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #94 : 31.12.2003, 18.42.14 »
Hyvin on kausi tähän saakka mennyt. Kun kerran en ole tällä hetkellä yhtään itsevarma joukkeestani, niin ilmoitanpa tässä vaan, että tällä kaudella Real Madrid voittaa vähintään tuplan!!!

Pelkään pahoin ettei voita kuin La Ligan, UCL menee Chelsealle. Cupista en sano mitään
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #95 : 01.01.2004, 13.31.48 »
pöh.. chelsea nyt ei ainakaan oo ucl:ää voittamassa..
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #96 : 01.01.2004, 18.09.40 »
pöh.. chelsea nyt ei ainakaan oo ucl:ää voittamassa..
Luulen että materiaalin leveys tulee esiin loppukaudesta ja Realin jo ennestäänkin ohut materiaali on ohentunut roimasti viimekaudesta ja Chelsean ryssä pumppaa öljyrahoja huippunimiin :traktori:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #97 : 03.01.2004, 22.53.09 »
Tänään vastassa oli Real Murcia. Ottelu päättyi 1-0 Madridin voittoon, maalin iski Raul 8. minuutilla. Madrid sai ottelussa peräti 4 keltasta korttia (Pavon, Helguera, Guti ja Solari)!!!
O-ou

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #98 : 03.01.2004, 22.59.13 »
Päästiin tauon jälkeen heti voiton makuun, voitto vaan ei ollut sieltä vakuuttavammasta päästä. No joukkue joka voittaa huonolla pelilläkin, niin on vahvoilla kauden päättyessä ;D
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Kausi 03-04 ,keskustelua/jälkiviisasteluja
« Vastaus #99 : 03.01.2004, 23.33.46 »
Kinkut ne vielä paino mahassa! Kyllä se vielä siitä suuremmaksi iloksi muuttuu.