Kirjoittaja Aihe: Maajoukkue pelit  (Luettu 192076 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #600 : 23.08.2007, 23.31.40 »
Jos Suomi voittaa Serbiassa ja Lissabonissa pelataan tasan niin näyttäis aika valosalta :peukku_ylos:
Ikävä kyllä jopa realistin on myönnettävä, että täyden pistepotin hakeminen Belgradista on melko tekemätön paikka. Toivosta on silti pidettävä kiinni  :pallo:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #601 : 23.08.2007, 23.36.33 »
Toivoa saa ja pitääkin  ;D Ei se ny ihan mahdottomuus oo sieltä esim tasapeliä ottaa mutta vaikeeta tulee oleen

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #602 : 24.08.2007, 11.58.34 »
Hieman huojentavia uutisia Serbia-peliä ajatellen: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1426962

Toivo kasvaa, vaikkei se vieläkään helppoa ole.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #603 : 25.08.2007, 14.44.00 »
Toivotaan nyt, että itse säästytään loukkaantumisilta ja Miklu saataisiin mukaan Serbiaa vastaan.

Kostun jo nyt siitä, että Suomen keskikentällä nähtäisiin Väyrynen ja Tainio samaan aikaan.  :peukku_ylos:

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #604 : 25.08.2007, 16.33.29 »
Joo toivotaan et Väykkä ja Miklu on molemmat kunnossa :peukku_ylos: Miklunkin pääsis pitkästä aikaa näyttää kunnolla maajoukkueessa, toiveetkin vaan kasvaa kun tuli noita uutisia Serbien toppariparista

La bestia

  • Viestejä: 217
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #605 : 06.09.2007, 15.54.34 »
ei kenelläkään sattuisi olemaan tietoa, keitä espanjan maajoukkueessa on mahdollisesti mukana keskiviikkona 17.10 Suomea vastaan Palloliiton 100v, juhlaottelussa???lähinnä mahd. Valkoisten pelaajat ne kiinnostavat ;D
Se on  enemmän kuin peli!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #606 : 06.09.2007, 16.11.41 »
Varmaa tietoa tuskin on vielä edes itse Hortalezan tietäjälläkään, mutta eiköhän España sinne ihan kunnon porukalla tule, kun edeltävänä viikonloppuna heillä on Tanskassa EM-karsintaottelu. Välissä tuskin aletaan miehiä vaihtamaan. Valkoisista siis Casillas ja Ramos ainakin mukana, jos ovat kunnossa.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #607 : 06.09.2007, 18.01.04 »
Tekisi paljon mieli mennä katsomaan tuo Espanja-matsi, mutta perkele kun se on keskellä viikkoa. Menee aikataulut aivan sekaisin, kun ei lomaakaan tuolloin ole. Eikä tuota taida YLE:kään näyttää? ???

Nooh, tuskinpa tuo muutenkaan olisi niin jännittävää - koleassa lokakuun illassa höntsyilyä. ;)

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #608 : 06.09.2007, 20.35.13 »
Eikä tuota taida YLE:kään näyttää? ???

Nooh, tuskinpa tuo muutenkaan olisi niin jännittävää - koleassa lokakuun illassa höntsyilyä. ;)
Ylen toiminta kyllä kusee pahasti jos tuon näyttävät, mutta ei Suomen karsintapelejä. En mitenkään kyllä ihmettele, vaikka näyttäisivätkin kun juhlaottelu on kyseessä. Vituttaa vain kun ei näe noita karsintapelejä (ainakaan vieraspelejä) ja joutuu kuuntelemaan radiosta...

Ja vaikka peli olisi kuinka tylsää, niin hienoa päästä näkemään Espanjan maajoukkueen höntsyilevän.  ;) Itselle ainakin ensimmäinen kerta kun pääsen paikan päälle näkemään kenenkään heistä pelaavan.  Varmaan turha unelmoidakaan, että Aragones ottaisi el capitanin mukaan...  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #609 : 06.09.2007, 22.35.41 »
Puoli stadikkaa todenäköisesti täyttyy teineistä, jos Torres on mukana. Voi sitä kiljumisen määrää  :peukku_alas:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #610 : 06.09.2007, 23.41.38 »
Ylen toiminta kyllä kusee pahasti jos tuon näyttävät, mutta ei Suomen karsintapelejä.

Siis Ylen toiminta kusi siinä vaiheessa kun eivät pystyneet kilpailemaan rahallisesti Canal+ kanssa maajoukkueen televisiointi oikeuksista. Canal+ omistaa oikeudet kaikkiin maajoukkueen otteluihin, joten turha edes unelmoida ylipäätään minkään ottelun näyttämisestä Ylellä ennenkuin sopimus Canal+ kanssa päättyy.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #611 : 06.09.2007, 23.47.27 »
Pitää kyl kans harkita tota Espanja otteluun menoo, ois hieno nähä esim Ramos ja Casillas :sydän:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #612 : 09.09.2007, 11.20.33 »
Suomelta ihan hyvä tasapeli, mut Espanja, mitä helvettiä !?!? Islannin kanssa 1-1 ja tasotuski vasta ihan lopussa!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #613 : 09.09.2007, 11.33.08 »
mut Espanja, mitä helvettiä !?!? Islannin kanssa 1-1 ja tasotuski vasta ihan lopussa!

En nyt tiedä onko siinä mitään niin erikoista. Espanjan maaajoukkue sattuu olemaan yksi maailman yliarvostetuimmista ja syitä siihen on todennäköisesti monia. Jos tuollaisella materiaalilla ei parempaa tulosta saa aikaiseksi niin valmennuksesta olisi hyvä aloittaa maajoukkueen puhdistusoperaatio.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #614 : 09.09.2007, 11.51.04 »
En nyt tiedä onko siinä mitään niin erikoista. Espanjan maaajoukkue sattuu olemaan yksi maailman yliarvostetuimmista ja syitä siihen on todennäköisesti monia. Jos tuollaisella materiaalilla ei parempaa tulosta saa aikaiseksi niin valmennuksesta olisi hyvä aloittaa maajoukkueen puhdistusoperaatio.

Tuo 1-1 oli hyvä tulos siihen nähden, että Xabi Alonso yritti tahallaan pilata Espanjan mahdollisuudet kisoihin tekemällä 20 minuutin kohdalla sikailun a la Wayne Rooney. Jokohan nyt olisi se aika, että Aragones viimein tajuiaisi, että siitä paskareiästä ei maajoukkueelle ole kuin haittaa. Alonso ei osaa kunnolla puolustaa, eikä rakentaa peliä. Mitä vittua maajoukkue tekee tällaisella kaverilla, jolla eivät edes hermot pidä? Parempia vaihtoehtoja on monia, mutta eiköhän Aragones väkisin pidä nämä kultapossukerholaiset mukana vaikka se tarkoittaakin sitä, että mahdollisuudet menestykseen pienenevät potenssiin 5.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #615 : 09.09.2007, 11.53.08 »
Tuo 1-1 oli hyvä tulos siihen nähden, että Xabi Alonso yritti tahallaan pilata Espanjan mahdollisuudet kisoihin tekemällä 20 minuutin kohdalla sikailun a la Wayne Rooney. Jokohan nyt olisi se aika, että Aragones viimein tajuiaisi, että siitä paskareiästä ei maajoukkueelle ole kuin haittaa. Alonso ei osaa kunnolla puolustaa, eikä rakentaa peliä. Mitä vittua maajoukkue tekee tällaisella kaverilla, jolla eivät edes hermot pidä? Parempia vaihtoehtoja on monia, mutta eiköhän Aragones väkisin pidä nämä kultapossukerholaiset mukana vaikka se tarkoittaakin sitä, että mahdollisuudet menestykseen pienenevät potenssiin 5.

Täysin samaa mieltä. Potkikoot sitä vitun sumufutista siellä paskasaarilla ja sikailkoot niin paljon kuin jaksaa, mutta maajoukkueesta saisi tämä petturi olla poissa ikuisesti.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #616 : 10.09.2007, 11.23.21 »
http://youtube.com/watch?v=_Z_d1uxi3G8

Sneijder iskee 32-metristä ja RvN 16-rajalta.  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #617 : 10.09.2007, 21.25.33 »
Monta joukkuetta muuten em kisoihin pääsee kun on vaan 6 karsintalohkoo, ei ny voi olla et 12:sta? :D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #618 : 10.09.2007, 21.29.59 »
16

#17

  • Viestejä: 292
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #619 : 10.09.2007, 21.33.50 »
Niin, eikös se sillä tavalla mene, että lohkon ykköset suoraan kisoihin parhaan kakkosen kanssa, ja sitten ne loput kakkoset pelaa toisiaan vastaan, ja voittajat jatkoon eli 13+3=16. ?
Keep the Red Flag Flyin' !