Kirjoittaja Aihe: Maajoukkue pelit  (Luettu 192116 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #620 : 10.09.2007, 22.41.20 »
mut siis kun on 6 lohkoo ja ykköset suoraan kisoihin ja kakkoset jatkopeleihin joista menee aina voittaja niin siinähän on 6+3 vasta? mistä muut?

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #621 : 10.09.2007, 22.54.51 »
Lohkoja on seitsemän ja jokaisen lohkon kaksi parasta pääsee suoraan kisoihin. Tähän lisätään isäntämaat Itävalta ja Sveitsi, niin saadaan 16 joukkuetta.

http://www.uefa.com/competitions/euro/format/newsid=324619.html

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #622 : 11.09.2007, 00.00.00 »
Kiitoksia vain niin sain slevyyden tähänkin asiaan :peukku_ylos:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #623 : 11.09.2007, 20.13.54 »
Siis on seitsemän (7) karsintalohkoa, joista jokaisesta menee kaksi (2) parasta suoraan kisoihin ja lisäksi kisoihin tiensä ovat jo varmistaneet isäntämaat Itävalta ja Sveitsi. Eli 7x2+2=16

Edit. Ja vittu eikös siellä jo joku ehtinyt ensin. Noh, kertaus on opintojen äiti.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2007, 20.16.25 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #624 : 12.09.2007, 22.11.37 »
voi vittu, suomi oli koko ottelun niskanpäällä ja musta voitto olis ollu enemmän kun ansaittu, pystyttiin hyvin luomaan maalipakkojhakin mut puolan veska oli uskomaton! :S

Muuten Sjölund oli aivan loistava, pakko oli tulevaisuudessakin avauksessa :peukku_ylos:

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #625 : 12.09.2007, 22.14.33 »
Suomalaiset muuten ollu foorumeilla vauhdissa ennen peliä :D
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1435526

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #626 : 04.10.2007, 13.43.47 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #627 : 04.10.2007, 17.21.01 »
Mahtava juttu kyl :peukku_ylos:

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #628 : 04.10.2007, 19.05.15 »
Antti Niemi palaa maajoukkueeseen: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1442279
 :peukku_ylos:
Tää on paras uutinen pitkään aikaan. Antille :peukku_ylos:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #629 : 04.10.2007, 22.37.11 »
Antti Niemi palaa maajoukkueeseen: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1442279
 :peukku_ylos:
Tää on paras uutinen pitkään aikaan. Antille :peukku_ylos:
Joo toivotaan, että Antti ei pääse maalin suulle kertaakaan, mutta loistavaa, että on huippumaalivahti myös kakkosena. Jässi on varmasti jatkossakin ykkösenä. Jääskeläinen on noussut yhdeksi brittien maan sarjan parhaaksi veräjän vartijaksi, ja huhut ovat vieneet häntä korvaamaan Van der Saria Manchesteriin. Taisi Jässi kieltäytyä isosta rahasummasta Boltonilta (näin muistelisin...) ja tämä viittaisi, että ainakin jonkin verran isompaan seuraan saattaa siirtyä, jo seuraavilla siirtomarkkinoilla.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #630 : 13.10.2007, 13.23.33 »
Tänään sitten peukut ja varpaat ristiin, että Serbit ja Portugali kompastelisi uralin takana.

Enpä muista milloin olisi viimeksi ollut taas tälläinen tutina päällä ennen peliä. Pitänee turvautua nitroihin tai sitten vain perinteiseen suomalaiseen olutpulloon. Suomi 3-1 Belgia :peukku_ylos: :pallo:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #631 : 09.11.2007, 15.08.42 »
täytyy myöntää että saatto tänään tulla tippa linssiin kun luki että Litmanen on joukkueessa taas :sydän:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #632 : 09.11.2007, 21.45.49 »
Hieno juttu kyl :peukku_ylos: Tosi iso juttu joukkueelle vaikka ei pelais minuuttiakaan, mut toivotaan et pelais :peukku_ylos:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #633 : 12.11.2007, 16.13.14 »

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #634 : 12.11.2007, 16.34.02 »
http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=102450
Saamarin ryssät  >:( :keskari:
Eipäs nyt rasisteiksi ruveta. Venäjäläiset ei vaan tykänneet Eremenkosta, mitäs käveli vastaan  :keskari:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #635 : 12.11.2007, 16.54.33 »
http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=102450
Saamarin ryssät  >:( :keskari:
Venäjäläiset ei vaan tykänneet Eremenkosta, mitäs käveli vastaan  :keskari:
:keskari: Menipä sormitteluksi. Venäläiset eivät tainneet tykätä Eremenkon viikonlopun pelistä ja niinpä leuka paskaksi. Hyvin huono juttu Portugalia vastaan. Tuskin montaa hyökkäystä Portugalissa voidaan saada, mutta Losa olisi varmasti ollut kova Portugalin pakkeja vastaan. Vei Ramosiakin Espanja pelissä  ;)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #636 : 12.11.2007, 21.17.30 »
Erittäin paska juttu kyl tohon portugali peliin, koska onhan eremenko selvästi suomen teknisin pelaaja ja pystyy itse luomaan itselleen maalipaikkoja

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #637 : 17.11.2007, 15.17.42 »
Suomen kokoonpano:

22 Jussi Jääskeläinen
2 Petri Pasanen
4 Sami Hyypiä (C)
5 Hannu Tihinen
8 Teemu Tainio
9 Mikael Forssell
11 Joonas Kolkka
19 Toni Kallio
21 Jonatan Johansson
24 Daniel Sjölund
32 Roman Eremenko

Vaihdossa:

1 Antti Niemi
6 Mika Väyrynen
7 Mika Nurmela
10 Jari Litmanen
14 Toni Kuivasto
18 Shefki Kuqi
23 Markus Heikkinen

Suomi 1-0 tappiolla 70 minuutille asti, kunnes Litti tulee vaihdosta kentälle ja tekee itse yhden ja syöttää toisen.
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #638 : 17.11.2007, 18.02.03 »
Jumankauta mikä peli! Suomi hallitsi koko peliä, mutta voitti vaan maalilla. Silti tärkein tavoite elää yhä :sydän:
32

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Maajoukkue pelit
« Vastaus #639 : 17.11.2007, 18.46.35 »
shefki kugi.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas