Kirjoittaja Aihe: LIPPUJEN HINNAT??!  (Luettu 2124 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

victoria

• Oma teksti
LIPPUJEN HINNAT??!
« : 02.12.2003, 09.42.29 »
Pyydetäänkö Real Madridin lipuista tosiaan näin paljon;
eli esim Real Madrid-Zaragoza minimissään 115€?? Onko minkälaisia kokemuksia?  ???

S. B.

Re:LIPPUJEN HINNAT??!
« Vastaus #1 : 02.12.2003, 11.17.29 »
Pyydetäänkö Real Madridin lipuista tosiaan näin paljon;
eli esim Real Madrid-Zaragoza minimissään 115€?? Onko minkälaisia kokemuksia?  ???

Saa niitä halvemmallakin kun menee Bernabeun lippuluukulta jonottamaan
(siis mikäli peli ei loppuunmyyty). Itse olen maksanut 25-40 €/peli lipuista.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #2 : 02.12.2003, 12.07.55 »
Riippuu ottelusta ja paikoista. Alempana olevat paremmat paikat maksaa toki enemmän ja ylhäältä saa sitten hyvinkin sopuhintaan. Ja tietysti esimerkiksi Atléticoa ja Barcelonaa vastaan pelattavissa otteluissa liput ovat hieman arvokkaampia.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Morienttes

« Vastaus #3 : 03.12.2003, 19.10.27 »
Jos pyörii Espanjan mantereella ja päättää suunnata Real Madridin peliä kattomaa, ni onko toivoa saada lippuja? Eli pitääkö jonottaa puol päivää ja sitte ku oot luukulla se menee kiinni. Ja epätoivosesti yrität vielä ostaa mustan pörssin pojilta lippua, ni neki vetää rahat välistä. Etkä ikinä nää peliä... No joo tää meni vähä saduks, mut... Onko kokemuksia?  

victoria

• Oma teksti
« Vastaus #4 : 03.12.2003, 22.15.01 »
joo... halvimmat liput, mitä netin kautta saa ko. matsiin maksaa 115€  ja paikat on maalin takana ja huvinkin korkealla..., eli mielestäni halvimmat paikat. voisiko olla että juuri tämä ottelu on haluttu??? kun kerran Madridiin menee, niin ei viitsi ottaa riskiä ja jättää lippujen hankintaa paikan päälle. "se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se, joka maksaa..." niinkuin sanotaan taitaa päteä kohdallani... mutta ilman aikaisempaa kokemusta uskon, että ko. ottelu ja joukkueet kannattaa nähdä! vai onko muita mielipiteitä?! :)

S. B.

« Vastaus #5 : 04.12.2003, 12.48.50 »
joo... halvimmat liput, mitä netin kautta saa ko. matsiin maksaa 115€  ja paikat on maalin takana ja huvinkin korkealla..., eli mielestäni halvimmat paikat. voisiko olla että juuri tämä ottelu on haluttu??? kun kerran Madridiin menee, niin ei viitsi ottaa riskiä ja jättää lippujen hankintaa paikan päälle. "se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se, joka maksaa..." niinkuin sanotaan taitaa päteä kohdallani... mutta ilman aikaisempaa kokemusta uskon, että ko. ottelu ja joukkueet kannattaa nähdä! vai onko muita mielipiteitä?! :)

Liput tuntuvat netin kautta aina olevan vastaavan hintaisia, eli välistä vetoa riittää.
En kuitenkaan usko Zaragoza pelin olevan niin haluttu ettei sinne lippuja saisi stadionin lippuluukulta.
Eli jos haluat rahojasi säästää, kannattaa tarkistaa päivä ja kellon aika koska lippuja myydän stadionilta,
sekä varautua siihen että portin 42 edestä löytyy muitakin halukkaita lipun ostajia.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2003, 12.51.30 kirjoittanut S. B. »

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #6 : 05.12.2003, 17.16.59 »
Joo, nuo netin kautta hankitut liput kun sisältävät kaikenlaista provikkaa sun muuta ilmaa. Seura itse kun ei niitä netissä ollenkaan myy, alkuperäishintaisia lippuja saa vain lippuluukulta tai seuran omasta puhelinmyynnistä...
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

EricC

• Oma teksti
« Vastaus #7 : 08.03.2004, 19.58.11 »
Itsekin olen Madridissa tuon Zaragoza-pelin aikana ja tarkoitus olisi päästä peliä katsomaan. Myydäänkö portilla ottelunlippuja kuinka monta päivää ennen? Siis jos peli on sunnuntaina, onko liput myynnissä jo torstaina?

Pentti

• Vieras
« Vastaus #8 : 09.03.2004, 17.55.01 »
Jos ei saa lippuja niin johonkin läheiseen pubiin seuraamaan jos sattuu tulemaan töllöstä.

Spege

• Oma teksti
« Vastaus #9 : 10.03.2004, 10.27.57 »
Itse olin vuosi sitten katsomassa UCL-matsin Borussia Dortmundia vastaan. Oltiin ehkä 15 rivissä, eli kalliimman pään paikoilla. Hintaa oli suunnilleen 80 ekeä, joten yli 100 ekeä huonoista paikoista ei oikein mätsää..

S. B.

« Vastaus #10 : 10.03.2004, 10.43.07 »
Taitaa liput peliin tulla portille myyntiin lauantai- tai sunnuntaiaamuna. Asiahan selviää kun käyt katsomassa Bernabeun valotaululta ilmoituksen seuraavasta ottelusta ja lippujen myynnin ajankohdasta.