Se nyt on lähes 100varmaa ettei Pipita tuosta joukkueesta mihinkään lähde tai että joutuisi penkillä istumaan.. Tietenkin sillä varauksella että maalivire taas löytyy niin kuin ennen loukkaantumista.. Karim onkin sitten eri juttu.. jotenkin olisi harmi että Ranskiksesta luovuttaisiin kun herra on saanut jo peliään huomattavasti parempaan suuntaan mitä se oli aluksi..Itse olen varma siitä että jos Benzema saisi minuutteja enemmä niin se ketsuppi pullo kyllä aukeaa.. ja kaikki muistavat Lyonista että kun se aukeaa niin silloin on hurlumhei päällä.. joissain valkoisten peleissä tuosta on jo saatu hieman maistia..Kun:n hommaaminen ei mene kyllä mun järkeen.. mies on kyllä hyvä mutta ei kyllä valkoisten avaukseen..enkä kyllä toivo herralle sitäkään että joutuisi penkillä istumaan..
Agüero jos mielii päästä isompaan joukkueeseen, saada peliaikaa niin kannattaisi katsella britti saarille.. italiaa nyt ei kenenkään kannata mennä

Neymar onkin sitten jo eri juttu.. jotenkin nuo Brassit on ainakin ennen sopeutunut valkoisiin erinomaisesti(Kakasta nyt ei puhuta).. Neymar voisi kyllä sijoittua johonkin tässä asetelmassa:
Higuain Higuain
Ronaldo Ronaldo Neymar
Neymar--Kaka---Özil
Alonso Sahin Özil
Marcelo-Pepe-Carvalho-Ramos Alonso
Casillas Marcelo Ramos
Pepe Carvalho
Jos siis tuota 4-4-2 sovelletaan (toinen vaihtoehto 4-3-3).. Tosin vaihdossa onkin sitten aika kovaa kalustoa.. ja miten se porukka pidetään tyytyväisenä?? Di Maria, Benzema. Agüero(jos siis siirtyy), Sahin, Altintop(miksi tää piti hommata?)..