Kirjoittaja Aihe: Jornada 24: Real Madrid [2.] - Levante [15.]  (Luettu 2730 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pälle

Jornada 24: Real Madrid [2.] - Levante [15.]
« : 19.02.2011, 20.47.52 »
Real Madrid: Adán, Ramos, Carvalho, Albiol, Marcelo, Lass, Khedira, Di María, Kaká, Cristiano Ronaldo y Benzema.
Suplentes
J. Dudek
X. Alonso
E. Adebayor
E. Garay
M. Özil
Arbeloa
F. Gago

Levante (kai): Munúa; Cerra, Ballesteros, Nano, Del Horno, Juanfran; Iborra, Xavi Torres, Valdo, Xisco y Caicedo
Suplentes
M. Reina
J. Montero
Xisco Nadal
Juanlu
H. Rodas
C. Stuani
Lois

Korjatkaa jos olen väärässä.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2011, 20.54.41 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

Vs: Jornada 24: Real Madrid [2.] - Levante [15.]
« Vastaus #1 : 19.02.2011, 21.10.15 »
No huh huh! Alle 7 minuuttia ja Di Maria heittää 3 pelaajaa boxissa kahville ja tarjoilee takatolpalle Benzemalle tyhjän maalin.  :o :o :o
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Edu

« Vastaus #2 : 19.02.2011, 21.11.11 »
Juuri silloin, kun käyn puoli minuuttia pois koneelta, tulee maali. Hidastusten perusteella Di Marialta vahvaa tekemistä. :peukku_ylos:

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #3 : 19.02.2011, 21.15.46 »
Ramosin kapteenin nauhalle!!  :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Toivottavasti ei ikinä lähde pois!

e. Korjaan. Pieni orgasmi tulee ku nään Ramosilla nauhan. Ramos on ollut mun suosikki heti kun liittyi tähän seuraan. Mun mielestä Hierron seuraaja!
« Viimeksi muokattu: 19.02.2011, 21.25.56 kirjoittanut El Madridista »

Edu

« Vastaus #4 : 19.02.2011, 21.44.36 »
Carvalho :pallo:

Vaparin keskityksen jatkoi reidellä/polvella/säärellä maaliin :D

pälle

« Vastaus #5 : 19.02.2011, 21.51.58 »
Ramosin kapteenin nauhalle!!  :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Toivottavasti ei ikinä lähde pois!

e. Korjaan. Pieni orgasmi tulee ku nään Ramosilla nauhan. Ramos on ollut mun suosikki heti kun liittyi tähän seuraan. Mun mielestä Hierron seuraaja!
Luulin aluksi, että tarkoitit että toivottavasti kapteenin nauha ei ikinä lähde Ramosilta pois.  :P

pälle

« Vastaus #6 : 19.02.2011, 22.58.24 »
2-0 voitto. Jee Benzema teki maalin. Aikamoista surffailua. "Another eye on the tuesdays match"

Nathorr

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #7 : 20.02.2011, 10.29.25 »
Aijai näyttää kivalta, kun Barca vain kahden pisteen päässä. Nyt Llorentelle tänään hattutemppu Camp Noulla ja Barca nurin 0-3! Sitten vielä El Classico kotiin 8)
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #8 : 20.02.2011, 12.12.42 »
Tässä vielä kooste matsista.
http://www.youtube.com/watch?v=cUbbhDQ2VCI
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

« Vastaus #9 : 20.02.2011, 14.06.41 »
Aijai näyttää kivalta, kun Barca vain kahden pisteen päässä. Nyt Llorentelle tänään hattutemppu Camp Noulla ja Barca nurin 0-3! Sitten vielä El Classico kotiin 8)
Piece of cake.

Ei vaan, mutta kun tuota Arsenal-peliä katsoi, niin oli kyllä puolustus oikeasti jonkun verran sekaisin noissa maaleissa. Vaikka Gunners pääsikin tekemään maalit nopeista hyökkäyksistä (ettei sellaista 25min syöttelyä 30m läheisyydessä toisin kuin Barcalla), niin näkyykö Pyuolin poissaolo noin paljon? Kuitenkin, mies ollut nyt sivussa jonkun aikaa ja nyt kahteen viime peliin mennyt kolme osumaa omiin.

No, turha spekuloida että onko sielä puolustuksessa nyt jotain ongelmaa, mutta ei nuo kaksi edellistä peliä nyt mitenkään järjettömän hyvin ole mennyt.*

Eri asia on sitten, tarviiko joukkueen tänään edes puolustaa, mutta luulisi että Bilbao nyt kelpo vastuksen tarjoaa, vaikka vieraissa joutuvatkin pelaamaan.

* (Arsenal-pelistä jäi jonkun aikaa katsomatta)

Ja sitten Real-Levante matsista jotain

* Di Maria oli loistava. Ei tietoakaan mistään väsymyksestä ja hienoja syöttöjä, keskityksiä ja jäätävät kynät 1.maalissa.
* Benzema osui  :tuoppi: (ehkä mäkin olisin tuosta paikasta laittanut)
* Lepovuoroja normiavauksesta Alonsolle ja Pepelle, Özil ja Adebayor pelasivat ~15min
* Mourinhon putki ei kotimaan kentillä katkennut vieläkään. Mourinholle jälleen yksi sulka lisää hattuun.  :peukku_ylos:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Nathorr

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #10 : 20.02.2011, 15.08.05 »
Eilen tosiaan onnistuttiin pelaamaan myös ilman Xabi Alonsoa, mikä oli siinä mielessä positiivista, että ennen kun tuntui koko tiimin olevan miehen varassa. Hienoa, uhrautuvaista peliä Lassilta ja myös di Marian eka puoliaika oli loistava, tokalla unohdin tarkemmin seurata.

Oli pakko käydä pelaamassa 1€ Bilbaolle illan otteluun, kerroin 20 ;D
« Viimeksi muokattu: 20.02.2011, 16.13.41 kirjoittanut Nathorr »
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."