Äänestys

Mikä näistä on pahin virhe?

Vicente Del Bosquen potkut
11 (22.4%)
Fernando Hierron potkut
6 (12.2%)
Gabriel Militoa ei hankittu
9 (18.4%)
David Beckham hankittiin
6 (12.2%)
Claude Makelelen siirto
7 (14.3%)
Fernando Morientesin lainaus
1 (2%)
Ronaldinhoa ei hankittu
9 (18.4%)
Rafael Marquezia ei hankittu
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Kirjoittaja Aihe: Perezin kuningasmoka  (Luettu 12431 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Roberto

  • Viestejä: 685
Perezin kuningasmoka
« : 15.12.2003, 12.18.21 »
Eli mikä ottaa luonnolle eniten näistä ja miksi?
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #1 : 15.12.2003, 17.13.26 »
Jaa, pahoja kaikki, mutta ylivoimainen ykkönen on Beckhamin siirto. Vaikka noi muut on vähintäänkin maailman top 10 mokat tapauksia
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #2 : 16.12.2003, 08.31.53 »
Itse äänestin Milito-kaupan peruuntumista. Mies on pelannut hyvin Zaragozassa ja kun Madridin nykypuolustus on huteralla pohjalla, olisi hän ollut hyvä vahvistus...

Pentti

  • Vieras
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #3 : 16.12.2003, 15.38.25 »
Tuskin mitään radikaalia muutosta tuo milito olisi tehnyt puolustuksessa mutta silti.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #4 : 16.12.2003, 15.43.47 »
Tuskin mitään radikaalia muutosta tuo milito olisi tehnyt puolustuksessa mutta silti.

Mjooh. Ei ollut vaihtoehtoa "Ei vahvistuksia puolustukseen", tjsp, joten valitsin tuon Milito-kohdan. Tarpeeksi lähellä kuitenkin. Tarkoitukseni oli siis valitella ja surkutella tärkeän osa-alueen unohtamista pelaajahankinnoissa...

Pentti

  • Vieras
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #5 : 16.12.2003, 18.44.08 »
No eihän se realin puolustus tällä kaudella nyt niin huonosti ole pelannut... Lukuunottamatta sitä yhtä karmeaa peliä..

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #6 : 16.12.2003, 19.50.45 »
Kaikista vaihtoehdoista voi olla montaa mieltä! Ite äänestin kuitenki Milito kauppojen peruuntumista. Oon samoilla linjoilla Petri P kanssa, puolustuksen surkuttelussa. On siinä kyllä perää et ei se Real Madridin puolustus nyt niin huono oo ollu, mut kuitenki päästäny eniten maaleja kärki joukkueista(Espanjan liigassa). Ja panokset senku kovenee!!! Saa nähdä miten pakka pysyy kasassa mestareiden liigan jatkopeleissä ja loppu kauden La Ligan koitoksissa. Toivotaan, että hyvin tuli sitte vahvistuksia tai ei!

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #7 : 22.12.2003, 00.02.15 »
Kyllä se tuntuu tuo Milito juttu olevan  :-\
REAL MADRID

Royce

  • Vieras
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #8 : 22.12.2003, 09.35.59 »
Eiköhän Florentino ole hoitanut hankinnat ja talouden kiitettävän hyvin. Kaikki "suuremmat" hankinnat pelanneet mainiosti Flaviota lukuunottamatta ja talous on nyt kunnossa, useiden tapahtumien ansiosta. Hyvä, että päästin Sanzin mafiasta phuck out  :peukku_ylos:

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #9 : 26.12.2003, 02.06.47 »
En minäkään sanoisi että Perez on mitään mokaa tehnyt, ainakaan kuningasmokaa. Seuran talouden kuntoon nostaminen yksistään on jo sellainen meriitti, että se peittää pienimmät mokat taakseen moninkertaisesti.

Oluet tarjoaisin jos Perezin kanssa samaan baariin eksyisin  :tuoppi:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Pete

  • Viestejä: 44
  • Oma teksti
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #10 : 30.12.2003, 20.57.09 »
Mielestäni isoin moka , yleensä niin loistavalta Pereziltä, oli Claudesta luopumunen. Hän oli todellinen puolustuksen työmyyrä. Kun Roberto Carlos ja joskus myös muut puolustajat hyökkäsivät, hän jäi varmasti omaan päätyyn puolustamaan omaa maalia.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #11 : 13.01.2004, 21.27.49 »
Ilman muuta Makelele, mies oli joukkueen tärkein pelaaja, eikä edes uutta dmc:tä olla hankkimassa. Myös Marquezin ja militon hankkiminen ois ollu paikallaan.

Royce

  • Vieras
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #12 : 13.01.2004, 21.56.41 »
Marquez on kyllä yks floppi kans :o, kuningassiirto olla ostamatta ;)

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #13 : 14.01.2004, 16.29.05 »
Tiedä siitä Marquezista sitten, Barcalla on Liverpoolmainen taipumus ostaa huippupelaajia ja pistää ne täysin rappiolle ennätysajassa. Toisin sanoen muualla Rafael saattaisi olla tähtiainesta.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #14 : 17.01.2004, 22.48.19 »
Jos marquez ois ostettu johki keskitason espnjalais-joukkueeseen, siit ois kehityny hyvä pelimies parissa vuodessa, mutta barcassa peluutetaan mielummin hollantilaisia jutteja.

Pentti

  • Vieras
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #15 : 10.02.2004, 19.15.06 »
nelonen kirjoittaa
"Real Madrid  
(9.2.2004 17:23:37)
Italialaislehtien mukaan Real Madridin keskikenttäpelaaja Esteban Cambiasson allekirjoittanee pian sopimuksen Interin kanssa. Argentiinalaisfutaaja, joka on vapaa agentti ensi kesänä, tekee huhujen mukaan sopimuksen, joka tuo hänen lompakkoonsa noin 1,8 miljoonaa euroa kaudelta. Osapuolet miettivät vielä, onko sopimus kolmen vain neljän vuoden mittainen."

Jos tämäkin menetetään olen valmis kääntämään takkia. Ei helvetti. Pahempaa ei voisi tapahtua. No ehkä se että chelsea hankkisi Raulin, tai sittenkin ehkä vielä pahempi. No ei kumminkaan.
 

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #16 : 13.02.2004, 14.31.04 »
nelonen kirjoittaa
"Real Madrid  
(9.2.2004 17:23:37)
Italialaislehtien mukaan Real Madridin keskikenttäpelaaja Esteban Cambiasson allekirjoittanee pian sopimuksen Interin kanssa. Argentiinalaisfutaaja, joka on vapaa agentti ensi kesänä, tekee huhujen mukaan sopimuksen, joka tuo hänen lompakkoonsa noin 1,8 miljoonaa euroa kaudelta. Osapuolet miettivät vielä, onko sopimus kolmen vain neljän vuoden mittainen."

Jos tämäkin menetetään olen valmis kääntämään takkia. Ei helvetti. Pahempaa ei voisi tapahtua. No ehkä se että chelsea hankkisi Raulin, tai sittenkin ehkä vielä pahempi. No ei kumminkaan.
 

Lyön vaikka vetoa että tätä rataa Raúlkin on vaihtamassa osoitetta ja tilalle tulossa Wayne Rooney tai Zlatan. Olisiko aika uudistaa pelaaja-hankintoja hoitavaa seuran elintä?! Ensin Makelele, Geremi nyt Cambiasso seuraavaksi kai Helquera ja Raúl pois ???
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #17 : 13.02.2004, 16.29.57 »
Niin kauan kun Perez toimii presidenttinä homma toimii sillä tavalla, että kaikki hyvät lähetetään pois ja tilalle otetaan Beckhameja ja muita ihmeellisyyksiä.

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #18 : 16.02.2004, 16.19.22 »
Suurin virhe on seurassa pojankloppeina debytoineet, kovalla asenteella pelipaikan hankkineet runkopelaajat jäävät varjoon, kun muualta rahdataan väkisin isolla rahalla saman tason miehiä, joilla joukkueeseen ei saada minkäänlaista jatkuvuutta ja "Madridilaista henkeä".

Se on kuitenkin niin, että jos tähti pelaa kotiseudun huippuseurassa, fanit ja joukkuetoverit viihtyvät paljon paremmin, kuin jos runkomiehet tulevat kaikista maailmankolkista. Paitsi Englannissa, koska siellä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi tähtipelaajia.

Jääkiekosta olisi yksi opittava asia: ulkomaalaiskiintiön voisi laittaa 3-5/joukkue. Siis ei EU-kiintiö, vaan ulkomaalaiskiintiö. Rupeaisi hullut hankinnat loppumaan ja talous kohentumaan monelta seuralta.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Perezin kuningasmoka
« Vastaus #19 : 21.02.2004, 20.27.11 »
Suurin virhe on seurassa pojankloppeina debytoineet, kovalla asenteella pelipaikan hankkineet runkopelaajat jäävät varjoon, kun muualta rahdataan väkisin isolla rahalla saman tason miehiä, joilla joukkueeseen ei saada minkäänlaista jatkuvuutta ja "Madridilaista henkeä".

Se on kuitenkin niin, että jos tähti pelaa kotiseudun huippuseurassa, fanit ja joukkuetoverit viihtyvät paljon paremmin, kuin jos runkomiehet tulevat kaikista maailmankolkista. Paitsi Englannissa, koska siellä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi tähtipelaajia.

Jääkiekosta olisi yksi opittava asia: ulkomaalaiskiintiön voisi laittaa 3-5/joukkue. Siis ei EU-kiintiö, vaan ulkomaalaiskiintiö. Rupeaisi hullut hankinnat loppumaan ja talous kohentumaan monelta seuralta.

Tämä on kyllä tosi kuin vesi. 8)