Kirjoittaja Aihe: UCL 2011-2012  (Luettu 30651 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Huoltra

  • Viestejä: 1030
UCL 2011-2012
« : 26.08.2011, 08.46.34 »
Noniin lohkot on arvottu.. Mitäs mieltä immeiset on? Jotenkin huvittavaa että jälleen kerran Ranskan ylpeys Lyon on Madridilaisen kanssa samassa lohkossa.. on se vaan niin hauskaa.. pahin homma tässä on että yleisesti valkoisilla on onllut ongelmia juuri tuon joukkueen kanssa.. mutta miksi? (lukuun ottamatta viime kautta)..

Lohkot tässä:

A-lohko
Bayern München
Villarreal
Manchester City
Napoli
------------------
B-lohko
Inter
TsSKA Moskova
Lille
Trabzonspor
------------------
C-lohko
Manchester United
Benfica
FC Basel
Otelul Galati
------------------
D-lohko
Real Madrid
Lyon
Ajax
Dinamo Zagreb
------------------
E-lohko
Chelsea
Valencia
Leverkusen
Genk
------------------
F-lohko
Arsenal
Marseille
Olympiakos
Borussia Dortmund
------------------
G-lohko
FC Porto
Shaktar Donetsk
Zenit
APOEL
------------------
H-lohko
FC Barcelona
AC Milan
BATE Borisov
Viktoria Plzen
------------------

Ennakkoonhan A-lohko on se ns. kuolemanlohko.. ihan tajuttoman kova lohko...
Onneksi Barca ei saanut sitä helpointa jälleen..Milan ei päästä helpolla eikä muutkaan kotonaan mitään heittopusseja ole..BATE etunenässä.

glins

  • Viestejä: 68
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #1 : 26.08.2011, 10.35.10 »
Miettikääs jos Klubi olis voittanu Dinamo Zagrebin. (Real finnair stadionilla)

iiro.saukkonen

  • Viestejä: 55
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #2 : 26.08.2011, 10.55.58 »
Eikös siinä ois vielä ollut yks peli? Malmö muistaakseni oli hjk - dinamo otteluparin vastustaja... mutta oishan nyt hjk malmön voittanut...
"Ja nyt siellä kaikki Culet vaativat Gutille keltaista korttia, ulosajoa, pelikieltoa ja vankilatuomiota." - Tuomas Virkkunen

Paroni

  • Viestejä: 65
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #3 : 26.08.2011, 11.03.13 »
Lohko voittohan tosta tulee.
Lyon on kyllä suurta ironiaa, ehkä pitäisi pelata pre-temporassa jo valmiiksi peli tai parikin aina Lyonia vastaan.
Ajaxia ei tietenkään kannata aliarvioida, kuten aina pelaavat nättiä futista ja jengissä on nuoria nälkäisiä pelaajia. Silti Realin pitäisi suhteellisen helposti voittaa oma lohkonsa.



G Higuain

  • Viestejä: 341
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #4 : 26.08.2011, 11.13.38 »
Samoja turisteja taas lohkossa :keskari: A-lohkolle toki :peukku_ylos:

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #5 : 26.08.2011, 11.51.04 »
Näin on..
Tosin kiva nähdä joukkueita jotka ei aikaisemmin ole UCL:ssä ollut..
Zagrebille tosin toivon kaikkea PAHAA  :keskari:  Jotenkin en vain voi sietää tuota jengiä..
Valkoisille toki lohkovoitto mutt Ajaxin toivoisin menevän toisena jatkoon.. Lyonin pojat sais jäädä nyt prkl pois jatkopeleistä!

E-lohkossa veikkaan yllättäjäksi Genk:iä.. pistän kympin likoon sen jatkopaikasta ;)  :peukku_ylos:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #6 : 26.08.2011, 14.01.11 »
Toivotaan kaikesta huolimatta, että YLE näyttää Realin matseja. Ihan hyvin esim. Real - Lyon pystyy kilpailemaan muiden kanssa otteluna puolueettomasta näkökulmasta.

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #7 : 29.09.2011, 10.36.58 »
Toivotaan kaikesta huolimatta, että YLE näyttää Realin matseja. Ihan hyvin esim. Real - Lyon pystyy kilpailemaan muiden kanssa otteluna puolueettomasta näkökulmasta.
Toiveesi, kuten myös meidän muidenkin, toteutuu: http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapallo/mestarien_liiga/2011/09/jatkuuko_real_madridin_voittokulku_tv-pelissa_2909621.html

  • Viestejä: 648
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #8 : 19.10.2011, 00.19.56 »
Kun A-D -lohkoissa on puolet (3) matseista pelattu, on Real muuten ainoa joukkue puhtaalla pelillä ja lisäksi ei yhtään maalia omiin. Marseillellä myös vain voittoja ja 0 päästettyä, mutta vasta 2 matsia takana.

Hyvältä näyttää, mutta alkulohkossa vasta mennään ...

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #9 : 07.12.2011, 10.03.46 »
Leverkusen, Marseille, Zenit ja AC Milan ovat mahdollisia vastustajia ensimmäiselle pudotuspelikierrokselle. Milan on kyllä kova nippu, mutta nuo muut pitäisi olla helpohkosti hoideltavissa.

Tänään selviää loput vaihtoehdot. A-lohkosta tulee jokatapauksessa kova mahdollinen vastus: Napoli tai City. B-lohkosta tarjolla helpompaa: Trabzonspor/Lille/CSKA Moscow. C-lohkosta on tarjolla todennäköisesti Manchester United.

Arvonta on luvassa ensi viikon perjantaina 16.12.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #10 : 07.12.2011, 13.18.20 »
Milan ja Manchesterin joukkueet eivät kyllä houkuttele. Myös Napoli on erittäin paha paikka vierailla. Ei myöskään sovi aliarvioida Turkin ja Moskovan vierailuitten vaikeutta, tosin kotona nuo nyt pitäisi vähintään hoidella maan alle.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #11 : 07.12.2011, 22.34.50 »
45min. takana ja Basel johtaa ManUa 1-0. Mielenkiintoiseksi menee, jos ottelu päättyy näin ja Punaiset paholaiset tippuvat jatkosta..  :o
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #12 : 07.12.2011, 23.45.05 »
Ja niinhän se Manu hävisi 2-1 ja lensi ulos...ehkä sen pappa Fergusoninkin pitäisi jäädä eläkkeelle ::)

  • Viestejä: 648
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #13 : 07.12.2011, 23.51.41 »
Tämäniltaisella voitolla Real Madrid teki nyt sitten 3 uutta ennätystä:
Paras alkulohkovaihe koskaan UCL:n historiassa millään joukkueella
Realin oma maaliennätys alkulohkovaiheessa ja
Realin ennätyspitkä sarja perättäisissä voitoissa!

Jokaiselle  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
ja  :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: !

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #14 : 08.12.2011, 00.20.51 »
A-lohko: Bayern München, Napoli
B-lohko: Inter, TsSKA Moskova
C-lohko: Benfica, Basel
D-lohko: Real Madrid, Lyon
E-lohko: Chelsea, Bayer Leverkusen
F-lohko: Arsenal, Olympique Marseille
G-lohko: APOEL, Pietarin Zenit
H-lohko: Barcelona, AC Milan

Tuossa 16 parhaan joukkoon matkaavat joukkueet. Vaihtoehtoina neljännesvälieriin meidän vastustajaksi on siis: Napoli, TsSka Moskova, Basel, Leverkusen, Marseille, Zenit tai Milan.

Puolivälierissä vastassa luultavasti Lyon :).

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #15 : 08.12.2011, 00.45.01 »
Ottakaa muistiin: avausroundilla vastaan Marseille, sitten Lyon, sen jälkeen Milan ja finaalissa Munchen.  ;D

Mut joo, tunne että ranskaan saa taas matkata.

Jos ihan mielivastustajaa nyt haetaan, niin näin äkkiseltään ottaisin varmaan juuri Marseillen, Leverkusenin tai Baselin. Tokihan tässä vaiheessa jokainen pitää lyödä, tuli sieltä vastaan kuka tahansa, mutta ehkä näillä olisi helpoin aloittaa.

Napoli ja Milan ovat niitä, joita sitten taas mieluusti ei.

Clasicoa ja UCL-arvontoja venailles  :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #16 : 08.12.2011, 07.31.36 »
Leverkusen sieltä tulee, mark my word. ;)
iVamos sanoi Sergio Ramos!

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #17 : 08.12.2011, 09.47.36 »
Leverkusen sieltä tulee, mark my word. ;)

Mä toivon kans tätä!
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #18 : 08.12.2011, 09.52.56 »
Mä toivon kans tätä!

Vois olla, että Zidanea hymyillyttäis katsomossa myös. ;)
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL 2011-2012
« Vastaus #19 : 08.12.2011, 13.33.56 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!