Kirjoittaja Aihe: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb  (Luettu 15988 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #60 : 22.11.2011, 23.00.31 »
ei toi altintop nyt mikään kultajalka oo mut sopiva penkkimies..

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #61 : 22.11.2011, 23.03.35 »
Voi pipitan munatskut.. mutta Benzin ja Callejohin pelille todella iso  :peukku_ylos:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #62 : 22.11.2011, 23.09.05 »
Benz  :pallo: :pallo: :pallo:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #63 : 22.11.2011, 23.09.17 »
Loistavaa yhteistyötä ja BENZ niittaa! 6-0..yks vielä niin ennätys on valmis..

E: Siis Realin ennätys

Ihmelilja

  • Viestejä: 112
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #64 : 22.11.2011, 23.09.31 »
Benzema!  :sydän:

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #65 : 22.11.2011, 23.09.39 »
Benz-Pipita-Benz ja 6-0. Pari vielä matkaa Mestareiden Liigan ennätykseen  ;D

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #66 : 22.11.2011, 23.09.46 »
Superb. :pallo:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #67 : 22.11.2011, 23.24.26 »
 :o
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #68 : 22.11.2011, 23.24.32 »
no sinne meni nollat... :peukku_alas:

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #69 : 22.11.2011, 23.24.53 »
Siinä oli sitten ensimmäinen maali realin verkkon CL:ssä  :peukku_alas:
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #70 : 22.11.2011, 23.26.15 »
Ei helvetti... :peukku_alas:

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #71 : 22.11.2011, 23.26.24 »
taivas varjele BENZ!! lähellä on...

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #72 : 22.11.2011, 23.27.04 »
Benzema ja Higuain kyllä pelaavat erittäin hyvin yhteen! :peukku_ylos: :peukku_ylos:
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #73 : 22.11.2011, 23.27.35 »
Eipä tarvi sitä enään jatkopeleissä jännittää.  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #74 : 22.11.2011, 23.33.29 »
no prkl..

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #75 : 22.11.2011, 23.35.48 »
Juurikin olin sanomassa, että tästä pelistä on vaikea hakea jt negatiivista nii sieltä se sitten tuli kaksi ihan turhaa maalia.
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7168
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #76 : 22.11.2011, 23.36.31 »
Harmittavasti meni nollaputki katki. Oli muuten Adán pirun lähellä pallon kaappaamista tuossa toisessa maalissa.

Juurikin olin sanomassa, että tästä pelistä on vaikea hakea jt negatiivista nii sieltä se sitten tuli kaksi ihan turhaa maalia.
Jotenkin osasin odottaa, että omissa tulee soimaan. Paljon uusia jätkiä kentällä ja luonnollisesti askelmerkit eivät ihan olleet tutut kaikille.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #77 : 22.11.2011, 23.36.38 »
peli paketissa.. loistavaa jalkapalloa jos ei lasketa lopun sössimistä tai sanotaanko niin että annettiin kaverinkin pelata välillä..
Hieno ilta joten öitä vaan kaikille!

SIEMPRE FIELES!

E: Napolille iso  :peukku_ylos:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #78 : 22.11.2011, 23.37.22 »
Kyllä vähän karvas maku jää noista maaleista, ei voi mitään.

Pitää nyt koittaa ajatella positiivisesti, lohkon kärkipaikka varma ;D

Redondo

  • Vieras
Vs: UCL Alkulohko; 5 kierros: Real Madrid - Dinamo Zagreb
« Vastaus #79 : 23.11.2011, 00.20.03 »
Jotenkin osasin odottaa, että omissa tulee soimaan. Paljon uusia jätkiä kentällä ja luonnollisesti askelmerkit eivät ihan olleet tutut kaikille.
Veskari, koko linja ja molemmat pivotet vähän pelanneita ja osa vielä "väärillä" pelipaikoilla, niin eipä tuo tosiaan yllätä. Lisäksi taululla 6-0, niin pelaamisesta tulee vähän liian huoletonta.

Callejonin suoritukselle tänään  :peukku_ylos: Pari maalia ja hattrick taisi olla muutamista senteistä kiinni, kun Dinamon veskari sai näppinsä väliin tuossa zipissä. Karimilta (2+1) ja Higuainilta (1+2) jälleen hyvää suorittamista. Özilkin oli pirteä sen mitä pelasi. Coentraokin jaksoi ravata laidallaan.

Josella alkaa vaihtoehtoja kyllä löytyä. Callejonin voi tämän iltaisen perusteella heittää tuleen kovemmissakin otteluissa. Coentrao voi aivan hyvin lunastaa paikkansa ideaaliavauksessa. Sahinilla on potentiaalia vaikka mihin. Lassista on kehkeytymässä luotettava sotaratsu, joka pelaa paikkaa kuin paikkaa. Varanen päätä ei tunnu hirveästi kylmäävän, vaikka ikää on niukasti teini-iän yli.

Hyvältä siis näyttää kaiken kaikkiaan. Viikonloppuna Atleticon kimppuun. Kenties hiukan erinäköisellä miehistöllä  ;)