Kirjoittaja Aihe: Jornada 14; El Derbi madrileño: Real Madrid - Atletico Madrid  (Luettu 5920 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Ei ollu tuomarilla munaa heittää toista Pateticolaista suihkuun.. :peukku_alas:

Redondo

  • Vieras
Yllättävä kortti Xabille  ;)

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Siinä se Xabin yellow :D

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Kyllä pikkasen yskii ykköskokoonpanon meno tällä hetkellä. Kuten jo sanoin, hermostuneisuutta on liikaa. Maria ei kyllä vakuuttanut, ainoa hyvä asia oli syöttö Benzemalle pilkkua edeltäneessä tilanteessa.

Redondo

  • Vieras
Vähän vaisua oli. Ei silti mitään hätää, toisen puoliajan alkuun kunnon draivi päälle ja peli ratkeaa vartissa. Ei näitä huvita jättää ratkaistavaksi viimeiselle kymmenelle minuutille...

Redondo

  • Vieras
VAMOS! Cristiano to Di Maria ja 2-1  :tuoppi:

Redondo

  • Vieras
Pipita käyttää totuttuun tapaan Atletico-puolustuksen hölmöilyn hyväkseen. Näitä on nähty derbyissä ennenkin  :D

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
HIGUAIN UPEE!! :peukku_ylos: :pallo:

Redondo

  • Vieras
Asenjo ei viitsi edes yrittää enää Cristianon pilkun torjumista  ;D

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Oli kyllä upeeta peliä pilkkua ennen Pipita&Crisu -akselilta! Ja pilkku sitä tuttua laatua :peukku_ylos:

Redondo

  • Vieras
"Edelleen etsimme varteenotettavaa Derby-vastustajaa"  ;D

Redondo

  • Vieras
4-1 FT ja 13. voitto putkeen. 6 Pisteen sarjajohdossa ainakin pari tuntia. Maistuu  :traktori:

Redondo

  • Vieras

Vielä tuo Ultras Surin jälkimmäinen, ei niin näyttävä, mutta sitäkin osuvampi, tifo  :peukku_ylos:

Google translaten avulla suomennettuna jotenkin näin: "Etsii kunnollista vastustajaa derbyyn. Tässä syy."  ;D

Rootface

  • Viestejä: 3240

Vielä tuo Ultras Surin jälkimmäinen, ei niin näyttävä, mutta sitäkin osuvampi, tifo  :peukku_ylos:

Google translaten avulla suomennettuna jotenkin näin: "Etsii kunnollista vastustajaa derbyyn. Tässä syy."  ;D
:peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Hieno peli ja odotettu voitto. Taisi olla 13 voitto putkeen näyttää erittäin hyvältä.
Päällimäisenä pelistä jäi Atleticon ruma pelaaminen melkeen, joka tilanteessa sukitettiin realin pelaajia  :keskari:

Getafe johtaa Barcelonaa 1-0  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 27.11.2011, 00.28.50 kirjoittanut Higuain#20 »
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

Redondo

  • Vieras
Jälkipyykin pesua:

"Kuinka vaikeaa on pelata 10 vastaan 14! Olen ylpeä joukkueestani"
Dominquez halajaa sakkoja Twitterissä  :)


Courtois on näemmä todella suoraselkäinen kaveri ja myönsi ensimmäisen tilanteen olleen selkeä rangaistuspotku.  :peukku_ylos:
http://www.as.com/futbol/articulo/courtois-fue-listo-busco-fue/20111126dasdasftb_64/Tes


Mourinholta kuittia Atleticon suuntaan: " Luckily we had carbon fibre shinpads that work really well."