Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina  (Luettu 9470 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Otteluiden ajankohdat
  • 13.12. klo 21.00: SD Ponferradina - Real Madrid
  • 20.12. klo 21.00: Real Madrid - SD Ponferradina

    Puolustava mestari aloittaa Copa del Rey -urakkansa Leonin maakunnassa luoteis-Espanjassa SD Ponferradinaa vastaan. SD Ponferradinalla ei historian saatossa erityistä menestystä ole tullut, vaan pian 90-vuotiaan seuran parhaat meriitit ovat 2 ranskalaista visiittiä Segundassa 2000-luvulla. Tällä hetkellä SD Ponferradina pelaa Segunda B:ssä ja on oman lohkonsa kärkipäässä.

    Real Madridilla on kirvelevä tappio alla Klassikossa ja toivottavasti Ponferradina joutuu tänään Valkoisten kiukun kohteeksi.

    Kokoonpano:
    Porteros: Adán, Jesús y Pacheco.
    Defensas: Varane, Marcelo, Albiol y Sergio Ramos.
    Centrocampistas: Altintop, Khedira, Granero, Sahin, Özil, Callejón y Kaká.
    Delanteros: Cristiano Ronaldo, Higuaín y Jesé.

    Mourinho jätti kasan avainpelaajia kotiin: Casillas, Pepe, Coentrão, Lass, Xabi Alonso, Di María, Arbeloa ja Benzema. Carvalho on edelleen loukkaantuneena. Jese on jälleen matkassa, kuten myös veskarilupaus Fernando Pacheco.

    Ennakoitu avaus:
    Paperi-Marcan ennakoitu avaus näyttää ihan asialliselta:
    --------------------Higuain--------------------
    Cristiano------------Kaka---------Callejon
    ---------------Sahin-----Khedira-------------
    Marcelo-----Varane----Albiol-----Altintop
    ---------------------Adan---------------------

    Higuainin tilalle voisi toki heittää Jesenkin, mutta toisaalta turha antaa argon kadottaa maalivirettään.  Kaka tarvitsee minuutteja ja Callejon on ansainnut jokaikisen minuutin loistavilla otteillaan.

    Cristiano sai, ehkä vähän liikaakin, lokaa niskaan Klassikon jälkeen. Huonosti Cristiano pelasi, mutta eipä kukaan muukaan hyökkäyspään kaveri varsinaisesti loistanut. Sen verran monta peliä on Cristiano tälläkin kaudella ratkonut, että parempi on antaa lusitaanin olla avauksessa ja iskeä vaikka vaikka pari maalia.

    Sahinin kohdalla tilanne on sama kuin Kakalla. Khediran tilalla voisi olla myös Granero, mutta näillä mennään. Alakerta on ihan hyvä noin, koska Ramosia on turhaa sen enempää rasittaa, joten muita vaihtoehtoja ei oikein ole.

    Televisionti
    Canal+ Sport HD alkaen 20.55

    e. Adanhan se tietysti maalissa tulee olemaan. Kiitos MÖ.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2011, 12.52.38 kirjoittanut Redondo »

  • Viestejä: 648
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #1 : 13.12.2011, 12.42.54 »
Avauksesta kiitos!

Oisko kuitenkin Adan?

Onko tuo Altintop oikeasti noin jokapaikan höylä että pelaa myös vaikka laitapakkina? Cristianolle toivotaan todellakin maaleja ettei jää Klassikko pitkäksi ajaksi kummittelemaan.

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #2 : 13.12.2011, 12.58.33 »
Avauksesta kiitos!

Oisko kuitenkin Adan?

Onko tuo Altintop oikeasti noin jokapaikan höylä että pelaa myös vaikka laitapakkina? Cristianolle toivotaan todellakin maaleja ettei jää Klassikko pitkäksi ajaksi kummittelemaan.
Adan korjattu maaliin  :)

Altintopin hankkimista perusteltiin juurikin tuolla, että CV:n mukaan pystyy pelaamaan molempina laitapakkeina ja keskikentälläkin melkein joka roolissa.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #3 : 13.12.2011, 18.21.22 »
Ronaldo tosiaan saisi päästä taas maalin makuun, vaikka se nyt luultavasti vain lisäisi "osuu vain pieniä vastaan" -kritiikkiä ;D. On se hankalaa.

Avaus näyttää mielenkiintoiselta ja maalijuhliahan illalla pitäisi kaiken järjen mukaan viettää, jos tuolla miehistöllä otteluun lähdetään.

P.S. Marcelo, joka näyttäisi olevan myöskin ennakoidussa avauksessa, valittiin tänään tulleessa Goal-lehdessä maailman kolmanneksi yliarvostetuimmaksi pelaajaksi... Samaa mieltä tuskin kovin moni on. :peukku_alas: :-\

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #4 : 13.12.2011, 19.38.30 »
Real Madrid: Adán; Raúl Albiol, Varane, Sergio Ramos, Marcelo; Khedira, Sahin, Altintop; Kaká, Cristiano Ronaldo e Higuaín.

Jotain 4-3-2-1 tyyppistä formationia siis tänään. Ihan pätevältä näyttää. Players to watch itelleni Sahin ja Ronaldo.

E. Taitaa sittenkin olla 4-2-3-1, Altintop oikeassa laidassa, Kaka keskellä, Ronaldo vasemmalla.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2011, 20.29.35 kirjoittanut TAMI »

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #5 : 13.12.2011, 20.36.57 »
Real Madrid: Adán; Raúl Albiol, Varane, Sergio Ramos, Marcelo; Khedira, Sahin, Altintop; Kaká, Cristiano Ronaldo e Higuaín.

Jotain 4-3-2-1 tyyppistä formationia siis tänään. Ihan pätevältä näyttää. Players to watch itelleni Sahin ja Ronaldo.

E. Taitaa sittenkin olla 4-2-3-1, Altintop oikeassa laidassa, Kaka keskellä, Ronaldo vasemmalla.
Tuo oli itseasiassa verkko-Marcan veikkaus avauksesta.

Oikea avaus on tuossa muodossa mitä paperi-Marca ennakoi eli Adán; Altintop, Albiol, Varane, Marcelo; Khedira, Sahin, Callejón, Ronaldo, Kaká e Higuaín.

Ihmelilja

  • Viestejä: 112
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #6 : 13.12.2011, 21.00.11 »
Onkos hyvää striimiä löytynyt? Laitelkaas, jos on löytynyt  :)

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #7 : 13.12.2011, 21.23.38 »
Vähän pelailun makua. Positiiviista on se, että Nuri Sahin on hyvin pelissä mukana  :peukku_ylos:

Kakan pitäisi tarjota apuja Sahinille pelinrakentelussa, jotta peli lähtisi paremmin rullaamaan.

Nyt peräkkäin pari paikkaa, mutta kliinisyys puuttuu...

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #8 : 13.12.2011, 21.24.55 »
Onkos hyvää striimiä löytynyt? Laitelkaas, jos on löytynyt  :)
Veetle: http://veetle.com/index.php/channel/view#4ca7679f5c64b
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Ihmelilja

  • Viestejä: 112
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #9 : 13.12.2011, 21.30.00 »
Callejon ja 1-0!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #10 : 13.12.2011, 21.30.19 »
Tulihan se sieltä!
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #11 : 13.12.2011, 21.30.43 »
0-1 ja maalintekijänä luonnollisesti alkukauden (peliaikaan nähden) tehokkain pelaaja: Jose Callejon  :peukku_ylos:

Keskityksen tarjoajana Sami Khedira  :tuoppi:

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #12 : 13.12.2011, 22.23.38 »
Albiol hölmöilee itsensä pihalle  :peukku_alas:

Ramoskin joutuu hommiin...

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #13 : 13.12.2011, 22.28.15 »
Cristiano sai sen mitä halusi ja nyt kenties Jeseä baanalle?

e. Toiveeni kuultiin  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 13.12.2011, 22.30.34 kirjoittanut Redondo »

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #14 : 13.12.2011, 22.46.11 »
Perusvoitto ja sinettiin nyt tämä ottelupari. Kotona höntsätä sitten vielä 2.osa.

Täytyy kyllä kehua tuota yleisöä; ei kovinkaan suuri stadion, mutta lopussa mukavasti porukka lauleskeli ja piti ääntä, vaikka takkiin tulikin  :peukku_ylos:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #15 : 13.12.2011, 22.49.16 »
Perusvoitto ja sinettiin nyt tämä ottelupari. Kotona höntsätä sitten vielä 2.osa.

Täytyy kyllä kehua tuota yleisöä; ei kovinkaan suuri stadion, mutta lopussa mukavasti porukka lauleskeli ja piti ääntä, vaikka takkiin tulikin  :peukku_ylos:
Huikea meno oli kyllä katsomossa loppuminuutit  :traktori:

Real Madrid on edellisen kerran voittanut kauden ensimmäisen Copa-ottelun kaudella 2005-2006.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #16 : 13.12.2011, 23.01.24 »
Eipähän tosiaankaan tapahtunut mitään ihmeitä, pelattiin simppeli peli ja haettiin, mitä tarvittiin. Tästä jatketaan :peukku_ylos:

Callejonin maalivireelle ja ennen kaikkea asenteelle :peukku_ylos:!
« Viimeksi muokattu: 13.12.2011, 23.07.59 kirjoittanut TAMI »

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #17 : 19.12.2011, 22.23.29 »
Huomenna tahkotaan tuo toinen osa Bernabeulla klo 21.00 Suomen aikaa.

Jose on julkistanut nippunsa koitokseen. Jo ennestään oli tiedossa, että Etelä-Amerikkalaiset saavat pidemmän loman, eivätkä osallistu tähän otteluun. Näiden lisäksi Albiol kärsii pelikieltonsa ja Ramos ja Carvalho ovat sivussa. Jose on lisäksi antanut vapaata Ikerille, Cristianolle, Lassille ja Arbeloalle.

CONVOCATORIA DEL REAL MADRID
Porteros: Adán, Jesús y Pacheco.
Defensas: Pepe, Coentrão, Varane, Nacho y Casado.
Centrocampistas: Sahin, Altintop, Özil, Khedira, Xabi Alonso, Granero y Callejón.
Delanteros: Joselu y Benzema.
Jesus, Pachedo, Nacho, Casado ja Joselu on nostettu Canterasta avuksi.

Jännä nähdä miten Jose tuosta avauksen luo. Hyökkääviä pelaajia ei ainakaan ole liiaksi. Benzeman Jose lupasi kentälle laittaa. Lisäksi viikonloppuna penkillä istunut Özil ja Pepen punaisesta sijaiskärsinyt Callejon lienevät avauksessa. Sahinille haetaan varmasti pelituntumaa. Perinteiseen espanjalaismedian tyyliin Sahinin asema joukkueessa on jo kyseenalaistettu. Onhan tämän kauden debytantilla kasassa jo melkein 300 peliminuuttia pitkän loukkaantumisen jälkeen.

Josella tuntuisi olevan tapana, että mahdollisimman moni Canteran pelaaja debytoisi edustusjoukkueessa, joten eiköhän Casado saa ainakin minuutteja huomma. Olisihan se hienoa, jos Pepe jätettäisiin penkille huilimaan ja alakerrassa olisi Varane, Nacho ja Casado -kolmikko avauksessa ja Coentrao/Altintop oikeana pakkina. Tuskin Jose kuitenkaan näin paljoa lähtee hassuttelemaan. Toisaalta Castillakin melko varmasti selviäisi tässä tilanteessa jatkoon, joten miksi ei.

Verkko-Marcan veikkaus avauksesta näyttää tältä:
----------------Benz-----------------
----------Özil--------Callejon------
Khedira-----Sahin-------Granero
Casado-Pepe--Varane-Altintop
--------------Adan------------------
Hyvä tuokin...  :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #18 : 20.12.2011, 11.43.12 »
Verkko-Marcan veikkaus avauksesta näyttää tältä:
----------------Benz-----------------
----------Özil--------Callejon------
Khedira-----Sahin-------Granero
Casado-Pepe--Varane-Altintop
--------------Adan------------------
Hyvä tuokin...  :peukku_ylos:
Tämä käy varsin hyvin  :peukku_ylos: Hitto ku olisi Jesé mukana.

Harmi, ettei tämä tule Canal+ SportHD:ltä. Pitää streamiin tyytyä.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Redondo

  • Vieras
Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
« Vastaus #19 : 20.12.2011, 20.03.21 »
Verkko-Marcan uuden päivityksen mukaan Joselu aloittaisi Benzeman kärkiparina ja Khedira putoaisi penkille. Lisäksi Coentrao olisi vasempana pakkina. Virallinen julkistetaan ihan lähihetkinä, joten katsellaan. Voisi se Casadokin nyt siellä avauksessa olla.

Marcan liveseurannan mukaan Ponferradinan faneja olisi Bernabeulla 4000-5000  :peukku_ylos: