Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista  (Luettu 243575 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri

• *REAL MADRID*
Huhuja pelaaja-siirroista
« : 30.11.2002, 16.27.36 »
Eli tässä osiossa voisimme puhua pelaaja-siirroista, muidenkin joukkueiden, kuin Realin osalta ;)

Eli eli... tänään luki mtv3:sen txt-tv:ssä, että Ajaxin Chivu olisi tulossa Realiin, ja asia olisi jo aika varma. Onko kukaan kuullut tästä mitään tarkempaa? Olisihan Chivu hyvä paikkaaja Hierron lopetettua...joskus 2 kauden kuluttua ;D
Vai koskas se Hierro nyt päättikään lopettaa? Vai onko Hierro edes puhunut sellaista vai olenko taas kuvitellut omiani ???
REAL MADRID

Tomí

• Kalju nykyäs!
Re:Huhuja pelaaja-siirroista
« Vastaus #1 : 30.11.2002, 20.09.26 »
Jahas... Että Siivu. En kyllä ite muista Hierron puheita lopettamisesta, mutta luulisin, että se parin kauden päästä olis lopettamassa. Omasta mielestäni Pavon on kyllä hoidellut ihan hyvin Hierron tonttia tämän ollessa luokkaantunut. Toisaalta taas Real ehkä tarvitsisi yhden puolustajan lisää kun Hierro joskus lopettaa. Realilla on vissiin tulossa ihan hyviä nuoria puolustajia tulevaisuudessa. Joten olen edelleen sitä mieltä, että ajetaan niitä sisään edustusjoukkueeseen, samalla tapaa kun Portillo ja Tote, Copa del Reyn kautta. Tässä mun mielipide. Jos Real myy nuoria puolustajiaan ni ehkä sitten pitää joitain uusia ostaa tilalle. Mutta elekkee myykö. :)

Petri

• *REAL MADRID*
« Vastaus #2 : 30.11.2002, 20.41.37 »
No joo... yhdyn kyllä noin 90%:sesti Tomín sanoihin... onhan se tärkeää, että omia junnuja ajetaan sisään, ja Pavon on hoidellu hommat hyvin, mutta kyllä Chivun kaltainen vahvistus olisi kova! Ja eikö Chivu ole kova sana juuri tällä hetkellä? Joten mielestäni hänet voisi ostaa... Mutta toki pitää muistaa myös omat junnut!  ;)
REAL MADRID

Royce

• Vieras
« Vastaus #3 : 01.12.2002, 11.05.37 »
Chivu siirtyy Realiin tänä talvena... ei kesällä...
Omia kasvatteja realilla ei pahemmin puolustuspäähän ole saatavilla, mikäli tasokasta vahvistusta etsitään, Rubenista siihen kun ei ole...

Hyybio

• Minä rakastan YaBB SE Forumia!
« Vastaus #4 : 03.12.2002, 13.28.51 »
Mun mielestä Chivu paikkaisi hyvin Hierron mutta mielummin Hierro kuin Chivu!!!Mun mielestä Hierro ei ole sanonut lopettavansa ei toivottavasti lopeta lähiaikoina...

Ps.Tää foorumi RULEZ 8) 8) :o :o

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #5 : 03.12.2002, 13.33.14 »
Chivu siirtyy Realiin tänä talvena... ei kesällä...
Omia kasvatteja realilla ei pahemmin puolustuspäähän ole saatavilla, mikäli tasokasta vahvistusta etsitään, Rubenista siihen kun ei ole...

Ruben kaipaa vielä koulutusta. Ehkäpä kausi lainalla jossain tekisi eetvarttia kehitykselle. Chivu olisi tervetullut lisä Realin takalinjoille. Lahjakas pelaaja, jolla on hyvä tekniikka ja pelinlukutaito. Sijoittuu hyvin, jolla korvaa nopeuden puutetta. Bonuksena osaa tehdä maaleja (hirmuinen laukaus)...

Hyybio

« Vastaus #6 : 03.12.2002, 13.39.13 »
ivan hivu olisi hyvä pelaaja Realin takalinjoille...Se on pelannu tänä vuonna hirmusen hyvin ja eiks se oo nuorikin ???

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #7 : 03.12.2002, 13.47.07 »
ivan hivu olisi hyvä pelaaja Realin takalinjoille...Se on pelannu tänä vuonna hirmusen hyvin ja eiks se oo nuorikin ???

Ivan hivu?  ;D  Siis Christian Chivu... Näyttäis olevan syntynyt 26. lokakuuta 1980.

Lähteenä Ajaxin kotisivut: http://www.ajax.nl/show/id=4205/dbid=5/typeofpage=1823

Hyybio

« Vastaus #8 : 03.12.2002, 13.53.38 »
Sori mulla tuli pari pahaa kirjotus virjettä :) Paitti nyt en muista mitä mun muuta mun piti kirjottaa siihen muuta kuin Chivu

Tomí

• Kalju nykyäs!
« Vastaus #9 : 03.12.2002, 21.29.04 »
Eurogoalsissa puhuttiin jotain, että Ronaldinho olis lähössä PSG:stä tän talven jälkeen. Onko jollain tietoa, minkä sortin huhu tää on?

Petri

• *REAL MADRID*
« Vastaus #10 : 03.12.2002, 21.39.53 »
Huhun varmuudesta en tiedä, mutta ei olisi ihme tuo Ronaldinhon lähtö PSG:stä. Mielestäni mies on pelannut aika vakuuttavasti ::)
REAL MADRID

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #11 : 04.12.2002, 09.36.10 »
Ronaldinhon lähtöä spekuloitiin mediassa jo ennen kauden alkua. Ilmeisesti miehellä olisi ollut mielenkiintoa siirtyä johonkin isompaan seuraan, mutta PSG ei ollut halukas luopumaan, tjsp... Ranskan liigahan ei ole tasollisesti Euroopan kärkeä, joten ei ihme jos tekee mieli muualle.

Lienisikö sopimus katkolla kauden jälkeen?

Royce

• Vieras
« Vastaus #12 : 04.12.2002, 15.45.28 »

Ruben kaipaa vielä koulutusta. Ehkäpä kausi lainalla jossain tekisi eetvarttia kehitykselle. Chivu olisi tervetullut lisä Realin takalinjoille. Lahjakas pelaaja, jolla on hyvä tekniikka ja pelinlukutaito. Sijoittuu hyvin, jolla korvaa nopeuden puutetta. Bonuksena osaa tehdä maaleja (hirmuinen laukaus)...

Kaipaa aivan liian paljon koulutusta...
Aivan liian hidas, sitä ei välttämättä treenaamalla paranneta, EI osaa sijoittua hyvin  ;)

Tapsa

• I'm not living, I'm just killing time
« Vastaus #13 : 04.12.2002, 20.51.31 »
Chivu on kyllä ihan mielenkiintoinen ratkaisu toppari"ongelmaan". Kalskahtaa hyvältä hankinnalta.
Either way you turn, I'll be there
Open up your skull, I'll be there
Climbing up the walls

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #14 : 09.12.2002, 15.18.32 »
Pari Real Madrid -aiheista siirtohuhua tuolta Planetfootball.com -sivustolta:

ManU on huhujen mukaan Solarin ja Makelen perässä. Sama tuolle Solarille, mutta Makelele olisi paha menetys. Vastahan Interin tarjous Makelelesta hylättiin, joten ei liene pelkoa...

http://www.planetfootball.com/article.asp?id=122636&clid=186&cpid=23&title=United+linked+with+Real+duo

Guti haluaa enemmän peliaikaa tai saattaa lähteä muualle:

http://www.planetfootball.com/article.asp?id=122634&clid=186&cpid=23&title=Guti+hints+at+exit

heidi

« Vastaus #15 : 11.12.2002, 00.56.11 »
...mutta Makelele saattaisi itse haluta pois. Herra oli vihjaillut ettei seura arvosta häntä tarpeeksi, ja hän saattaisi lähteä pois... http://www.soccernet.com/europe/news/2002/1210/20021210makelele.html

Toivottavasti ei.

Petri

• *REAL MADRID*
« Vastaus #16 : 13.12.2002, 21.20.39 »
Realin viikonloppuinen vastus Recreativo on hankkinut Urugualaisen? Zelayan, joka tulee Realin vähän aikaa siitten kohtaamasta Olimpiasta. Hänen ostonsa merkitsee Recreativon pelaajien vähentämistä, sillä miehellä on niin kova palkka... näin kertoo siis päivän mtv:n txt tv.
REAL MADRID

realforever

• Real & Raul Por Siempre..
« Vastaus #17 : 16.12.2002, 13.03.14 »
Chivu olisi erinomainen valinta paikkaamaan Hierron aukon puolustuksessa tulevaisuudessa. Chivu on on ainakin minun mielestäni yksi euroopan parhaista toppareista tällä hetkellä, ja erittäin kuuma nimi. Olen seurannut tämän kyseisen miehen otteita jo useamman vuoden, huima itsevarmuus, kylmäpäisyys tilanteisiin menossa ja hyvä pelisilmä ovat vahvuuksia tälle nuorelle Romanialaiselle. Täytti muuten lokakuussa 22 vuotta jos en ihan väärin muista. Eli saa ainakin minun täyden hyväksynnän .. :)

Roberto

« Vastaus #18 : 16.12.2002, 14.02.56 »
Puolustuspään pelaajien siirtokuviot:

Jos Chivu tulee Madridiin, hankkii Ajax Frank de Boerin tilalle.

Jos taas Chivu lähtee Milanon tai Torinon suunnalle tai jää vielä Ajaxiin, Madrid koettaa hankkia Frank de Boerin.

Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Royce

• Vieras
« Vastaus #19 : 16.12.2002, 15.50.55 »

Jos taas Chivu lähtee Milanon tai Torinon suunnalle tai jää vielä Ajaxiin, Madrid koettaa hankkia Frank de Boerin.

Ai? Mistäs ton oot vetänyt? En pahemmin usko tohon Frank De Boerin hankintaan... en pahemmin joo...
paremminkin vitsinä  ;)