Kirjoittaja Aihe: Jornada 18: Real Madrid - Granada  (Luettu 4803 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Jornada 18: Real Madrid - Granada
« : 07.01.2012, 12.24.07 »
Partido: Real Madrid - Granada
Fecha: Sábado 07/01/2012
Hora: 20:00
Estadio: Santiago Bernabéu
Jornada: 18
Árbitro: Muñiz Fernández (Comité Asturiano)

Marcelon ensiesiintymisestä Valkoisessa paidassa on tänään tarkalleen 5 vuotta  :peukku_ylos:

Lähtökohdat:
Primera jatkuu joulutauon jälkeen kotiottelulla piskuista Granadaa vastaan. Realilla on melkoisen mukava 9 ottelun ohjelma Primerassa maaliskuun alkuun asti: 1 reissupeli ensi viikolla Mallorcaa vastaan, joka ei kotijoukkueena ole menneiden vuosien veroinen. Tämän lisäksi 8 ottelua Madridissa: 6 kotona ja vierailut Rayon ja Getafen stadioneille. Realilla on siis hyvät mahdollisuudet kehittää voittoputkea ja siten antaa painetta katalonian suuntaan.

Granada on mielenkiintoinen porukka. Tämä melkoisen nimetön, pitkälti Udinesen ja Benfican lainapelaajista koottu porukka porskuttaa mukavasti 4 pistettä putoamisviivan yläpuolella. Maaleja joukkue on "tykittänyt" 10 kappaletta 16 ottelussa. Toisaalta oma pääkin on pitänyt sillä Granada on päästänyt ainoastaan 16 maalia eli vähiten jättiläisten jälkeen.

Vierasotteluissa Granadan meno on ollut mielenkiintoista: 7 otteluun 3 tehtyä maalia, mutta silti melkoisen kovat päänahat plakkarissa: Sevilla ja Athletic Bilbao.

Granadan tunnetuimpia pelaajia lienevät Espanjassa (Recreativo,Getafe,Zaragoza) pitkään pelannut Ikechukwu Uche ja pieni väkkärä Dani Benitez. Mielenkiintoinen nimi on viime vuonna Castilllaa kipparoinut Fran Rico.

Kokoonpano:
Goalkeepers: Casillas, Adan, Jesus
Defenders: Ramos, Marcelo, Varane, Albiol
Midfielders: Lass, Khedira, Granero, Sahin, Xabi Alonso, Ozil, Callejon, Altintop, Kaka
Forwards: Cristiano Ronaldo, Higuain, Benzema

Di Maria on loukkaantuneena, kuten myös Pepe, joka olisi toki muutenkin poissa pelikiellon vuoksi. Carvalho, Arbeloa ja Coentrao ovat sivussa valmennuksen päätöksellä. Arbeloa ja Coentrao eivät kylläkään harjoitelleet eilen, joten onkohan siellä taustalla jotain vammaa josta ei kerrota?

Ennakoitu avaus:
Marca veikkaa Realin jatkavan hyvin pitkälti samalla koostumuksella kuin Malaga-peli lopetettiin. Topparipari on ainut joka vaihtuu.
---------------------Higuain-------------------
Cristiano-----------Benzema-----------Özil
--------------Khedira-------Xabi-------------
Marcelo-----Varane----Ramos--------Lass
-----------------------Iker---------------------

Itse tosin veikkaan, että muutoksia saattaa tulla enemmänkin. Granadan pitäisi kotona kaatua rotaatiomiehilläkin, varsinkin kun Malaga vierailu on edessä jo tiistaina.

Televisionti:
Canal + Aitio ja Sport HD alkaen 20.55  :peukku_ylos:

Striimit:
http://www.rojadirecta.me/
http://myp2p.bz/
http://atdhenet.tv/

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #1 : 07.01.2012, 14.07.54 »
Mitään kovin pitkää analyysiä en tässä kännykällä viitsi ruveta kirjoittelemaan, mutta hyvä avaus ja avauskokoonpano! Outo juttu tuo salaperäinen Fabion ja Alvaron poisjättäminen kokoonpanosta, toivottavasti siinä nyt ei ole taustalla mitään sen vakavampaa eripuraa tms.

Di Maria ja muut nyt vaan pelikuntoon seuraaviin otteluihin ja hoidetaan tämä granada pois alta rutiini-/murskavoitolla :).

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #2 : 07.01.2012, 20.14.00 »
CASILLAS; LASS, RAMOS, VARANE, MARCELO; XABI ALONSO, KHEDIRA; ÖZIL, BENZEMA, CRISTIANO: HIGUAÍN

Jose ei siis tarjonnut yllätyksiä ennakoituun nähden...

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #3 : 07.01.2012, 21.07.20 »
Taivaallisia nuo Xabin pitkät avaukset  :sydän:

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #4 : 07.01.2012, 21.22.05 »
Benzemaaaaa! 1 - 0.  :peukku_ylos:

Özililtä hauska syöttö!  :peukku_ylos:

... ja tasoitus saman tien.  :peukku_alas:

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #5 : 07.01.2012, 21.34.54 »
Sergio Ramoos!  :pallo:

Hyvin pukattu!
« Viimeksi muokattu: 07.01.2012, 21.36.28 kirjoittanut MÖ »

Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #6 : 07.01.2012, 21.35.25 »
Ronaldo kilpajuoksussa omalle 16 asti ja sitten vielä liukuu. :D :peukku_ylos:

Ja Ramos :sydän:
Slaven Bilic: Respect to women, football is the most beautiful thing in the world.

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #7 : 07.01.2012, 21.49.28 »
Vähän turhaa koohottamista välillä ja ideat loppuvat vastustajan boksin rajalla...toki kaksi maalia ja johto ovat tärkeintä. Nyt vähän tarkkuutta syöttöihin ja pari maalia lisää :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #8 : 07.01.2012, 21.50.52 »
Hyvin tuntuu kulmissa toimivan tuo Özil - Ramos yhteistyö.

Ja vieläkin jaksan ihailla Varane syöttötyöksentelyä, kovia täysin maata pitkin kulkevia syöttöjä. Aivan huikeaa tuon pelipaikan kaverilta.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #9 : 07.01.2012, 21.51.33 »
Jo edellisessä matsissa ihmettelin kuinka vaikeata näyttää olevan saada syöttö linjan taakse kärkimiehelle. Ei syötöt ja juoksut ole oikein samalla aaltopituudella.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #10 : 07.01.2012, 21.52.54 »
Tuskin tätä häviämässä ollaan mutta vähän näyttää jätkät saamattomilta lähestyessään tuota granadan bussia. Enemmän liikettä + vedot maalia kohti niin hyvä tulee.

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #11 : 07.01.2012, 21.53.15 »
Pikkaisen huolimatonta touhua, mutta materiaaliero on niin suuri, että Valkoiset on johdossa. Xabi ja Khedira voivat ainakin lopettaa harhasyötöt, niin ei ihan liikaa jouduta vaikeuksiin. Marcelokin voisi omassa päässä edes vähän yrittää puolustaa.

Benzema tuntuu olevan pelipäällä. Pipita aika yössä. Cristiano yrittää taas liian vaikeita juttuja. Özilille 2 maalisyöttöä, vaikkei muuten erikoisesti pelannutkaan.

Sergio Ramosin dominoinnille molemmissa päädyissä vielä erikseen  :peukku_ylos:

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #12 : 07.01.2012, 22.04.20 »
Marcelo jyrää keskeltä läpi ja pallo (puolivahingossa?) Pipitalle: 3 - 1!

Benzemaaaaa!  :pallo:
Özilillä jo 0+3 -tehot.  :tuoppi:
« Viimeksi muokattu: 07.01.2012, 22.06.50 kirjoittanut MÖ »

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #13 : 07.01.2012, 22.06.53 »
Benzemaa parhaimmillaan  :peukku_ylos:

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #14 : 07.01.2012, 22.07.41 »
Higuain päätti, että paskan pelaaminen saa riittää.

Jotenki naurattaa nuo Virkkusen kommentit aina, miten Realin jokainen maali/syöttö on aina hieman onnekas :D

Ja Benzema naputtaa 4-1 ja peli selvä  :pallo:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #15 : 07.01.2012, 22.08.13 »
Benzema loukkaantui.. voivoi...  :peukku_alas:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #16 : 07.01.2012, 22.09.21 »
Benzemaa parhaimmillaan  :peukku_ylos:
Tämän takia itse ainakin pidän Benzemaa "ykköshyökkääjänä" ja niin ilmeisemmin Mourinhokin.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #17 : 07.01.2012, 22.10.16 »
Callejon saa huikean vastaanoton tullessaan Benzin tilalle.  :tuoppi:

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #18 : 07.01.2012, 22.18.14 »
Fran Rico kentälle.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 18: Real Madrid - Granada
« Vastaus #19 : 07.01.2012, 22.48.23 »
Välillä mietin, että jos Crisulla olisi Özilin tai Callehonin peliäly ei tarvitsisi edes miettiä kuka on maailman paras jalkapallolija. Niin usein mies luopuu pallosta vasta kun ei ole enää tilaa edetä. Tulee ihan mieleen Robinhon peliesitykset valkoisessa paidassa.

Crisu  :pallo:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-