MARCAn sivuilta tuo taitaa olla kopioitu, tai sieltä itse bongasin uutisen alunperin.
Mourinhokin puolustellut Khediraa ja Coentraoa julkisesti viimeisen viikon aikana, sekä ihmetellyt, että miksi näitä pelaajia jatkuvasti arvostellaan (varsinkin) espanjalaisessa lehdistössä.
Olen nähnyt tuon saman Coentrao uutisen ties kuinka monella sivulla, pelkkää spekulaatiota sanon minä. Pelkässä bisnesmielessä ei olisi mitään järkeä luopua miehestä kun kerran maksoi aika paljon, sekä on antanut takaisin puolustus suuntaan. Toki saman rahan voisi todennäköisesti saada takaisin Englannista, huhujen kohteena olleet mm. Chelsea ja ManU.
Onhan tuota kritiikkiä tullut kumpaakin pelaajaa kohti ja ymmärrän toki kannattajien yskän. Marcelo on kuitenki pelannut pitkään ja on selvä suosikki pelipaikalle nousuineen ja kikkailuineen. Lisäksi Coentraon tupakka/huumetupakka episodi ei ainakaan auttanut asiaan.
Samin kohdalla asia on selvä. Missä Granero? Tottakai kannattajat haluaisivat nähdä piraattia, joka on valitettavasti joutunut istumaan penkillä pitkän aikaa. Varsinkin kun Granero on hyvä pelaaja, eikä ole mokaillut tai muuta vastaavaa. Mahdollisesti korvaa Alonson ajan myötä, mutta sinne on vielä turhan pitkä matka. Tässä muuten piraatin taannoinen ja helvetin hyvä
haastattelu.
Juuri tämän keskikentän ruuhkan takia en toivoisi Modricin siirtoa ollenkaan. Meillä on tarpeeksi hyviä pelaajia joilla on varmasti eväät mestaruuden uusimiseen taikka isokorvan voittamiseen.
e: Offis warning!