Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ehkä tarkotettiin tota huutomerkkien määrää "tälläzeen teinix stygeen njööös!!!!"
HJK, Englannin maajoukkue, ManU, Liverpool, tuossa järjestyksessä. Nämä menevät kirkkaasti jopa Barcan edelle, joka on lähinnä hauska pellejoukkue.
AS Roma, Celta Vigo ja melkeen kaikki brittijoukkueet.
Lainaus käyttäjältä: vilppu - 25.02.2004, 18.58.49 AS Roma, Celta Vigo ja melkeen kaikki brittijoukkueet.Mikäs Roomassa on vikana. Mielestäni Italian paras ja mielenkiintoisin joukkue.
Moon alkanu huomata, et on välil tullu liioteltua vihaa esim brittejä kohtaan - backia siitä. Portugalilaiset taitaaki olla mun ainoita "vihollisia" täl planeetal - siis fudiskentil... Figo ei luonnollisestikaan
Lainaus käyttäjältä: Royce - 05.07.2004, 18.10.23Moon alkanu huomata, et on välil tullu liioteltua vihaa esim brittejä kohtaan - backia siitä. Portugalilaiset taitaaki olla mun ainoita "vihollisia" täl planeetal - siis fudiskentil... Figo ei luonnollisestikaanMitäs sulla on portugalilaisia vastaan
Sitä mäkin oon ihmetelly. Ilmeisesti Españassa on vähän samanlainen asenne Portugalia kohtaan kuin meillä Ruåtsia kohtaan. Vai onko asia noin, Royce?
Mä en niinkään Ruotsalaisia "vihaa" vaan mielestäni Ryssien vihaamiselle on perustetta.