Kirjoittaja Aihe: FIFA 13 & PES 2013  (Luettu 10926 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sakho

FIFA 13 & PES 2013
« : 23.08.2012, 09.12.29 »
Kumpaas odotatte? Ite ehkä enemmän Pessiä. Nintendo 3D:selle meinasin hankkia Pessin mut voi olla et PS3-versiokin kiinnostaa.

FIFA 11 oli tosi hyvä mut 12 ei uponnu muhun niin paljon. Mun mielestä pallo pysy vastustajal turhan hyvin hallussa.

PES 2012 PS3-versio oli aika kuraa, Top Player-taso oli liian vaikee. Nintendo 3DS:llä peli on toki yhä taattua PES-laatua!

Nathorr

Vs: FIFA 13 & PES 2013
« Vastaus #1 : 01.09.2012, 14.13.53 »
En odota kumpaakaan, PES6 + Phoenix Patch ruokkii virtuaalijalkapallon tarvettani paremmin kuin mikään muu.
"On se vekkuli, velikulta." - Virkkunen Pepestä | "ainoa mikä on hirveää katsottavaa on sun kirjoituksesi barcafani..." | ¡Hala Madrid!

Sakho

« Vastaus #2 : 02.09.2012, 10.51.58 »
En odota kumpaakaan, PES6 + Phoenix Patch ruokkii virtuaalijalkapallon tarvettani paremmin kuin mikään muu.

No Pes 6 onki yhä pelien eliittiä!

A.Di Maria

• You dont know man, if you weren't here!
« Vastaus #3 : 06.02.2013, 19.11.21 »
Fifa 12 löytyy hyllystä, ei malta odottaa enempää, joten laitoin kolmentoista tilaukseen. Toivottavasti on ostamisen arvoinen peli, tai no ainahan ne ovat, mutta eroa aikaisempaan ei tällä kertaa tietääksen niin paljoa ole. Ulkoasu muutettu, pelaajat mutta itse pelaaminen enemmänkin vain hiottua Fifa 12 pelaamista, mutta parempaa.

Jose_Bach

« Vastaus #4 : 25.02.2013, 20.42.39 »
Hyvät pelit oli di marian kanssa FIFAssa! Kahessa ekassa tein heti kärkeen kolme maalia, ekassa adm pääsi maalin päähän, tokassa 1-3:een. Kolmas 1-1 ja vikan di maria vei 2-1. Pari kertaa pääsin kyllä Ronaldolla viemään sua ihan täysin ;) mut kahden ekan pelin jälkeen oli kyllä tosi tasasta.. tai no olihan se ekakin periaatteessa aika tasainen, luulin kun peli oli 20 minuutissa 3-0, niin vien 6-0, mutta niin vain pääsit melkein tasoihin :)

Noi on muuten tosi hauskoja käyttää noi erilaiset skill movesit. Elävöittää peliä mukavasti.

Figuuri

« Vastaus #5 : 25.02.2013, 22.44.17 »
Jose_Bach, ota seuraavasta pelistä video. Olisi kiva nähdä kun Sol oluella mallastettu "ADM" saa tukkaan Fifassa!  :D

Perhana kun olisi itsellä tuommoiset pelit ja vehkeet, olisi huikeeta päästä pelailemaan. Mikäli pc-versiolla pääsee samaan verkkoon niin sitten voisi olla melkein mahdollista. Meikä laittaisi kyllä koko kentän täyteen Khediraa ja Alonsoa haha!  ;D
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

chevycama

« Vastaus #6 : 26.02.2013, 13.38.58 »
Jos jollai on PS3 ja löytyy fifa 12 tai 13 niin musta saa kyllä vastustajan :peukku_ylos:

Jose_Bach

« Vastaus #7 : 26.02.2013, 16.26.10 »
Ois niiiiin hienoa, kun vois pelata vastakkain verkossa, vaikka toisella ois ps ja toisella boxi. Ois pari kaveria, joita ois kiva viedä, mutta kun niillä on pleikkari. Mun kolme veljeä on jo luovuttanut, kun vien niitä aina sata-nolla :) mm. yhden näistä "fifa"-veljistä voitin egyptillä 5-0 (se pelas barcalla). Kertoo jotain tasoerosta :)

Osaatteko muuten käyttää noita skillejä kaikkia? Ite oon harjoitellut lähes kaikki siihen kuntoon, että saan käytettyä niitä aina kun haluan. Muutama toki saattaa joskus epäonnistua, mutta n. 80 %:sesti ne onnistuu :)

Niin ja Tsisou, hanki boxi niin voidaan pelata vastakkain ;)

casillas iker

« Vastaus #8 : 26.02.2013, 16.55.23 »
iteltä löytyy kanssa boxi ja fifa13. jos tartteette vastustajaa!

A.Di Maria

« Vastaus #9 : 26.02.2013, 17.43.44 »
Hyvät pelit oli di marian kanssa FIFAssa! Kahessa ekassa tein heti kärkeen kolme maalia, ekassa adm pääsi maalin päähän, tokassa 1-3:een. Kolmas 1-1 ja vikan di maria vei 2-1. Pari kertaa pääsin kyllä Ronaldolla viemään sua ihan täysin ;) mut kahden ekan pelin jälkeen oli kyllä tosi tasasta.. tai no olihan se ekakin periaatteessa aika tasainen, luulin kun peli oli 20 minuutissa 3-0, niin vien 6-0, mutta niin vain pääsit melkein tasoihin :)

Noi on muuten tosi hauskoja käyttää noi erilaiset skill movesit. Elävöittää peliä mukavasti.

Joo, todella tasaisia pelejä varsinkin ne vikat pelit! Uusiks vaan joku kerta.  :peukku_ylos: En ite noita skill mooveja osaa paljoakaan, juuri ja juuri sen Ronaldon kikan osaan. Pakko sanoa että olit kovin vastus ikinä tähän mennessä.  :)

Jose_Bach

« Vastaus #10 : 26.02.2013, 18.36.37 »
Kiitos kiitos! Aloit loppua kohden oppia kikkani ja sitten veitkin sen vikan pelin, pääsit Gonzalolla puskeen voittomaalin siihen loppuminuuteille >:( :) tosi mukava oli pelata, ihan erilaista kuin konetta vastaan. Tosin pidän itse myös paljon konetta vastaan pelaamisesta, mutta kyllä ihmistä vastaan on aina hauskempi pelata.

Millä tasolla muuten pelaatte yleensä konetta vastaan offlinessa? Ite pelaan legendaryllä. Oon tehnyt Mestarien liigan (Realilla), EM- ja MM-kisat (Portugalilla) silleen että on aina yksi savetus josta ladataan turnaus ja sitten tallennan toiseen saveen kunkin vuoden turnauksen. Oon pelannut 13:ssa nyt  52 CL:aa, 16 MM-kisat ja 16 EM-kisat. Saldona 2 CL-mestaruutta, 3 EM-kultaa, 1 EM-hopea ja MM-kisoista 2 välieräpaikkaa :)

Casillas: mun gamertag on Jose Bach2

Lisää kaveriksi niin pelataan jossain vaiheessa.

A.Di Maria

« Vastaus #11 : 26.02.2013, 20.27.08 »
Professionalilla cpu:ta vastaan pelaan. Aina voitan sillä tasolla... tässä kokoajan oppii pelaamisesta jotain uutta, joten eiköhän se tasokin vielä nouse siitä. Ultimate tiimiä tykkään ehkä kaikista eniten pelata, tässä reilu viikko ehitty sitä höylätä ja nyt olis Soldado ja Higuain kärjessä, kaikki online divaripelit voitettu kertaalleen.  Roberto Di Matteon sain gold packistä valmentajaksi. Muita realin pelaajia tällä hetkellä Raul Albiol, mutta lisää on tulossa kunhan coinsseja tulee.  :)

Jose_Bach

« Vastaus #12 : 26.02.2013, 21.32.52 »
Jos pelaa konetta vastaan, niin kannattaa ottaa riittävästi haastetta. Ite voitan tolla legendaryllä reilu puolet pelatuista peleistä, joten just sopiva taso. Kannattaa kokeilla world classia, jos voitat kaikki proffalla. Veljen kanssa (siis tämän jonka voitin Egyptillä ja joka ei suostu pelaamaan mua vastaan) pelataan yhdessä Bayernilla mestareiden liigaa, niin siinä pelataan professionalilla. Se kannattaa Barcaa ja mä Realia niin kompromissi on Bayern ;)

Ite en oo tohon UTtiin vielä kajonnut, en myöskään änärissä. Jospa sitäkin joskus testais, vois olla ihan hauskaakin..

A.Di Maria

« Vastaus #13 : 27.02.2013, 10.48.18 »
Joo, täs 2 viikkoa peli ollut itselläni ja aluksi voitin juuri ja juuri semi-pro tasolla ja siitä se on lähtenyt kehittymään. world-class tasoa voisi kokeilla, mutta voittoa siitä tuskin tulee, en vain tajua miten niitä skill mooveja tehdään "kunnolla"  :D Olin ihan sukka vapareiden laukomisessa Fifa 12:sta mutta nyt on oikea unelma päästä niistä paikoista tekemään Ronaldolla maaleja. Suosittelen sitä ultimate tiimiä, uskon että pärjäisit pitkälle siellä. Manageri modea olen aloitellut Valencian joukkueessa, nyt 2. vuosi menossa, ekalla kaudella sijottuin La Ligassa kolmanneksi, ja voitin copa del rey:n. Nyt tein myös sopimuksen Ranskan maajoukkueen kanssa ja toivon mukaan pääsisin sinne ainoaan oikeaan Real Madridiin ensikaudeksi.  :laugh:

Jose_Bach

« Vastaus #14 : 27.02.2013, 16.22.32 »
Yks hyvä vinkki noitten skillejen opettelemiseen: meet skill gamesiin, otat practise arenan. Sitten painat backia, valitset itelles 11 äijää ja vastustajalle vain GK. Näppäinyhdistelmät millä eri skill movesit tehdään löytyy päävalikosta: Settings>Controls>Button help>Skill moves. Ne nuolen suunnat pitää sitten ottaa huomioon silleen, että esim. jos hyökkäyssuunta on oikealle niin silloin nuoli ylös siinä button helpissä tarkottaa, että tattia pitää liikuttaa oikealle, nuoli oikealle tarkoittaa alaspäin tatilla, vasemalle hyökätessä päinvastoin.

Sitten vaan reenaat ne molempiin hyökkäyssuuntiin niin pitkään, että saat käytettyä niitä halutessasi. Kannattaa ottaa myös se huomioon, että pelaajilla on skill-tähdet 1-5, eli jollain Xabi Alonsolla ei onnistu vaikeimmat kynät.

A.Di Maria

« Vastaus #15 : 08.03.2013, 22.01.23 »
Menee aivan hemmetin paljon aikaa noitten skill moovsien opetteluun.. Hyvät pelit oli taas, ensimmäisen pelin voitin Jose Bachia vastaan 1-2, toinen peli pelattiin tasan 1-1 ja vikan pelin voitin 0-1  >:D
Tasaisia pelejä.  :peukku_ylos:

chevycama

« Vastaus #16 : 09.03.2013, 11.10.04 »
perhana eikö kellään ole ps3:sta ni vois pelaa fifa 12 tai 13

A.Di Maria

« Vastaus #17 : 09.03.2013, 18.25.33 »
Hommaa xboxi nii pääset pelaa muittenkin kans :D

Jose_Bach

« Vastaus #18 : 14.03.2013, 17.28.26 »
Olipa taas jännät matsit di marian kanssa. Ekassa tein idioottimaisen vaarallisen syoton casillaksella suoraan dm:lle, josta rokotti armottomasti. DM vei 2-1. Siinä vaiheessa seasonissa tilanne oli 7 pistettä dm:llä, mulla 1, maaliero 2+ dm:lle. Tokan voitin sitten 2-1 (voittomaali pilkusta viimeisellä minuutilla), joten vika oli voitettava 2 maalilla jotta seasoni tulisi kotiin. Siinä jouduin ekalla puoliajalla kaatamaan rangaistusalueella: pilkku. Jotenkin aavistin että dm koittaa keskelle ja niinpä jäin paikalleni ja sain torjuttua. 2 maalia sain sitten väännettyä ja toinen seasonivoitto taskuun :) vielä en ole joutunut seasoneissa DM:lle antautumaan, saas nähdä miten jatkossa :)

Jose_Bach

« Vastaus #19 : 29.04.2013, 18.58.25 »
Täs on tullu pelailtua viime aikoina uraa omalla nimellä. Joku kuudes kausi menossa, ja oon ollut nyt about 3 kautta Realin ykköshyökkääjä. Menossa oleva kausi on edennyt hyvin, liigassa johdan 4 pisteellä Valenciaa, Championsissa neljännesvälierissä, Esp cupissa pääsin finaaliin ja maajoukkueessakin (Portugali) menossa MM-kisoihin.

"Hieman" huvitti muuten, kun RM Castilla yritti hankkia mua :D saman tien vaan rejectiä :)