Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid - Granada  (Luettu 11559 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #60 : 02.09.2012, 22.33.59 »
Marcelo nostanut tasoaan Ronaldon vaihdon jälkeen. Onkohan syynä vastustajan väsähtäminen tai sitten se että saa nousta vapaammin ja palloa myös pelataan hänelle.

Siempre Real

  • Viestejä: 30
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #61 : 02.09.2012, 22.39.57 »
Jahas se oli siin nyt vaa toivotaa et valencia kävis hakee camp noulta edes yhden pisteen

Raul_7

  • Viestejä: 228
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #62 : 02.09.2012, 23.01.42 »
Omasta mielestä Modrić pelas hyvän pelin, toivottavasti haastaa Öziliä kunnolla loppu kauden. Toivottavasti Ronaldolle ei tullu mitää pahempaa, hieman tuskane ilme ku poistu kentältä.
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"

kinde81

  • Viestejä: 149
Vs: Jornada 3: Real Madrid - Granada
« Vastaus #63 : 03.09.2012, 01.21.57 »
Mourinho ei ollut tyytyväinen pelaajien asenteeseen voitosta huolimatta,Kieltämättä peli näytti myös omaan silmään ettei aivan kaikkia laiteta likoon ja haluta tappaa peliä heti.Di Maria kun tuli kentälle ni alko tapahtua,siinä on pelaaja joka painaa kokoajan satalasissa vastustajasta riippumatta.Surkealta porukalta vaikutti Granada,veikkaan että lähtö tulee segundaan.