Mourinho ei ollut tyytyväinen pelaajien asenteeseen voitosta huolimatta,Kieltämättä peli näytti myös omaan silmään ettei aivan kaikkia laiteta likoon ja haluta tappaa peliä heti.Di Maria kun tuli kentälle ni alko tapahtua,siinä on pelaaja joka painaa kokoajan satalasissa vastustajasta riippumatta.Surkealta porukalta vaikutti Granada,veikkaan että lähtö tulee segundaan.